Fitness Seller

Ronniej's Log : ecto boy met gel in hairs achterover haar matje boy met door vader betaald ralph lau

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.041
je zult nooit een sanca worden als je niet aan de volgende criteria voldoet:

lange haren (langer dan 30 cm)
paardenstaart
onmundig veel squatten deadliften en de rest
toeters roken :)
en een Belgisch accent

j/k :P

Hahahah klopt.

Als kan wel lukken, veel squaten deed ik al, maar nu geblesseerde knie. Alleen dat belgische accent ligt me dwars :(

Gaat goed Ronniej! Wordt morgen vast zwaar om die schouders te pakken na vandaag.
laat maar zien die PR ;)

Omdat ik een homegym heb :D ?

edit/
Van plan om deze training 6 PR's te zetten :roflol: ahaha

edit2//
t*ring het kriebelt echt t*ring erg en ik mag pas over 10min. beginnen :fuu:

:fuu: ik wil ook een homegym.

Mijn gym is zondag ook niet eens open...

Nu alleen het geld/ruimte nog even vinden voor een homegym. Woon nog thuis dus zal helaas niet doorgaan :(

Ach, wie weet.. misschien later.

• #1.049
Gaat goed Ronniej! Wordt morgen vast zwaar om die schouders te pakken na vandaag.
laat maar zien die PR ;)

Komt goed ookal ben ik een beetje brakjes, ik ga het gewoon doen, want ik heb het beloofd!

Vind 5 reps toch wel aardig in de buurt komen van powerlifting. :p

Klopt, moet ook wel met die slappe gedoe van mij, eerst even ook kilo's omhoog haha.

:fuu: ik wil ook een homegym.

Mijn gym is zondag ook niet eens open...

Nu alleen het geld/ruimte nog even vinden voor een homegym. Woon nog thuis dus zal helaas niet doorgaan :(

Ach, wie weet.. misschien later.

Ik heb het gelukt dat me broer uit huis is, dus er was een kamer vrij :D!

alleen wel voorzichtig aan doen eh Ronnie... anders komt de kroonluchter naar beneden eh? Whahaha :D

Zo, lekker aan het uitrusten gap... volgende week word echt hardcore knallen op me anabooltjes :D en jij? Nog wat te doen vandaag Ronnieboy?

• #1.053
Zo, lekker aan het uitrusten gap... volgende week word echt hardcore knallen op me anabooltjes :D en jij? Nog wat te doen vandaag Ronnieboy?

Ja gistere schouders alleen.

Gistere wel weer t*ring hard gegaan, was echt goed dronken, gelukkig stond ik vrolijk en fris op :D Was gewoon rustige avond, beetje chicks tongen op de hockey en kebab eten. Heerlijk weekendje weer, dat zeker. Zo nog even een paar PR's pompen! Den kwel dat de trainen aan de late kant gaat zitten, want dan kan ik mezelf even goed opladen, beetje eten etc.

:)

• #1.054
Gheghe

Na avond kei hard zuipen, toch super training, geen idee hoe maarja :D

Savickas Press
50x7-pr
50x5-old pr
47,5x7
47,5x5
Note: PR :D lekker lekker.

Upright Row
50x8-PR
50x6
50x6
Note: Heerlijk eindelijk de 50 :)

Front raises
17x11-PR
17x6
17x6
Note: Na 11 helemaal dood en kapot, wel lekker pr weer.

ZOZOZOZOZOZ
1 extra pr dan beloofd :D, weer super. Ga echt lekker de afgelopen tijd. Crack zat er ook weer goed in, het kriebelde weer lekker ook.

Trouwens had me telefoon aangesloten op de speakers, probeerde het voor de gein. Eindelijk Killswitch/Disturbed/Korn met kei harde bass :hedbang:

Lekker knallen weer ondanks het gezuipt!!!!! **** YES!!!

Nais Ronnieboy!

netjes ronniej. vooral als je gisteren flink gezopen ehbt

Ik ben benieuwd gappie!!

• #1.059
netjes ronniej. vooral als je gisteren flink gezopen ehbt

---------- Toegevoegd om 21:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:11 ----------

Ik ook ga het zo aanpakken

Opwarmen met lichte squats
1x60
1x80
1x100
1x120
1x140-als het goed is LOL

Squats opwarming op aanraden van een sterke vriend haha, laten we het zo zeggen.

---------- Toegevoegd om 21:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:11 ----------

Ik ook ga het zo aanpakken

Opwarmen met lichte squats
1x60
1x80
1x100
1x120
1x140-als het goed is LOL

Squats opwarming op aanraden van een sterke vriend haha, laten we het zo zeggen.

Ghehehe, ken ik die? :rolleyes:

Sooo man, ik heb me vreten er weer in zitten hoor... t*ring man, ik krijg een bulk pens :(

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven