XXL Nutrition

Ronniej's Log : ecto boy met gel in hairs achterover haar matje boy met door vader betaald ralph lau

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Om me knie'en warm te houden, ze zijn nogal ''****ed'' ,als ze warm zijn heb ik er geen last van en krijg ik er na het trainen/spelen ook geen last van :D! Geen overbelasting of wat dan ook!

:roflol:

Nog nooit iemand mee gezien to be honest. :p

:roflol:

Nog nooit iemand mee gezien to be honest. :p

Geloof ik best, was orgineel voor de basketbal alleen, toen mee gaan squaten en ging goed :D ze zijn van het merk McDavid. Hebben veel zoals Braces voor enkel, eigenlijk voor elk gewricht hebben ze wel iets haha.

Geloof ik best, was orgineel voor de basketbal alleen, toen mee gaan squaten en ging goed :D ze zijn van het merk McDavid. Hebben veel zoals Braces voor enkel, eigenlijk voor elk gewricht hebben ze wel iets haha.

Erm, kan je dan net zo goed ook in knee wraps gaan Squaten, werkt hetzelfde alleen zitten ze er strak omheen waardoor je ook in gewicht omhoog kan gaan.

Erm, kan je dan net zo goed ook in knee wraps gaan Squaten, werkt hetzelfde alleen zitten ze er strak omheen waardoor je ook in gewicht omhoog kan gaan.

Nee tuurlijk niet, dat idee is toch anders, die warmers zitten niet strak om me knie'en ;)

Nee tuurlijk niet, dat idee is toch anders, die warmers zitten niet strak om me knie'en ;)

Als je uit voorzorg voor je knieen warmers draagt is het toch precies hetzelfde als wraps alleen doe je er wat minder gewichten mee en zitten ze wat strakker, that's it.

Als je uit voorzorg voor je knieen warmers draagt is het toch precies hetzelfde als wraps alleen doe je er wat minder gewichten mee en zitten ze wat strakker, that's it.

Ik zie wraps als ondersteuning van je knie'en en mijn knie-warmers hebben die taak niet opzich, puur het warm houden van de knie, dus niet het ondersteuning voor zware gewichten. Ik zie dus wel degelijk een verschil tussen die 2 ;)

nette front squats Ronnie, moet zelf ook eens met front-squats beginnen:o

juist ja. "Wat strakker".

---------- Toegevoegd om 19:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:22 ----------

Lekker aan het beesten Ronniej. je gaat als een Mofo.

juist ja. "Wat strakker".

---------- Toegevoegd om 19:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:22 ----------

Lekker aan het beesten Ronniej. je gaat als een Mofo.

Strakker is juist niet de bedoeling ;) hehe.

Ja gaat lekker, deze benen training ging echt super. Dan moet ik ook nog me Crack binnen krijgen :D! Wil echt die 150kg DL @ 75kg aantikken voor jaar wisseling!
We gaan gewoon door in dit tempo :D

Met crack, pak je zeker die 150 meteen !!1!111!!!!

Ow ja, ik begreep dat strakker niet de bedoeling was, want dan had je wel met kneewraps getraind.

Ja gewoon in me Powerrack :)
Jij bij je gym nog steeds geen squat/powerrack ?
nope, maar ik wil binnekort eens informeren na een BB-begeleider(door enige tips van een member), en ook eens informeren naar wedstrijden voor jeugd.
wou dit eigelijk nog in me log zetten maar ik moet er eerst over nadenken en me benen(kuiten) bijtrekken is een ''must'' omdat ik vind dat die nog wel wat werk nodig hebben.
En als ik dan echt verder wil gaan, zal ik zowiezo moeten verkassen naar een andere gym, ik zit nu door me leeftijd met transport vast om naar betere gym's te gaan.
En ja..nu is het nog te doen ik doe graag leg presses en ik zal nu front-squats eens proberen, misschien volgende training al.(en pak zowiezo alle spiergroepen aan bij me been training maar zonder heavy squats dan)
toch nog 100KG squats maar ik kan zwaarder.

OT: wat heb je nog meer voor apparatuur thuis?

nope, maar ik wil binnekort eens informeren na een BB-begeleider(door enige tips van een member), en ook eens informeren naar wedstrijden voor jeugd.
wou dit eigelijk nog in me log zetten maar ik moet er eerst over nadenken en me benen(kuiten) bijtrekken is een ''must'' omdat ik vind dat die nog wel wat werk nodig hebben.
En als ik dan echt verder wil gaan, zal ik zowiezo moeten verkassen naar een andere gym, ik zit nu door me leeftijd met transport vast om naar betere gym's te gaan.
En ja..nu is het nog te doen ik doe graag leg presses en ik zal nu front-squats eens proberen, misschien volgende training al.(en pak zowiezo alle spiergroepen aan bij me been training maar zonder heavy squats dan)
toch nog 100KG squats maar ik kan zwaarder.

OT: wat heb je nog meer voor apparatuur thuis?

O oke respect dan! Hopen dat je snel andere gym vind. Zeker vet dat je wedstrijden wilt gaan doen.

Thuis : powerrack + benchpress bankje, met mogelijkheid voor legcurl/extension.
Dus heb gewoon alles. :D

O oke respect dan! Hopen dat je snel andere gym vind. Zeker vet dat je wedstrijden wilt gaan doen.

Thuis : powerrack + benchpress bankje, met mogelijkheid voor legcurl/extension.
Dus heb gewoon alles. :D
Ja ik had er eerst nooit echt over nagedacht, maar die ''ene'' member had me aan het denken gezet, en zal ook eens verder informeren.

Ben ook benieuwd wie er nog meer allemaal wedstrijden hebben gedaan, op jonge leeftijd, en hoe de fysieken uit zien in die klasse.
(ik zal het binnekort in me log zetten) hou het nog maar even still.
Sssht ook voor de mee-lezers

Ja ik had er eerst nooit echt over nagedacht, maar die ''ene'' member had me aan het denken gezet, en zal ook eens verder informeren.

Ben ook benieuwd wie er nog meer allemaal wedstrijden hebben gedaan, op jonge leeftijd, en hoe de fysieken uit zien in die klasse.
(ik zal het binnekort in me log zetten) hou het nog maar even still.
Sssht ook voor de mee-lezers

Prima :thumb:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven