- Waardering
- 841
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Inderdaad, je gaat Baas Ron!En heb ik jou op Hyves dan..
, want dan krijg je uiteraard een zware swagger krabbel..
![]()
hahahaGaat lekker Ron, Nette schouder ook ( op de foto ).
!Nice pics. Je ziet er al goed vol uit op die foto's en idd zoals gezegd die schouder is erg sterk.
Die training zegt me niet veel omdat het allemaal van die vage oefeningen zijnmaar het zal wel gewoon goed zijn zoals altijd!
!
Front raises of Upright rows haha.Haha is goed. Vanavond gaat bij mij ook een beetje om de schouders draaien. Ik ben van plan om te gaan MPen + fronts en sides. Een beetje normale oefeningen dus![]()
!Nice fysiek gozer, heb ongeveer hetzelfde fysiek alleen weeg jij ietsie meer.
Jij speelt toch ook basketbal waar doe je dat, en welk niveau ?
Thanks.
U22 Grasshoppers, Katwijk.
Momenteel lig ik eruit door een knieblessure voor het jaar 2009, wil fit zijn 2de helft van het seizoen!
Jij ?
Heb 10 Jaar basketbal gespeeld bij Das, Delft.
U18 - 1
U16 - 1
En daarvoor weet ik niet, we speelden 2x regionaal en 1x nog naar belgie gegaan voor toernooi en konden ook naar italie. Beste plek van ons team was beste 8 van nederland met U16 volgens mij. Dat waren spannende tijden, Heb me nu 100% gefocust op fitness.
Welke klasse speel je ?

En dat houdt in, zoveel verstand heb ik er nu ook niet van. Speel je ook tegen bolwerk en rotterdam of niet ?
! 2de helft seizoen moet ik spelen tegen ''Tractortje'' op het forum. Als alles goed gaat dan hahahah..
Uuuh nee volgens mij niet nee.
Maar het is wel gewoon het hoogste want er is geen eredivisie onder22! 2de helft seizoen moet ik spelen tegen ''Tractortje'' op het forum. Als alles goed gaat dan hahahah..
De wanneer daarvan gaat naar Nederlands kampioenschappen ofso, geen idee hoe dat werkt allemaal tegenwoordig.
Over 20min. begint me rug en bicep training![]()
Trainze!, Wat voor positie speel jij dan en Tractortje ?
Welke club speelt tractortje btw ?

!
Sterke rackpulls! Op welke hoogte ligt de stang bij jou?

Niet op mijn Hiv'esOoo nee maar er staan miljoen swagger krabbels bij Marvin van mijhahaha
Vandaag Rug+Biceps

!