XXL Nutrition

Ronniej's Log : ecto boy met gel in hairs achterover haar matje boy met door vader betaald ralph lau

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Zout houd trouwens vocht vast. Ik heb ook gewoon ongezouten. Als je tv zit te kijken, gewoon beginnen met eten haha.
Karma rondje, goed dat jij het wist, hellaas morgen maar weer na de winkel:rolleyes:
ik ga nu slapen, heb een goeie rust nodig voor morgen
trusten

---------- Toegevoegd om 23:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:54 ----------

kan niet, had vandaag al gegeven:mad:
me sad now!

• Topic Starter Topic Starter
Karma rondje, goed dat jij het wist, hellaas morgen maar weer na de winkel:rolleyes:
ik ga nu slapen, heb een goeie rust nodig voor morgen
trusten

---------- Toegevoegd om 23:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:54 ----------

kan niet, had vandaag al gegeven:mad:
me sad now!

maakt niet uit, karma boeit me niet meer na de karma reset *had 40karma power :(*

Mooie wheels training junior, ik zie die front squats steeds vaker in schema's voorbij komen, misschien ga ik hem er ook weer in gooien.

Wel wat weinig oefeningen, volgende keer voor straf ff kuiten erbij pakken he!

Mooie wheels training junior, ik zie die front squats steeds vaker in schema's voorbij komen, misschien ga ik hem er ook weer in gooien.

Hij pakt ze al aan met Squats Loo. :p

Dankje Loo, weet je wat het is als ik mijn kuiten train BB-style, dan verzuren ze tijdens de basketbal ontzettend snel en dan kom je gewoon niet vooruit/omhoog. Jammer genoeg, want ik zat er vorige week nog over na te denken. Het is namelijk gewoon k*t!

Zou ik ze anders echt high reps ( 100 ) kunnen doen ?

Als ik jou was zou ik zeker Fronts gaan doen, imo lekkerste oefening die er is. Ik was trouwens ook van plan om een oefening meer te gaan doen ( Hack SQ of One legged SQ ),maar beide waren vet k*t. Had dat dus maar achterwege gelaten en me benen waren al goed moe van de Fronts die opeens een stuk zwaarder gingen!

Hij pakt ze al aan met Squats Loo. :p

[noob] Is dat een beetje zo dan :o ? [/noob]
Nee toch DX wtf hehe

Met high reps verzuren ze ook tijdens het basketbal. 'Tis gewoon k*t.

Ik heb het ook gedaan ja. 120 reps (4x30) een dag voor, of op dezelfde dag, als een basketbaltraining. Ik kwam gewoon niet vooruit. En constant dat brandende verzurende gevoel als je afzet. Zowel lateraal als frontaal. En springen is helemaal een drama.

Ik heb het ook gedaan ja. 120 reps (4x30) een dag voor, of op dezelfde dag, als een basketbaltraining. Ik kwam gewoon niet vooruit. En constant dat brandende verzurende gevoel als je afzet. Zowel lateraal als frontaal. En springen is helemaal een drama.

Zat ik dus ook mee, in de zomervakantie toen ik het weer een ging proberen.
Als je 1 set van 100 doet, krijg je vast het zelfde toch ? en is het nutteloos voor groei..

Dan moet je een dag voor de training toch gewoon geen kuiten doen?
1x per week low rep is een mooie compromis dacht ik zo.

Dan moet je een dag voor de training toch gewoon geen kuiten doen?
1x per week low rep is een mooie compromis dacht ik zo.

Heb ik dus geprobeerd, maar maakt niets uit bij mij. Na kuiten training is het gewoon k*t met de basketbal :(! *doet huilen* haha

Mijn kuiten groeien in ieder geval niet op één keer per week low rep. Maar dat kan bij Ronniej anders zijn. Probleem is alleen dat je waarschijnlijk twee of drie keer per week traint en op zaterdag een game hebt. Moeilijk in te passen dus.

Mijn kuiten groeien in ieder geval niet op één keer per week low rep. Maar dat kan bij Ronniej anders zijn. Probleem is alleen dat je waarschijnlijk twee of drie keer per week traint en op zaterdag een game hebt. Moeilijk in te passen dus.

En dat dus ook! haha,.

Crack is opkomst :D Waars. morgen al binnen!
Hopen dat Rene er wat leuks heeft bij gedaan, zoals ik netjes heb gevraagd haha.

Deadlift
opwarmertjes blabla
110x5 no belt
115x5 belt
120x5 belt - nam beetje rust tussen de lifts na 2 achter elkaar, was nog wel een set en geen enkeltjes :D! heerlijk dus. PR-tje.
Sowieso qua volume in KG's ofso aaaah je snapt me wel :P
110x4 belt - was echt goed kapoet.

BOR
60x8
70x7 - 1 lelijk
70x6 - 1 lelijk
70x6 - 2 lelijk
En met lelijk bedoel ik je lichaam naar de ''bar'' gooien, aaah je snapt me vast wel weer :o
Niet
[Afbeelding niet meer beschikbaar] deze soort van lelijk

Underhand BOR
60x10
60x8
60x8
Gewoon pumpin' !

Pull ups
totaal 15

Barbell Shrugs
70x10
80x10
80x10
80x10

Geen Biceps vandaag, wel prima zo met underhand + pullups , na vorige training voelde ik me aanhechting dag erna, dus sla even 1 keer over

DUS!
Lekkere training weer :D

toch nog goeie bor's man, ook al zijn er een paar lelijke tussen heb je toch nog veel fatsoenlijke reps over.

15 pull ups beest!! :roflol:@ klusmier!

toch nog goeie bor's man, ook al zijn er een paar lelijke tussen heb je toch nog veel fatsoenlijke reps over.

Thanks
Kon wel stoppen maar even omhoog gooien en een negatieve eruit slepen is niet verkeerd leek me :)!

---------- Toegevoegd om 18:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:36 ----------

15 pull ups beest!! :roflol:@ klusmier!

totaal he, niet achter elkaar ;)! wel redelijk snel achter
Dat zou helemaal gestoord zijn na 2 BOR oefeningen.

Jij ook een nette training Ronniej, je deadlift was deze training qua gewicht hoger als mij.
Maar ik train nu me rug op uithoudings vermogen en meer zo zeer op gewicht, en 110 is toch nog netjes.
goeie BOR's, ik wou ze ook eigelijk vandaag doen, maar zodra ik heb gedeadlift, is er zo'n pomp in me rug dat ik gewoon zwak in de onderug ben op dat moment.
heb ook nog extension's gedaan kom ik net achter:roflol: even verwerken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven