Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nette training ga zo door, welke variant van deadlift doe je ?
is die dan lichter was in de veronderstelling dat je mijn vooruitgang op de deadlift goed vond![]()
ik wilde het gewoon weten 
zelf doe ik bijna stiffed legged deadlifts 
squat 5x41 4x51
romanian deadlift 5x41 5x51
calf raise 5x41 10sec houding
5x51 10sec houding
had gister het idee om te gaan verhogen in gewicht maar ik trainde slecht ik voelde me al hele dag niet goed

techniek heb ik goed maar ik had gedacht om een beetje progressief te verhogen maar ik voelde me vandaag niet goed zelf maar ik wou toch trainen volgende keer als ik mezelf goed voel probeer ik het weer

techniek heb ik goed maar ik had gedacht om een beetje progressief te verhogen maar ik voelde me vandaag niet goed zelf maar ik wou toch trainen volgende keer als ik mezelf goed voel probeer ik het weer
Best een zware oefening op die manier.haha ik zat ook nog aan te denken om stiekem te kopen maar 220cm is niet zo makkelijk te verstoppen als je een hoogslaper hebt maar die twee dumbbells zijn wel in olympische maat qua diameter dus dat is wel mooi
+ je kan de stang rechtop zetten en ergens opruimen of je leg onder je hoogslaper, hebben zij der tochgeen last van 
dat is het probleem of dit of niets maar ik kan gewoon oneindig uitbreiden ik heb nu met het gewicht van de 2 dumbbells 5,5kilo +70kilo en ik ga voor mijn verjaardag 4x15kilo gewichten vragen. Maar aan de ene kant begrijp ik mijn ouders wel want ons huis heeft zo een stomme indeling dat mijn kamer zo klein is en die van mijn broer en ouders 2of 3 keer zo groot