AndroidHealthClinic

Ronniej's Log : ecto boy met gel in hairs achterover haar matje boy met door vader betaald ralph lau

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.901
Volgens mij gaat niemand below parallel met een box want daar is het ook niet voor bedoeld, maar het kan dieper ja.

Dan heb je toch geen stretchtreflex ? dus je laagste punt van je squat verbeteren ?
Min of meer een paused squat ofso :roflol: Kan ook

:D! gewoon omdat het kan even

Dan heb je toch geen stretchtreflex ? dus je laagste punt van je squat verbeteren ?
Min of meer een paused squat ofso :roflol: Kan ook

[Link niet meer beschikbaar]
:D! gewoon omdat het kan even

Hmmm, sorry ik werd afgeleid door die chickie. :roflol:
Anyways, je ziet maar weer eens dat in principe het meestal op par is of net iets eronder maar echt full is het niet dus is er ook geen echte verbetering op het onderste stuk van je full/atg Squat, maar je gaint sowieso kracht ermee, dus een duidelijk win. Ik moet wel zeggen dat door mijn Box Squats ik bij PR's neig naar grotere hoogte, weliswaar Full, maar het begint bijna parallel te worden. :roflol:

• #1.903
h**r je gaat weer af op een plaatje :P
Achja. Het is gewoon chille oefening en daarom doe ik hem PUNT

Volgens mij gaat niemand below parallel met een box want daar is het ook niet voor bedoeld, maar het kan dieper ja.

epic bullshit, de rede waarom veel mensen niet below paralel gaan is omdat meeste mensen (net zoals ik zelf) te lui zijn om een box te maken en dus gewoon op een bankje squatten die meestal (randje) paralel is

ruim below paralel heeft een stuk betere carry over naar je (full)squat, als je olympic style squat, en altijd diep gaat. Hogere box heeft meer carryover naar je deadlift en naar je squat als je wijder squat (want met een sumo stand veel lager als paralel komen is voor de meesten onder ons niet weggelegd ivm flexibiliteit)

epic bullshit, de rede waarom veel mensen niet below paralel gaan is omdat meeste mensen (net zoals ik zelf) te lui zijn om een box te maken en dus gewoon op een bankje squatten die meestal (randje) paralel is

ruim below paralel heeft een stuk betere carry over naar je (full)squat, als je olympic style squat, en altijd diep gaat. Hogere box heeft meer carryover naar je deadlift en naar je squat als je wijder squat (want met een sumo stand veel lager als paralel komen is voor de meesten onder ons niet weggelegd ivm flexibiliteit)

Waarom denk je dat box Squats voornamelijk gebruikt wordt door powerlifters enz. Juistja, parallel Squatting.

• #1.907
hmm bandage hou ik wel van hoor :eyebrow:

:roflol:j/k

lees: suited squatting met bandages... totaal niet relevant voor ronniej

Dat heb je niet erbij gezet. :rolleyes:
Niet relevant? Als ik hem elke keer 5x5 zie doen, of minder reps lijkt het me dat hij voornamelijk kracht wilt, dus dan hoeft hij ook niet below parallel te gaan. Sowieso doet hij dat volgens mij niet in verband met z'n knie.

below paralel is minder slecht voor zn knie als paralel, alleen op een box boeit het

ook als je voor kracht traint moet je gewoon diep zakken mino

• #1.910
Ik ga wel wat below parallel hoor @ squat, box geen idee, nog niet gefilmd.

@ box, sowieso minder last van me knie'en merkte ik.

below paralel is minder slecht voor zn knie als paralel, alleen op een box boeit het

ook als je voor kracht traint moet je gewoon diep zakken mino

Dat moet helemaal niet. Hoe groter je ROM hoe moeilijker het word dus minder weight sowieso. Ik merk dat in plaats van ATG ik met Full al gelijk een veel betere Squat heb. Oh een belangrijke factor is dat je ook veel moeilijker voor je zelf maakt als je dieper gaat. Je bent dan snel geneigd je borst vooruit te duwen, je knieen voor je tenen uit te steken en meer vanuit je onderrug te tillen.

ja dumshit, maar ronniej wil niet per se meer kilo's, hij wil meer kracht, en algemene bodykracht krijg je door fullrom squats beter als paralel squats, zeker ook met zijn basketbal in zn achterhoofd

ja dumshit, maar ronniej wil niet per se meer kilo's, hij wil meer kracht, en algemene bodykracht krijg je door fullrom squats beter als paralel squats, zeker ook met zijn basketbal in zn achterhoofd

Noem je mij een dumbshit mr. "Arnold is een beachboy". :roflol:

Laatst bewerkt:
ik ben wel sterker dan jou "minotaures"

Heb ik gezegd dat ik sterker was? Nee.
Heb ik gezegd dat ik meer wist ofzo? Nee.
Heb ik eigenlijk enigsinds gevraagd om dat soort argument? Nee.
Is je commentaar daarmee enigsinds nuttig? Nee.

Dat constateer jij elke keer maar jij kan alleen alles zwart-wit zien en niet gewoon logisch nadenken. Vandaar dat je maar blijft lullen uit je nek bij de top 20 beste fysieken.
Ik vind het leuk om een discussie te voeren tussen wat correct is en wat niet maar ga niet zo met bullshit commentaar komen en heb een beetje respect voor iemand als diegene ook gewoon normaal respect geeft.
Leuk dat je sterker bent, top, ga je ook nog een log bijhouden zodat we ook kunnen weten wat je doelen zijn en waarom in ****snaam je bent geregistreerd bij DBB? Want volgens mij kan je niks meer dan Arnold afzeiken en Yates als je god uitmaken.

• #1.916
Arnold :sd:

^^rel voer.

Dat constateer jij elke keer maar jij kan alleen alles zwart-wit zien en niet gewoon logisch nadenken. Vandaar dat je maar blijft lullen uit je nek bij de top 20 beste fysieken.
Ik vind het leuk om een discussie te voeren tussen wat correct is en wat niet maar ga niet zo met bullshit commentaar komen en heb een beetje respect voor iemand als diegene ook gewoon normaal respect geeft.
Leuk dat je sterker bent, top, ga je ook nog een log bijhouden zodat we ook kunnen weten wat je doelen zijn en waarom in ****snaam je bent geregistreerd bij DBB? Want volgens mij kan je niks meer dan Arnold afzeiken en Yates als je god uitmaken.

gast ik heb een log?

Grappig vond ik het wel om voor de kloterij wat te rellen met mn maatjes ronniej en jeffa, maar denk dat het nu tijd is om een man te zijn en mijn trainingen te posten

Nette doelen heb je ook.

doelen stel ik niet meer, soms ga ik gewoon 10kg vooruit op een maand qua een lift, en soms zit ik (door omstandigheden) een half jaar vast op een gewicht

Leuk dat je sterker bent, top, ga je ook nog een log bijhouden zodat we ook kunnen weten wat je doelen zijn en waarom in ****snaam je bent geregistreerd bij DBB? Want volgens mij kan je niks meer dan Arnold afzeiken en Yates als je god uitmaken

Ron je moet echt stoppen met Beachboy willen zijn!
Ga is proberen te squate ofzo heaumeau!

squate kan je toch niet met die lamme knie van je!
heaumeau

ha ha, kusje!! even prowler laten maken @ vd berg als ik terug ben ;) want dat is ook voor beachboys! gooien we dat ding op balkon HOPPA

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven