MuscleMeat

Review RPM - Applied Nutriceuticals

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Testosteron-booster
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent?

RPM™ – A Breakthrough Pre-Workout formula in a class by itself: the world’s first Anabolic-Cognitive Energy System Enhancer (A-CESE): (Anabolic + Cognitive Psy-Stimulant)

RPM delivers:

- Explosive energy without the jitters
    - Intense mental focus
    - Measurable strength increases
    - Unparalleled pumps
    - Suppressed estrogen
    - Increased testosteron
    - Thermogenic fat metabolization

• Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulken
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Ong 30 dagen, ben nog altijd bezig met mijn 1ste potje.
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt
  • Welke dosis heb je gebruikt? 3 caps 45min. voor de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? suprememuscle.com
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel?
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? $29.99
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Ja, ik heb zelfs nog een potje staan. Dit product geeft je lekker energie, maar geen nerveus gevoel zoals bij Venom Hyperdrive 3.0 of Hydroxycut Hardcore.

Mijn review:

Doseringstabel

Directions:
BodyWeight Capsules per day
>140 lbs 1

140 lbs - 160 lbs 2

160 lbs - 180 lbs 3

180 lbs - 200 lbs 4

200+ lbs 5

Goed supplement, 1 van de weinige die werken bij mij.
Geeft energie voor de training, focus en agressie.
Je zweet ook meer...
Het is ook eens iets anders dan al die pre-workout cocktails die op men maag liggen voor het trainen, nu neem ik gewoon 3 caps pre-workout en gaan met die banaan!

Grtz

product_rpm_big.jpg

Ik lees veel over kapotte capsules RPM. Bestel ze eens via www.bodylab.nl
Zeer goede ervaringen mee! Ik krijg alles binnen 24 uur en altijd onbeschadigd. Accountje aanmaken is simpel, de prijzen zijn uitstekend.

Overigens werkt RPM bij mij prima. Ik ben 49 jaar en train nog 4x per week. GEEN bodybuilding want dat red ik niet meer. Wel goede krachttraining.
ma/di trainen en woensdag rust. Opnieuw kracht op do/vrij. Zaterdag lopen.
RPM geeft me echt meer energie en ik boet niet aan kracht in.....

Kapotte capsules heb ik enkel nog maar gehad omdat het een zakje samples was.. In de pot van RPM kunnen die capsules niet echt kapot gaan hoor..

Aanrader idd, heb een sample voor de training gehad van een Winkel en dit is veel beter dan die smerige cocktails waar ik bijna van moet kotsen tijdens training. Morgen ga ik deze kopen!

Gebruik Rpm voor de afwisselen, aangezien die toch bij de alpha zit zonde om niet te gebruiken.
Moest er wel 2 van nemen inplaats van de aangegeven 1 capsule.
Training ging wel erg goed, moest mezelf dwingen te stoppen :P

Gebruik Rpm voor de afwisselen, aangezien die toch bij de alpha zit zonde om niet te gebruiken.
Moest er wel 2 van nemen inplaats van de aangegeven 1 capsule.
Training ging wel erg goed, moest mezelf dwingen te stoppen :P

ik zie 68 kilo bij je, dan is het 2 capsules hoor ;-) van 70 tot 80 is 3

Er staat 65 aangegeven inderdaad maar dat moet 62 zijn :$

Dit is voor mij de pre workout booster op dit moment. Zelfs NOX pump en Crack deden het minder voor mij. Had dit totaal niet verwacht maar het werkt erg goed :)

niks van gemerkt(behalve na de eerste training)
pot is al bijna leeg
vond het zonde om het niet te gebruiken
et zal wel iets goeds doen in me lichaam

No-Xplode werkte iets te heftig voor mij, dit doet exact wat ik ervan verwacht. Zieke trainingen, goeie focus en energie. En en lekkere pomp. Neem wel 5 caps ipv 4 nuja ben het zo gewoon omdat er 5 in een sample zakje zaten kon er moeilijk 4 nemen en 1tje sparen :)

Gister voor het eerst 3 capsules geprobeerd nadat ik een sample kreeg van een winkel. Moet zeggen dat ik niet dezelfde energie kreeg als bij bijvoorbeeld HotBlood maar de pomp en de aderen waren wel meer aanwezig dan normaal. Kan ook zijn dat ik het iets te laat heb genomen, had om 4 uur mijn laatste maaltijd op en 5 uur de capsules genomen een uur voor ik ging trainen. Pas aan het einde van de training rond 7 uur had ik wel zin om nog meer oefeningen te doen

Heb nog 2 capsules liggen van de sample dus ga nog een keer testen op een compleet lege maag met iets meer tijd voor het trainen. Het is namelijk in vergelijking met die cocktails wel duurder en het kan ook allemaal tussen de oren zitten..

Net 2 RPM capsules ingenomen, straks trainen. Ben erg benieuwd!

Heb een sample gekregen met 10 caps ( 2 paks) en heb er 3 genomen 1 uur tevoren en heb niks gemerkt qua boost.. raar

Soms werkt het goed, soms voel ik er niks van. Heeft volgens mij veel te maken met een nuchtere maag een uurtje op voorhand. En dat vind ik zeker niet praktisch als je bvb. ineens direct wil gaan trainen ofzo. Werkt zeer lang (soms 6u+ van 3 pillen), goeie pomp en minder verzuring. Maar het blijft wel een dure cafeïne pil met een soort time-released werking :)

Ik ben een absolute leek op het gebied van suplementen, maar vraag me af in hoe verre dit product schadelijk kan zijn en risico's met zich mee brengt. In de beschrijving zie ik een hoop moeilijke termen en gaat het o.a. over hormonen. Dit zijn zaakjes waar ik voorzichtig mee ben, zelfs al is dit maar een suplement. Misschien een absoluut domme vraag, maar behalve de prestatieverbetering... wat voor effecten heeft het nog meer op je lichaam wanneer je een éénmalige kuur neemt?

Ik ben een absolute leek op het gebied van suplementen, maar vraag me af in hoe verre dit product schadelijk kan zijn en risico's met zich mee brengt. In de beschrijving zie ik een hoop moeilijke termen en gaat het o.a. over hormonen. Dit zijn zaakjes waar ik voorzichtig mee ben, zelfs al is dit maar een suplement. Misschien een absoluut domme vraag, maar behalve de prestatieverbetering... wat voor effecten heeft het nog meer op je lichaam wanneer je een éénmalige kuur neemt?
Verwacht er niet teveel van zelf krijg ik samples iets van 15 caps en voelde helemaal niks ervan.

ook sample binnen gekregen, voelde totaal niets!

Dit product heb ik dus ook genomen, vorige week, uurtjevoor beentraining.

CRAP. Viel te verwachten :D

Net voor de 1e keer gebruikt. Moet zeggen dat ik er zeer tevreden over ben. Merkbaar betere pomp en goed gevoel tijdens training. Lekkere kracht tijdens de training zonder het vreemde gevoel dat je bij de meeste pre-workout boosters krijgt. Een nadeel is dat ik nu een beetje last heb van brandend maagzuur, maar vraag me af of dat hierdoor komt. Even bekijken als ik het wat vaker gebruikt heb.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven