Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Netjes Ronniewaarom gebruik je normaal kniewarmers dan, heb je een knie blessure?

Met die kniewarmers is het een stuk verdragelijker, het bied geen steun dat niet.
! 92,5 ging me beter af dan verwacht eerlijk gezegd. Vooral zonder belt en knie dingen.Ik zou morgen gaan, deadliften is toch één van de zwaarstbelastende oefeningen voor het lichaam, dus kdenk dat het liever wat rust heeft erna, dan nog een uur over en weer te lopen, springen, weet ik veelMaar de keuze is aan jou natuurlijk
![]()

Keuze is aan mij ja, maarja. Denk ook dan ik het morgen ga doen ja. Ook nog spierpijn in me ham's van de squats. Ga morgen dan maar weer achterlijke dingen doen in me hok, verzin vast wel weer iets raar ter plekken haha.![]()

Keuze is aan mij ja, maarja. Denk ook dan ik het morgen ga doen ja. Ook nog spierpijn in me ham's van de squats. Ga morgen dan maar weer achterlijke dingen doen in me hok, verzin vast wel weer iets raar ter plekken haha.![]()

Hahah, nu moet ik wel met iets komen
Zal wel lukken
Suggesties voor me Rug training ook altijd welkom hehe.

euhmmm jaaahaaa.... Deadlift!
T-Bar is ook leuk, kan ik ook zo goed whahaha
afsluiten met vertical rows (lefst nog met een static hold van een seconde of 3, heerlijk!
BOR, T-Bar Rows, Dumbbell Rows, Seated Rows, Pulldowns, Pulldowns met een zeer trage negative (heerlijke burn) etc.. En mijn meest suckage oefening Pullups.![]()

!!
. Over de uitvoering, niet super netjes, maarja het is even maxen, vind hem nog prima eerlijk gezegd
- Trouwens de rest ging netter *had ook gefilmt* zak al iets lager met me reet en span goed me glutes aan..
Behoorlijk blij met die 130 op deze manier.
-xoxoxox- ,
@ filmpje hier doet die het opeens niet.Damn sterke Deadlifts boy!!! Congrats met je PR's en ehh misschien handig om SS's te scheiden met een / of - ofzoiets dergelijks.
Is je Deadlift met enige hulpmiddelen zoals belts/straps want vind 135 zonder dan ERG sterk.
!