- Waardering
- 841
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Lul, als je last heb van je knie moet je ook geen Crack gaan gebruiken want dan voel je er niks van en fail je de volgende dag(en).

. Alcohol is a b*ch 
ppffffik kan je ook geen dag met rust laten, of je ligt weer in de kreukels.
Nou, zat je nu aan de crack, wat moet dat met je worden als je strakkies echt aan de raketbrandstof zit??
ow, ow, ow,.... helemaal mis weer.
Ik heb er wel Crack ingegooid net even, nu wachten ( niet zoveel, even weer 1,25schep ). Zo BOR/CHINS/DB ROWS of wat dan ook en beetje biceps pompen.
Tuurlijk bro, had alleen ff zin om je te plagen
Trainse makker!
!stomkopDankje Kwark ga zo beginnen!
Plagen mag altijd haha, pesten ook trouwens maarja..
ik vind jou een kakker
- PR/VPR-tjes dus 

Duuuuuuuuuude, laatste rep, laatste ''setje'' faal ik
te komisch.
Heerlijke pomp
Gewoon even er achteraan gedaan, lekker.

Drink maximaal echt 1 keer per maand gelukkig
Ik ben meer van de harde aanpak, dus crack +1

laat je je ook al anaal nemen achter het station voor geld zodat je weer crack kunt kopen zodra het op is![]()
![]()

Hoezo 3 x 12 x 8. Zakt je kracht niet weg na een eerste set? Of train je niet zwaar? Ikzelf kan nooit 3 x achter elkaar hetzelde gewicht + zelfde reps..

Je doet:
12 x 8
12 x 8
12 x 8
Dan kunnen die eerste setjes toch nooit zwaar zijn en schade aanrichten in je spier. Ik ben altijd meer van: elk setje moet zwaar zijn, niet alleen de laatste doordat je spieren moe zijn door de eerste setjes.
Maargoed dat is een van de trainingsmethoden. Heb je altijd zo getraind? Of heb je ook wel eens een paar maandjes geprobeerd om de intensiteit wat hoger te leggen?