XXL Nutrition

Roxxe's little mesobro log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
tijd dat ik hier MOD ga worden...

Haha, wat een karikatuur die roxxe.
Een log is er om feedback van andere members te krijgen, en in de meeste gevallen zal dit van mij niet 'opbouwend' of iets - als iets zuigt, dan zuigt het. klaar.

Verder wil ik je er even op attenderen dat dit niet het chat en convo hok is, dwz. dat een lading karma en een grote bek geen reet betekenen.

Dit is het powerlifting hok, en uit je startpost valt al af te leiden dat je schema's en prioriteiten kant noch wal raken op het gebied van powerlifting.
A.k.a. verhuis dit log naar het bodybuilding-forum, of 'shut the **** up and listen'.

• Topic Starter Topic Starter
Haha, wat een karikatuur die roxxe.
Een log is er om feedback van andere members te krijgen, en in de meeste gevallen zal dit van mij niet 'opbouwend' of iets - als iets zuigt, dan zuigt het. klaar.

Verder wil ik je er even op attenderen dat dit niet het chat en convo hok is, dwz. dat een lading karma en een grote bek geen reet betekenen.

Dit is het powerlifting hok, en uit je startpost valt al af te leiden dat je schema's en prioriteiten kant noch wal raken op het gebied van powerlifting.
A.k.a. verhuis dit log naar het bodybuilding-forum, of 'shut the **** up and listen'.
:yawn: kan iemand vh modteam dit verhuizen?

euh jij gaf neg karma ik niet, dus jij trekt je er blijkbaar meer van aan :)
en jij begon met het chat&convo hier in dit topic
so stop b**chen nogmaals

Houden we het wel een beetje gezellig hier jongens.

hahahahahaha

m'n broertje, 16 jaar traint nu 2 maanden bij me en wil es een logje bijhoude voor 'm:

wat cijfers:

16jaar
77kg
bp: 40kg
squat: 100kg - yeah he likes that squat ;) zit zeker een 150kg squat op z'n 18de in :evilred:
dl: laat ik nog ff achterwege, hij doet wel clean&jerks met 10kg

gisteren nog pr gebroken met 60x 40kg squat :) traagjes opwerken naar de 100reps
'k probeer 'm beetje in de goede baan te leiden, maar ja je kunt dat wel die jeugd van tegenwoordig, hebben een groot gedacht van hunzelf ;)

maar ben happy dat ie graag squat

vandaag deed ie biceps natuurlijk ;)

max effort op 14kg dumbbell
Paar dingen die me direct te binnen schieten:
- Laat em die squats full doen.
- Clean & jerks moeten zwaarder, doe ook nog pulls en frontsquats apart.
- Toon duidelijk het verschil in set-up tussen een clean en een deadlift. remark: Meeste gewichtheffers deadliften trouwens niet, dus misschien kan je deadliften gewoon achterwege laten als hij volop cleans/pulls doet.
- nog paar oefeningen: OH squats, snatches, chins, GHR's...
- who cares about biceps, leer em eerst maar de compounds. Curlen kan zelfs een r*tard met een iq van 20.

Paar dingen die me direct te binnen schieten:
- Laat em die squats full doen.
- Clean & jerks moeten zwaarder, doe ook nog pulls en frontsquats apart.
- Toon duidelijk het verschil in set-up tussen een clean en een deadlift. remark: Meeste gewichtheffers deadliften trouwens niet, dus misschien kan je deadliften gewoon achterwege laten als hij volop cleans/pulls doet.
- nog paar oefeningen: OH squats, snatches, chins, GHR's...
- who cares about biceps, leer em eerst maar de compounds. Curlen kan zelfs een r*tard met een iq van 20.
voila lees je even mee adema? thanx samu :)

- die squats doet ie ook full (ass to the grass)
- die c&j's zullen wel zwaarder gaan, kracht komt nog wel
- serieus? sure
- chins moet ie nog leren, doet ze niet, maar dat komt zeker nog wel
- allemaal technisch zware oefeningen, maar komen zeker met tijd
- bicepsuelen hé ;)

Ga jij hem leren gewichtheffen?

Doodserieuze vraag eigenlijk als ik zie hoe ik nu al een halfjaar aan het sukkelen ben met techniek ook al train ik met gewichtheffers samen. Wist niet dat je kennis en ervaring met OL had, jij was toch Belg? Misschien kunnen we eens samen trainen? Mijn snatch komt vaak te veel naar voor, denk dat het vooral is omdat ik soms de neiging heb naar de grond te kijken, wat denk jij?

Ohja en wat denk jij dat een goede ratio is tussen je clean/frontsquat?

clean and jerken kan IMO beter aangeleerd worden door mensen met serieuze ervaring in OL, laat heb in het begin lekker basic trainen met zware presses, rows, deadlifts en fullsquats.

tja wevelgem city :rolleyes:

was jij niet die gay die zo hardcore was dat hij het uitgaan liet?

Dat zeggen "ze" wel eens maar dat (=BB) is niet de reden, en dan nog wat kan mij het schelen wat "ze" zeggen over mij :bang::rolleyes::bang:

Trouwens over gay gesproken jij bent pas een monster! :eek:

you're not gonna live long !

Wees maar zeker dat ik daar meer besef van heb dan jij ;)

koekje erbij?

Ben je trouwens al eens naar die nieuwe sub - winkel geweest in roeselare roxxe?

sub winkel? waar?

Delaerestraat.

Zelfde eigenaars als Workout in Gent & Sport&Nutrition in Antwerpen, heb er gesolliciteerd maar de investeerder met te jong :o

Heb toch eens een dag het leven van een verkoper kunnen ervaren :D, in de winkel waar ik geweest ben (Antwerpen) waren het allemaal Amerikaanse producten, dus in Roeselare zal het ook wel zo zijn.

ah je bedoelt supps winkel?

in de straat dichtbij de brooklyn zeker?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven