XXL Nutrition

Ronniej's Log : ecto boy met gel in hairs achterover haar matje boy met door vader betaald ralph lau

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Netjes Ronnie:thumb: waarom gebruik je normaal kniewarmers dan, heb je een knie blessure?

• Topic Starter Topic Starter
Netjes Ronnie:thumb: waarom gebruik je normaal kniewarmers dan, heb je een knie blessure?

Dankje :)

Ja heel lang gehad( vroeger iets in me skateboard fase lol ), kon paar weken geleden opeens een stuk dieper squaten, dus er was iets weer op zijn plaats gegaan :roflol: Met die kniewarmers is het een stuk verdragelijker, het bied geen steun dat niet.

Ach het ging vandaag ook zonder. Ik ga er alleen wel weer 1 bestellen, vind toch prettiger met.

dat ziet er leuk uit :D goede squats ;)

Wel mooie volumes op de Squats bro. :thumbs:

Zekers! Lekker gesquat kerel!

Kort maar krachtig en die squats mogen er wezen vriend!

Advies gevraagd

Straks deadliften ( + rug gewoon ) voor de basketball training of morgen ?
24ste had ik voor het laatst rug gedaan. Zit nu dus 4 dagen tussen als ik ga trainen.

You tell me.

:D!

Ik zou morgen gaan, deadliften is toch één van de zwaarstbelastende oefeningen voor het lichaam, dus kdenk dat het liever wat rust heeft erna, dan nog een uur over en weer te lopen, springen, weet ik veel ;) Maar de keuze is aan jou natuurlijk :D

Ik zou morgen gaan, deadliften is toch één van de zwaarstbelastende oefeningen voor het lichaam, dus kdenk dat het liever wat rust heeft erna, dan nog een uur over en weer te lopen, springen, weet ik veel ;) Maar de keuze is aan jou natuurlijk :D

Keuze is aan mij ja, maarja. Denk ook dan ik het morgen ga doen ja. Ook nog spierpijn in me ham's van de squats. Ga morgen dan maar weer achterlijke dingen doen in me hok, verzin vast wel weer iets raar ter plekken haha. :D

Keuze is aan mij ja, maarja. Denk ook dan ik het morgen ga doen ja. Ook nog spierpijn in me ham's van de squats. Ga morgen dan maar weer achterlijke dingen doen in me hok, verzin vast wel weer iets raar ter plekken haha. :D

hahaha be creative maat!

Hahah, nu moet ik wel met iets komen :(

Zal wel lukken

Suggesties voor me Rug training ook altijd welkom hehe.

euhmmm jaaahaaa.... Deadlift! :eyebrow:

T-Bar is ook leuk, kan ik ook zo goed whahaha
afsluiten met vertical rows (lefst nog met een static hold van een seconde of 3, heerlijk!

BOR, T-Bar Rows, Dumbbell Rows, Seated Rows, Pulldowns, Pulldowns met een zeer trage negative (heerlijke burn) etc.. En mijn meest suckage oefening Pullups. :D

euhmmm jaaahaaa.... Deadlift! :eyebrow:

T-Bar is ook leuk, kan ik ook zo goed whahaha
afsluiten met vertical rows (lefst nog met een static hold van een seconde of 3, heerlijk!

Train thuis Kwarkie, zoveel spullen heb ik niet hahaha..

BOR, T-Bar Rows, Dumbbell Rows, Seated Rows, Pulldowns, Pulldowns met een zeer trage negative (heerlijke burn) etc.. En mijn meest suckage oefening Pullups. :D

zie bovenstaande LOL.

Dit is er van geworden

Deadlift - ofcourse
zooi 50kg
zooi 70kg
90x3
90x3
110x5 - zonder belt en bla bla bla.....
110x5 - deze met belt en mixed grip
110x5 - geen belt en geen mixed grip, wel magnesium voor me zweet handen en vettige bar :o
120x1 - '' '' ''
125x1 - '' '' ''
130x1 - '' '' ''
Erg blij met de 130 zonder belt en zonder mixed grip :D!!
Filmpje:http://www.youtube.com/watch?v=KkTv1C2Nwko
Me hoofd krijg ik echt niet normaal, ik heb ook een epic kippen nekje + klein hoofd. Ik houd zo me borst goed vooruit en voor de rest geen nek klachten dusja :o. Over de uitvoering, niet super netjes, maarja het is even maxen, vind hem nog prima eerlijk gezegd :D - Trouwens de rest ging netter *had ook gefilmt* zak al iets lager met me reet en span goed me glutes aan..

Underhand BOR/One arm DB row
50x10 - 32x6
60x10 - 32x6
3x60x10 - geen db rows meer

BB shrugs
Hele zooi rustig met 80kg

BB curls
Hele zooi met 30kg

Hele chille training :D Behoorlijk blij met die 130 op deze manier.
Geen gekke dingen of oefeningen deze training. 1 ''aparte'' oefening en de deadlift even anders aangepakt. Hopelijk zijn jullie er tevreden mee hahah..

Hugs and Kisses :kiss: -xoxoxox- ,
Ron

edit//
:fuu: @ filmpje hier doet die het opeens niet.

Je mag trots op jezelf zijn hoor! :) Mooie DL!

Je mag trots op jezelf zijn hoor! :) Mooie DL!

Dankje Jerney, ben er ook behoorlijk blij mee.

Was stiekem geïnspireerd door Mino:
Damn sterke Deadlifts boy!!! Congrats met je PR's en ehh misschien handig om SS's te scheiden met een / of - ofzoiets dergelijks. :)
Is je Deadlift met enige hulpmiddelen zoals belts/straps want vind 135 zonder dan ERG sterk.

geen 135, maar 130 achja haha. :P!

Trouwens nog iemand een aanrader voor een supplement voor voor de training :D ?

voor voor voor voor voor :o

edit/
Crack klinkt wel leuk eerlijk gezegd, hmmm iemand ?

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven