XXL Nutrition

Ronniej's Log : ecto boy met gel in hairs achterover haar matje boy met door vader betaald ralph lau

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Knappe training Ron en verdorie zie nu je foto pas, nice ;)

Lekkere dumbbell rows, strict of cheatstyle?

Mooie Rackpull, ik zal daar ook maar even een PR op moeten halen, want dit kan natuurlijk niet dat je zo dichtbij komt. :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.748
Mooie Rackpull, ik zal daar ook maar even een PR op moeten halen, want dit kan natuurlijk niet dat je zo dichtbij komt. :)

:roflol:

Ik ging voor de 160 achja, 170 is ook wel een mooie :D! Nieuwe bar deed wel pijn aan me handen gek, maar goed daar moet ik dan maar aan wennen.

Zoals gezegd, die rows zijn zeker sterk for sure!
Rackpull heb ik geen flauw idee van hoe zwaar je moet kunnen, maar lijkt me wel een pijnlijke voor je handen.

• #1.750
Zoals gezegd, die rows zijn zeker sterk for sure!
Rackpull heb ik geen flauw idee van hoe zwaar je moet kunnen, maar lijkt me wel een pijnlijke voor je handen.

Thanks!
Ja nieuwe bar, die grip is wat scherper, even wennen maar goed. :D

:roflol:

Ik ging voor de 160 achja, 170 is ook wel een mooie :D! Nieuwe bar deed wel pijn aan me handen gek, maar goed daar moet ik dan maar aan wennen.

Kreeg focking veel last vandaag tijdens de BB Shruggen, maar Rackpulls gaat gewoon heel gemakkelijk vreemd genoeg. Misschien de bar niet stevig genoeg vastgehouden ofzo.. :p

Wat ik zelf doe als het eelt teveel pijn gaat doen bij bijv. shrugs is de bar in de vingers leggen en dan afmaken. Maarja bij rack pull gewichten werkt dat niet meer denk ik :p

• #1.753
Wat ik zelf doe als het eelt teveel pijn gaat doen bij bijv. shrugs is de bar in de vingers leggen en dan afmaken. Maarja bij rack pull gewichten werkt dat niet meer denk ik :p

Deed met grip pads, ooit van XXL gekregen, ging iets beter maar goed haha

Ik denk dat je er veel last van over houdt. :roflol:
Zo doe ik het meestal bij de Dumbbells, maar dan gaat het per ongeluk, ik moet gewoon straps gebruiken wanneer het nodig is to be honest.

---------- Toegevoegd om 22:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:30 ----------

Deed met grip pads, ooit van XXL gekregen, ging iets beter maar goed haha

Als ik het goed heb zijn die bedoeld voor Bench Press. :roflol:

Handschoentjes zijn denk ik een oplossing, maarja... :gay:

Gewoon magnesium gebruiken, lijkt me voldoende.

mee eens. Gewoon magnesium.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven