Fitness Seller

Rory538 log

nette training ga zo door ;) , welke variant van deadlift doe je ?

• Topic Starter Topic Starter
ik doe de houding als barbell deadlift maar ik heb alleen dumbbells

oh oke ;)

is die dan lichter was in de veronderstelling dat je mijn vooruitgang op de deadlift goed vond :D

is die dan lichter was in de veronderstelling dat je mijn vooruitgang op de deadlift goed vond :D

nee ;) ik wilde het gewoon weten ;)

maar er zit wel verschil in zwaarte bij de verschillende varianten ;) zelf doe ik bijna stiffed legged deadlifts ;)

squat 5x41 4x51

romanian deadlift 5x41 5x51

calf raise 5x41 10sec houding
5x51 10sec houding

had gister het idee om te gaan verhogen in gewicht maar ik trainde slecht ik voelde me al hele dag niet goed

squat 5x41 4x51

romanian deadlift 5x41 5x51

calf raise 5x41 10sec houding
5x51 10sec houding

had gister het idee om te gaan verhogen in gewicht maar ik trainde slecht ik voelde me al hele dag niet goed

eerst de techniek goed beheersen dan pas verhogen, verhogen heeft geen zin als je techniek erdoor naar de knoppen gaat ;)

techniek heb ik goed maar ik had gedacht om een beetje progressief te verhogen maar ik voelde me vandaag niet goed zelf maar ik wou toch trainen volgende keer als ik mezelf goed voel probeer ik het weer

techniek heb ik goed maar ik had gedacht om een beetje progressief te verhogen maar ik voelde me vandaag niet goed zelf maar ik wou toch trainen volgende keer als ik mezelf goed voel probeer ik het weer

oké, als je zelf aanvoelt dat je kan verhogen dan moet je dat zkr doen ;)

Squat je met dumbels???Best een zware oefening op die manier.
Goed voor je allround power:thumbup:

ja ik mocht geen halter was te veel ruimte vonden mijn ouders dus heb ik alleen dumbbells

en het is zeker goed voor je allround power vooral mijn onderarmen voel ik flink

Ik weet ervan; mocht ik ook niet. Ben zelf begonnen met 2 dumbbells en een bezemsteel waar ik mijn gewichten aan deed.
Op een gegeven moment tijdens bankdrukken geloof ik had ik 2 halve bezemsteeltjes los in beide handen.:eek:
Toch maar stiekem een stang gekocht en onder mijn bed geschoven.:D

haha ik zat ook nog aan te denken om stiekem te kopen maar 220cm is niet zo makkelijk te verstoppen als je een hoogslaper hebt maar die twee dumbbells zijn wel in olympische maat qua diameter dus dat is wel mooi

haha ik zat ook nog aan te denken om stiekem te kopen maar 220cm is niet zo makkelijk te verstoppen als je een hoogslaper hebt maar die twee dumbbells zijn wel in olympische maat qua diameter dus dat is wel mooi

leg gewoon uit aan je ouders dat het handiger trainen is ;) + je kan de stang rechtop zetten en ergens opruimen of je leg onder je hoogslaper, hebben zij der tochgeen last van :P

dat is het probleem of dit of niets maar ik kan gewoon oneindig uitbreiden ik heb nu met het gewicht van de 2 dumbbells 5,5kilo +70kilo en ik ga voor mijn verjaardag 4x15kilo gewichten vragen. Maar aan de ene kant begrijp ik mijn ouders wel want ons huis heeft zo een stomme indeling dat mijn kamer zo klein is en die van mijn broer en ouders 2of 3 keer zo groot

dat is het probleem of dit of niets maar ik kan gewoon oneindig uitbreiden ik heb nu met het gewicht van de 2 dumbbells 5,5kilo +70kilo en ik ga voor mijn verjaardag 4x15kilo gewichten vragen. Maar aan de ene kant begrijp ik mijn ouders wel want ons huis heeft zo een stomme indeling dat mijn kamer zo klein is en die van mijn broer en ouders 2of 3 keer zo groot

Als je een tijdje doortraint dan til je ze beiden op en pakt hun kamer af.;)

haha jij weet precies wat ik al een keer voor de grap gezegd had tegen mijn vader

Terug
Naar boven