MuscleMeat

Ronniej's Log : ecto boy met gel in hairs achterover haar matje boy met door vader betaald ralph lau

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Sterke Deadlift man, Daarmee loop je echt voor!

Waar heb je trouwens je power cage vandaag. Hij ziet er basic, maar sterk uit

crack kan je proberen..
maar het ligt er maar net aan hoe je erop reageert.
ik kreeg erge koppijn.. en een gevoel als ik hem aan het spacen was :P

Goeie deadlift Ronniej niks aan te merken op je houding.
Ik had zelf laatst unleash v2 genomen, beetje duizlig,trillerig maar de kracht was aanwezig.
(8x90KG BP kon zelf nog meer, maar dat komt over paar maandjes weer)
had het gevoel dat ik geen rust tussen de setjes nodig had.

Netjes gozer probeer hem boven iets beter te locken.
Brute weights al inmiddels!

Voor de training koffie drinken OF 2 scheppen crack daar krijg ik altijd een goede drive van.

goed weekend man.

Voor de training koffie drinken OF 2 scheppen crack daar krijg ik altijd een goede drive van.

goed weekend man.

Redbull, werkt ook als een malle :D

---------- Toegevoegd om 08:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:04 ----------

Nice DL kerel, ietsje meer door de benen zakken mag nog wel, verder prima!

• Topic Starter Topic Starter
Sterke Deadlift man, Daarmee loop je echt voor!

Waar heb je trouwens je power cage vandaag. Hij ziet er basic, maar sterk uit

Dankje, loopt niet heel erg voor, ben me squat namelijk aan het opbouwen en focus op techniek aan het leggen. ( is nu 5x5x92,5 )
Ik heb geen flauw idee meer man, was op een site die eindigde met .eu en hij was met korting lol.

crack kan je proberen..
maar het ligt er maar net aan hoe je erop reageert.
ik kreeg erge koppijn.. en een gevoel als ik hem aan het spacen was :P

Altijd lekker spacen hahah :P

Crack of NOXplode denk ik dat je het meeste zal horen.

Oke oke, ;)

Goeie deadlift Ronniej niks aan te merken op je houding.
Ik had zelf laatst unleash v2 genomen, beetje duizlig,trillerig maar de kracht was aanwezig.
(8x90KG BP kon zelf nog meer, maar dat komt over paar maandjes weer)
had het gevoel dat ik geen rust tussen de setjes nodig had.

Oke die is van XXL zelf toch ?

goed weekend man.

Dankje, zal er opletten, dit was niet de ''mooiste'' kwa uitvoering moet ik wel zeggen.

Koffie gaat er sowieso niet in bij mij, crack/unleash/noxplode gaat het denk worden.

Redbull, werkt ook als een malle :D

---------- Toegevoegd om 08:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:04 ----------

Nice DL kerel, ietsje meer door de benen zakken mag nog wel, verder prima!

Ik word altijd moe van die energie drankje man :roflol:, ik ga trouwens al wat meer door me benen, die was me laatste en deze was minder ''mooi''.
Thanks Kwark. Moge ik ook snel 195 liften haha.

edit//
Nu lekker studeren, hopelijk 2 dagen er doorheen knallen, hoef dat morgen ochtend niets te doen. Ga vanavond naar R'dam en blijf daar ook.
Dat betekend, beetje eten mee & geld voor junkvoerrrrrr :D ,maar ook straks ( over paar uur haha, grote opdracht moet ik maken :( ) borst, triceps en schouders :D

Laatst bewerkt:
Suc7 gap! Wordt een druk daggie voor je! Werk ze strakkies kerel! Make me proud!

Suc7 gap! Wordt een druk daggie voor je! Werk ze strakkies kerel! Make me proud!

Druk daggie valt wel mee, heb al me Sollicitatie brief af. Nu nog 3 opdrachten :o
Niet me sterkste dag( Borst -1 haha ), maar ik ga me schouders goed aanpakken :D

NoXplode werkte goed bij mij, wel een beetje duur.
Ik was alleen zo sterk ermee dat ik me er een blessure mee trainde :rolleyes:

Oke zal even prijzen vergelijken als ik klaar ben met alles :D! Dankje Jerney. *karma op weg*

dextrose- whey - crack - het kan allemaal, ik zou zeggen: doorzoek de site van bodylab of xxl ff

dextrose- whey - crack - het kan allemaal, ik zou zeggen: doorzoek de site van bodylab of xxl ff

daar staat bij elk product altijd ''ja beste van beste, nieuwste van het nieuwste, sterkste ooit'' ze zullen alle 3 wel goed zijn.
NOX/UNLEASH/CRACK

Zeggen dat je crack gebruikt blijft grappig.

Kijk straks wel even naar de prijzen.

daar staat bij elk product altijd ''ja beste van beste, nieuwste van het nieuwste, sterkste ooit'' ze zullen alle 3 wel goed zijn.
NOX/UNLEASH/CRACK

Zeggen dat je crack gebruikt blijft grappig.

Kijk straks wel even naar de prijzen.

Het principe van bovenstaande producten is nagenoeg hetzelfde, al is Crack duidelijk de meest explosieve variant. Ik zou zeggen, "The proof of the pudding, is in the eating" Gewoon proberen dus.

Het principe van bovenstaande producten is nagenoeg hetzelfde, al is Crack duidelijk de meest explosieve variant. Ik zou zeggen, "The proof of the pudding, is in the eating" Gewoon proberen dus.

I know, crack is ook de duurste jammer genoeg. Ik kijk nog wel ;)

Pompen of verzuipen

Ja zegt die

Bench
Heel rustig opgewarmd
60x5
62,5x5
62,5x5-pr
57,5x5
50x5-heel langzaam
Note: Pr-tje, lekker. zit progressie in deze heumeu oefening lol

Incline bench/incline fly's
40x8 - 17x7
40x8 - 17x5
40x7 - 17x4
Note: Zwaarder dan verwacht, wel super lekker :eek:

Was gisteren avond even bij de sterke mannen aan het kijken, kwam ik een oefening tegen die ik al een keer gedaan had, savickas press. Ik heb alleen geen kettingen, het gaat dus om het idee.

Savickas press
30x5
40x5
42,5x5
42,5x5
Note: was even aftasten welk gewicht ik moest nemen na borst training. Voelde heerlijk, ga er standaard in doen. Staand military press vind ik maar k*t lol.
De grip was trouwens best close, schouder breedte, laten we zeggen ik heb geen brede schouders LOL!

Front raises Zoals beloofd :D!
12x10
15x6
15x8
12x12
Note: Super oefening, voelt heel lekker, volgende keer ook die 17 pakken!! :D

Geen triceps, voelde ze al aardig gaan, geef ze even een keer rust hehe.

Lekkere training.

Besloten om ''Crack'' te gaan bestellen trouwens, dat doe ik straks allemaal eerst even chillen :wave:

Kisses
One Luvv jeweet.!11!!1!1!!
Ron :heart:

edit//
Net bestelt @ grote vrinden van XXL, heb bij me bestelling gezet ''doe er wat leuks bij'' hehe.
Revolutions, Crack! 600 gram, aantal:1, prijs: 49.50
XXL Nutrition, MCT Olie 500 ml, aantal:1, prijs: 12.50
XXL Nutrition, Complex Carb Gainer 2,5 kg (Banaan), aantal:1, prijs: 34.50

Olie en Carb gainer zijn nog niet op, maar heb het liever hier alvast staan. Bevalt me erg goed ook. Extra of vervanging soms als ik even weg ga en niet goed kan eten. :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
:roflol:

Mooie bench, sterke Savickas by the way, lijkt me toch erg lastig.

Mooie bench, sterke Savickas by the way, lijkt me toch erg lastig.

Bench is suckki suckki man :P, maar goed hij gaat vooruit dat GELUKKIG wel.
Savickas is heerlijk man, vind hem echt chill om te doen. Had wat zwaarder gekund misschien nog 45x5 maby, maar dat zien we volgende keer wel. Borst ervoor trainen is ook niet super chill, maar daar wennen we wel aan.

Zou trouwens wel bruut zijn om kettingen te hebben :roflol:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven