MuscleMeat

Ronniej's Log : ecto boy met gel in hairs achterover haar matje boy met door vader betaald ralph lau

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Die laatste reps op de BOR's waren wel erg lelijk zeg!:eek:

Als ik het lelijk doe moet het ook goe lelijk gelijk toch hehe!!
Computer gaat opeens niet meer aan, spamoverbelasting volgens mij, gelukkig heb ik me blackberry nog :roflol:

Nu de heledag inspanning wachten op de postbode....

---------- Toegevoegd om 12:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:57 ----------

:fuu: kan nu niet reaguren in allerlei, doe leven!!!!!!

Hahhaha

die jongen spaced em waarschijnlijk op de crack op dit moment

Ja ik ga meer voor kracht inderdaad :) Is inderdaad best k*t om na Deadlifts BOR te gaan doen, ach even doorheen bijten, neem meestal ook even een paar minuten rusten ertussen. Kan geen kwaad :D

BOR's zijn sowieso k*t, ik vind het hele oefening niks. :p

---------- Toegevoegd om 16:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:08 ----------

Nee nog niet binnen :roflol:

*me pa is even weg, zijn computer gekaapt hehe, komt vanmiddag iemand voor mijn computer

Verkaapt-ik-kaap-mijn-pa's-laptop-alsof-het-mission-impossible-is post. :yarly:

BOR's zijn sowieso k*t, ik vind het hele oefening niks. :p

---------- Toegevoegd om 16:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:08 ----------

Verkaapt-ik-kaap-mijn-pa's-laptop-alsof-het-mission-impossible-is post. :yarly:

Is true hoor! haha..

Ik heb Crack niet binnen vandaag, morgen dan maar. Hele planning voor vandaag is naar de klote, moest vanmiddag opeens weg voor me computer! Die doet het morgen weer als het goed is.

Misschien na het avond eten nog even Benchen+Incline Benchen! Denk het alleen niet kijk even hoe ik uitkom, want ik moet om half 9 basketballen.

Ben benieuwd naar de crack ervaringen!

space je hem al?

ben ook wel benieuwd naar hoe het is

Ben benieuwd naar de crack ervaringen!

+1, ja, Ronnyboy tell us.... hoe wast?

ben ook wel benieuwd naar hoe het is

LEKKER EVEN KLEIN STUKJE LEZEN JONGENS :D!!!

what's crackalackin

Yeeeeaahhh booyy

Dus,

Vanmiddag *dingdong* een of andere pover kwam de trap op met mijn kado van XXL :D Nou pakket open maken alsof het kerst was, binnen 5sec. was het open.
TA TA TA CRACK :heart: Nooit verwacht dat ik zo blij van crack zou worden, maar goed!
Even snel eten en uurtje wachten en toen mocht ik het almachtige Suplement gaan nuttigen. Ik verwachtte een gruwelijk smaak, maar het was best lekker, goedkope Aldi sinas smaak ( vraag me niet hoe ik dit weet :roflol ).
Toen wachten en wachten.. ****! Na 15min. begon het al te kriebelen en toen moest ik nog 15min!!!! Even ik had maar 1,25 schepje. Sorry guys, maar wacht maar :roflol:
Gelukkig NFL, lekker beuken, in de sfeer komen, geweldig :D.

Tijd op te trainen, kon niet stil zitten dus ik was blij dat ik mocht beginnen.

Wilde eigenlijk me benen trainen, maar ik kon borst niet overslaan ( gistere niet aan toe gekomen jammer genoeg )

Bench
60x5
65x5-Wolla PR +2,5kg
65x4-PR
62,5x5-oude pr
60x5
Note: Crack-a-lious

Incline Bench
45x10
47,5x8-pr
47,5x7-pr
47,5x6-pr
Note: It's getting better LOL

Savickas press - vanaf borst
45x10-pr
47,5x8-pr
47,5x7-pr
47,5x6-pr
Note: andere lagere reps tellen ook als pr, meer als volume pr volgens mij
Deze gewoon +5kg :roflol:

Front raises
17x7-pr's +2kg
17x7
17x7
17x5->snel->12x7

=====

OMG OMG OMG
Niet eens zoveel genomen en dit eruit gekregen, ik hou van dit product!!!
Ik had een aardige pomp, niet eens zo gek, maar k stond echt strak, :fuu: hehe. Wel af en toe even misselijk maar het is allemaal binnen gebleven en gewoon door gaan. Ben echt net klaar en heb nog steeds het gevoel alsof ik de training nog een keer zou kunnen doen..

:heart:

Ech vet chill crack :D!!!

Laatst bewerkt:
Ghehehe, lekkah eh? Ik zei ut toch!
Maja, zoals met alle drugs: Je wordt er enorm greedy van, dus volgende keer 2 scheppen erin knallen, en rammen! Helemaal op Maximaal rossen kerel. Dus, neem nog een shotje hahaha

Ghehehe, lekkah eh? Ik zei ut toch!
Maja, zoals met alle drugs: Je wordt er enorm greedy van, dus volgende keer 2 scheppen erin knallen, en rammen! Helemaal op Maximaal rossen kerel. Dus, neem nog een shotje hahaha

Ja ik wilde eerst even afkijken, maar holy shit, dit had ik neit verwacht hoor. Hooguit een paar reps meer! Dit was zo chill volgens keer met benen ga ik indedaad gewoon 2 schepjes doen! :D

edit//
btw blij met me Bench aangezien dat mijn suckisucki oefening is :P!

Laatst bewerkt:
Lekker Ron, is het PR dag vandaag of zo:evil2:

Stuur me eens wat crack op:roflol:

Yo Bro, ouwe crack-junk, klinkt goed man die eerste gebruikerservaring, doet me denken aan no-xplode.

Ik heb hier een pot crack in de donkere kelder verstopt, binnenkort ga ik er ook maar eens aan beginnen, klinkt goed jouw verhaal!

Oja verander die ****ed up avatar eens een keer man, doe een foto van Branch Warren ofzo.

now ur an addict, you junk :P

although dikke training!!!!

nou knallen met die rommel!

haha dikke training aan de crack man
lekker :P

Yo Bro, ouwe crack-junk, klinkt goed man die eerste gebruikerservaring, doet me denken aan no-xplode.

Ik heb hier een pot crack in de donkere kelder verstopt, binnenkort ga ik er ook maar eens aan beginnen, klinkt goed jouw verhaal!

Oja verander die ****ed up avatar eens een keer man, doe een foto van Branch Warren ofzo.

Het is zeker chill, volgende keer lekker 2 schepjes en Squatten :D!
Zou ik maar je donkere kelder in gaan Loo, als je dat durft dan. Het is het waard. :thumbup:

Zit wel te twijfelen of ik me Carebear moet veranderen ja, zat vorige keer naar Dave Chapelle de Crack-junk te staren, misschien morgen haha.. Moet ik wel van me geloof afstappen, maar hij begint mij ook te irriteren LOL!
edit//
Nu maar gedaan ook, zal Big-T blij mee zijn :roflol:

now ur an addict, you junk :P

although dikke training!!!!

nou knallen met die rommel!

Thanks boss
:thumb: Zal ik zeker doen!!

haha dikke training aan de crack man
lekker :P

Ging echt chill ja hehe..

AAAAAH! mijn volgende PWO wordt Crack!!Damn!

lekkere training kerel.
ik heb nog 3 sample packs liggen.
maar mn eerste keer was niet zo een succes.
ik denk dat ik hem morgen ook ff pak.
want ik ga deadliften mann!

Die BOR laatst waren trouwens lelijk als een baas xD

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven