MuscleMeat

Ronniej's Log : ecto boy met gel in hairs achterover haar matje boy met door vader betaald ralph lau

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Whahaha, lachen weer hier

• Topic Starter Topic Starter

:roflol:

Lul, als je last heb van je knie moet je ook geen Crack gaan gebruiken want dan voel je er niks van en fail je de volgende dag(en).

Jongens jongens toch
Voor de duidelijkheid.

Op de training ( basketbal ) door me knie gegaan
Wedstrijd gaan spelen ( althans geprobeerd ) met die knie, nu is die wat erger kapot. Niet veel erg, maar hij is nog wel dik ect. kan wel gewoon lopen :)
Kwestie van tijd geen hele erg blessure, wel een nare.

ik kan je ook geen dag met rust laten, of je ligt weer in de kreukels. :finger:

Nou, zat je nu aan de crack, wat moet dat met je worden als je strakkies echt aan de raketbrandstof zit??
ow, ow, ow,.... helemaal mis weer.

ik kan je ook geen dag met rust laten, of je ligt weer in de kreukels. :finger:

Nou, zat je nu aan de crack, wat moet dat met je worden als je strakkies echt aan de raketbrandstof zit??
ow, ow, ow,.... helemaal mis weer.

Ik ga geen knie belastende oefeningen doen hoor kwark ;) Ik heb er wel Crack ingegooid net even, nu wachten ( niet zoveel, even weer 1,25schep ). Zo BOR/CHINS/DB ROWS of wat dan ook en beetje biceps pompen.
Geen deadlift dus :(

edit//
Meer trainen om even te trainen eigenlijk, snapje.

Tuurlijk bro, had alleen ff zin om je te plagen :evil:

Trainse makker!

stomkop:mad:ik vind jou een kakker

Weet ik daarom vertel ik ook niet over me katabole weekend :thumb:
hahahahah...

Training : Let's ''Crack'' up the volume

BOR
70x8
70x8
70x8
70x7
70x6+4negatief ( dus omhoog gooien en rustig laten zakken )
Note: Geen klusmier lelijke reps :) - PR/VPR-tjes dus :D

One armed db row
32x8-dacht huh easy
37x8-aah proberen, ging nog makkelijk - is al dikke pr
42x6-PR PR PR LOL
42x6-Sweet :D
note: Hier kickte de crack in volgens mij LOL :roflol:

Chinnen
30totaal
Uitvoering:
3reps - 10sec. - 3reps - etc.
Note: :eek: Duuuuuuuuuude, laatste rep, laatste ''setje'' faal ik :roflol: te komisch.

BB curls
21's met 20kg ''opwarm''
25x8
30x7
30x6
21's met 20kg ''afsluiter''
Note: Lekker rustig uitgevoerd en strict :) Heerlijke pomp

Hammer curls
3x12x8
Note: :) Gewoon even er achteraan gedaan, lekker.

----

Knie belastende oefening''en'' niet gedaan. Betekende eigenlijk alleen geen deadlift, BOR ging wel niet echt last, gelukkig :D
Super training, ging weer lekker op 1,25schep crack LOL!!

:wave:
HOI

laat je je ook al anaal nemen achter het station voor geld zodat je weer crack kunt kopen zodra het op is??? :yes:

Dude, ik krijg het zonder ''tegenprestatie''
hahaha.

maar even ontopic.
Ik heb me net even staan uitsloven verdomme..

Hoezo 3 x 12 x 8. Zakt je kracht niet weg na een eerste set? Of train je niet zwaar? Ikzelf kan nooit 3 x achter elkaar hetzelde gewicht + zelfde reps..

Je doet:
12 x 8
12 x 8
12 x 8

Dan kunnen die eerste setjes toch nooit zwaar zijn en schade aanrichten in je spier. Ik ben altijd meer van: elk setje moet zwaar zijn, niet alleen de laatste doordat je spieren moe zijn door de eerste setjes.
Maargoed dat is een van de trainingsmethoden. Heb je altijd zo getraind? Of heb je ook wel eens een paar maandjes geprobeerd om de intensiteit wat hoger te leggen?

Je doet:
12 x 8
12 x 8
12 x 8

Dan kunnen die eerste setjes toch nooit zwaar zijn en schade aanrichten in je spier. Ik ben altijd meer van: elk setje moet zwaar zijn, niet alleen de laatste doordat je spieren moe zijn door de eerste setjes.
Maargoed dat is een van de trainingsmethoden. Heb je altijd zo getraind? Of heb je ook wel eens een paar maandjes geprobeerd om de intensiteit wat hoger te leggen?

O dus jij beweerd dat als je niet tot failure gaat je niet kan groeien ?
Ik had al BB curls gedaan dus de biceps waren al vermoeid, toen pakte ik 12kg en ging even reps trekken met hammer curls.

12x8-easy
12x8-mwah
12x8-lastiger

Doe dit gewoon rustig en strict.

edit//
Kijk maar naar me BOR ook paar setjes zelfde aantal reps. Kon echt niet meer dan dat, kan dus ook gewoon hoor. Niet eerder is zal jou, nogal logisch niet. Ik kan het kennelijk dus wel.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven