- Waardering
- 912
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ghehehe, ken ik die?
Sooo man, ik heb me vreten er weer in zitten hoor... t*ring man, ik krijg een bulk pens![]()
Player, al die hockeysletjes gepakt he!
15 jarige sletjes.
ouwe casanova.
Klopt. Was wel weer grappig. Kan alleen niet zo goed zien in het donker, dus ik ga dan voor de blondjes. hahaje moet je buik ook trainen JWZ!Ghehehe, ken ik die?
Sooo man, ik heb me vreten er weer in zitten hoor... t*ring man, ik krijg een bulk pens![]()

lekker ook al iemand met PR's vandaag op z'n naam staan.
ik heb wel het gevoel dat je je crack tevaak neemt(geen grapjes nu).
ik zou ''zoals ik eerder zei'' alleen op trainingen nemen dat je je moe voelt en/of gewoon extra hard wilt gaan, en natuurlijk willen we dat altijd, maar 50 euro is niet niks, ook voor Papa Ronniej niet

+1, beter op de fysiek "zware" dagen, de gewenning aan het spul is te groot, en daarvoor is het goedje weer te duur...
Zo erg ben ik er nog niet aan gewend haha, best gevoelig voor die ''zooi''.Al een ekte ekte junk whahaah... Tis idd wel lauwe shit eh?
Verslaafd als een gek en ik ga niet afkicken 
Mooie training goozah!!
Die 1x140 is voor je Deadlift neem ik aan? Ik kan het niet hebben dat jij meer Squat dan mij want dan ga ik toch beter me best doen.![]()

en voor mij dan?
volgende hockeysletjes feest kom ik ook.
ff mn swagger in de praktijk brengen jwait.
kom op jonge, die 140 moet lukken.
Daarom hahahah..
Einddoel van dit jaar, ik heb hem al
Suppppeeeeerrr blij mee 

!NAIISSSS!! Dat nummer ga ik ook downen:O!!! Stupified is ook hard!!
Maar vette PR, was tiojdens het lezen bijna bang dat de crack je in de steek zou laten!!
Maar zoals crack beloofd, laat ie je niet falen!! Crack it is!!![]()

Zo chill gevoel dit. haha
hahahahaha
Dus geen Max doel..