eq_909
Huge Freak
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha, wat een karikatuur die roxxe.
Een log is er om feedback van andere members te krijgen, en in de meeste gevallen zal dit van mij niet 'opbouwend' of iets - als iets zuigt, dan zuigt het. klaar.
Verder wil ik je er even op attenderen dat dit niet het chat en convo hok is, dwz. dat een lading karma en een grote bek geen reet betekenen.
Dit is het powerlifting hok, en uit je startpost valt al af te leiden dat je schema's en prioriteiten kant noch wal raken op het gebied van powerlifting.
A.k.a. verhuis dit log naar het bodybuilding-forum, of 'shut the **** up and listen'.
kan iemand vh modteam dit verhuizen?
Paar dingen die me direct te binnen schieten:m'n broertje, 16 jaar traint nu 2 maanden bij me en wil es een logje bijhoude voor 'm:
wat cijfers:
16jaar
77kg
bp: 40kg
squat: 100kg - yeah he likes that squatzit zeker een 150kg squat op z'n 18de in
dl: laat ik nog ff achterwege, hij doet wel clean&jerks met 10kg
gisteren nog pr gebroken met 60x 40kg squattraagjes opwerken naar de 100reps
'k probeer 'm beetje in de goede baan te leiden, maar ja je kunt dat wel die jeugd van tegenwoordig, hebben een groot gedacht van hunzelf
maar ben happy dat ie graag squat
vandaag deed ie biceps natuurlijk![]()
max effort op 14kg dumbbell
voila lees je even mee adema? thanx samuPaar dingen die me direct te binnen schieten:
- Laat em die squats full doen.
- Clean & jerks moeten zwaarder, doe ook nog pulls en frontsquats apart.
- Toon duidelijk het verschil in set-up tussen een clean en een deadlift. remark: Meeste gewichtheffers deadliften trouwens niet, dus misschien kan je deadliften gewoon achterwege laten als hij volop cleans/pulls doet.
- nog paar oefeningen: OH squats, snatches, chins, GHR's...
- who cares about biceps, leer em eerst maar de compounds. Curlen kan zelfs een r*tard met een iq van 20.

was jij niet die gay die zo hardcore was dat hij het uitgaan liet?

, in de winkel waar ik geweest ben (Antwerpen) waren het allemaal Amerikaanse producten, dus in Roeselare zal het ook wel zo zijn.