MuscleMeat

Ronniej's Log : ecto boy met gel in hairs achterover haar matje boy met door vader betaald ralph lau

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Jij ook een nette training Ronniej, je deadlift was deze training qua gewicht hoger als mij.
Maar ik train nu me rug op uithoudings vermogen en meer zo zeer op gewicht, en 110 is toch nog netjes.
goeie BOR's, ik wou ze ook eigelijk vandaag doen, maar zodra ik heb gedeadlift, is er zo'n pomp in me rug dat ik gewoon zwak in de onderug ben op dat moment.
heb ook nog extension's gedaan kom ik net achter:roflol: even verwerken

Ja ik ga meer voor kracht inderdaad :) Is inderdaad best k*t om na Deadlifts BOR te gaan doen, ach even doorheen bijten, neem meestal ook even een paar minuten rusten ertussen. Kan geen kwaad :D

Ja ik ga meer voor kracht inderdaad :) Is inderdaad best k*t om na Deadlifts BOR te gaan doen, ach even doorheen bijten, neem meestal ook even een paar minuten rusten ertussen. Kan geen kwaad :D
Dat deed ik eerst ook altijd maar ik doe nu liever 70-85% van me max. gewicht.
Heb wel een hele lange tijd op max. weight getraint maar ik ga nu voor iets nieuws.
Deed ik overigens met alle oefeningen, omdat dit voor mij persoonlijk het beste werkt(e), nu ben ik met Deadlift vooral wat lichter bezig, de rest blijft heavy weights!:D

Morgen komt je crack he:eyebrow:

Deadlift en BOR zijn netjes makker! Very good!

Dat deed ik eerst ook altijd maar ik doe nu liever 70-85% van me max. gewicht.
Heb wel een hele lange tijd op max. weight getraint maar ik ga nu voor iets nieuws.
Deed ik overigens met alle oefeningen, omdat dit voor mij persoonlijk het beste werkt(e), nu ben ik met Deadlift vooral wat lichter bezig, de rest blijft heavy weights!:D

Morgen komt je crack he:eyebrow:

Yes yes morgen aan de Crack
dave-chappelle-crack.jpg

Deadlift en BOR zijn netjes makker! Very good!

lekker snoeven :) dat worden pr's kan niet anders. of euh wat je niet lame van crack? dat word niks jongen:P

Get ready for a bumpy ride gabber, dat word knallen maat!!

Ik ben benieuwd wat je er van vind ik ging er iig als een mofo op :D

Vertel ? hoeveel reps kilo oefeningen ?
Brand los, gewoon voor de gein :D!

Ik had zeker 20-30% meer power!! Echt niet normaal meer die zooi. De tweede keer dat ik ooit ging deadliften knalde ik meteen 1x180... dus..... En de eerste keer 155...

Nog altijd niet getrained met crack? Ben iig benieuwd of het echt zo goed is als de meesten zeggen :)

Maja, wel 3 scheppen erin eh... en kotsen dat kreng hahaha

zou 1,5 schep nemen gap, niet minder.

Sowieso 1,5-2 scheppen op z'n minst. :)

Die laatste reps op de BOR's waren wel erg lelijk zeg!:eek:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven