Fitness Seller

Review RPM - Applied Nutriceuticals

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Testosteron-booster
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent?

RPM™ – A Breakthrough Pre-Workout formula in a class by itself: the world’s first Anabolic-Cognitive Energy System Enhancer (A-CESE): (Anabolic + Cognitive Psy-Stimulant)

RPM delivers:

- Explosive energy without the jitters
    - Intense mental focus
    - Measurable strength increases
    - Unparalleled pumps
    - Suppressed estrogen
    - Increased testosteron
    - Thermogenic fat metabolization

• Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulken
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Ong 30 dagen, ben nog altijd bezig met mijn 1ste potje.
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt
  • Welke dosis heb je gebruikt? 3 caps 45min. voor de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? suprememuscle.com
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel?
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? $29.99
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Ja, ik heb zelfs nog een potje staan. Dit product geeft je lekker energie, maar geen nerveus gevoel zoals bij Venom Hyperdrive 3.0 of Hydroxycut Hardcore.

Mijn review:

Doseringstabel

Directions:
BodyWeight Capsules per day
>140 lbs 1

140 lbs - 160 lbs 2

160 lbs - 180 lbs 3

180 lbs - 200 lbs 4

200+ lbs 5

Goed supplement, 1 van de weinige die werken bij mij.
Geeft energie voor de training, focus en agressie.
Je zweet ook meer...
Het is ook eens iets anders dan al die pre-workout cocktails die op men maag liggen voor het trainen, nu neem ik gewoon 3 caps pre-workout en gaan met die banaan!

Grtz

product_rpm_big.jpg

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met het bestellen bij www.nutraplanet.com

Wat is de levertijd voor belgie?
Wat zijn de verzendingskosten naar belgie?

Ik heb er geen ervaring mee, maar vond die site zelf ook interessant.
Kan je wel vertellen dat de levertijd naar Nederland op de snelste manier 1-3 werkdagen is en dan betaal je 38 dollar verzendkosten, je kan het ook voor 30 dollar doen maar dan is de levertijd langer en dan is het niet via FedEx.

Ik heb er geen ervaring mee, maar vond die site zelf ook interessant.
Kan je wel vertellen dat de levertijd naar Nederland op de snelste manier 1-3 werkdagen is en dan betaal je 38 dollar verzendkosten, je kan het ook voor 30 dollar doen maar dan is de levertijd langer en dan is het niet via FedEx.

38 dollar verzendkosten is wel vrij duur, dan komt het amper voordeliger uit.
Wou RPM bestellen bij hen 29.95 $ en dan nog eens 38 $ verzendkosten = 46.5 €, dan ben ik bijna evenveel kwijt als bij XXLnutrition (49.95 €) en het duurt langer voor ik mijn bestelling heb.

Ge-wel-dig!

Nu ik en Big Block Box heb gekocht van RPM ben ik erg tevreden over het sup en de resultaten.

Nu ik het gebruikt kan ik veel langer doorgaan en heb de lat hoger kunnen qua prestaties.

Ik neem een normale doseren van 2 capsules ookal ben ik 110kg!
Een echt aanradar!

Slechtste pre-workout ooit!
Heb verschillende sample zakjes gehad, zelfs met 8 caps voelde ik helemaal niks! Voor Drive hetzelfde verhaal:(

Nu ik het een tijdje (anderhalve week) gebruik, begin ik iets te merken. Heel weinig, maar er gebeurd wel iets. Als je het op echt hele lege maag neemt is het beter. Maar dat schiet echt niet op....zo lang wil je niet wachten met eten!

Gisteren gestacked met labrada supercharge. WOW

kan iemand ook zegge wat er met zijn spieropbouw is gebeurt?
was het zichterbaar dat je meer spieren begon te krijgen en wat was het resultaat na die maand?

Ik gebruik nu ongeveer 2 weken 2 caps RPM i.c.m. NO-Synthesize van VPX. De energie en drive tijdens de training worden al wat minder dus we gaan verhogen naar 3 caps. (lichaamsgewicht 82 kilo). Ik ben tevreden over de werking van RPM.

Vorige week testpotje RPM gekregen bij men bestelling bij xxlnutrition.

Gister 2 capsules ingenomen en merktte echt een scherpe focus, Ik wou alleen maar meer en harder trainen!.

Vind het tot nu toe en goeie sup!

Ik gebruik rpm + drive maar ik krijg behoorlijk last van hartkloppingen. Nou heb ik altijd al slaap problemen gehad, maar sinds ik dit spul neem is het alleen maar erger geworden

Ik heb het spul als sample gekregen en heb een capsule ingeslikt en de andere opengemaakt om eens te proeven.... niet doen! Wat een bizarre en vieze smaak :roflol:

Ik heb het spul als sample gekregen en heb een capsule ingeslikt en de andere opengemaakt om eens te proeven.... niet doen! Wat een bizarre en vieze smaak :roflol:

Hahah freak, dat doe je toch niet. :roflol:

Maar over RPM. Top product, de pomps vond ik een beetje eigenaardig.Ik heb het 3 x gebruikt en dan per keer 5 capsules. Ik voelde een soort rust maar tegelijkertijd een enorme focus om te liften. Had een goede pomp en ik had minder moeite met gewichten en kon dus ook meer tillen.

Laatst bewerkt:
maar wat vond je van het product? wat voelde je tijdens de training en na de training?

Hahah freak, dat doe je toch niet. :roflol:

Maar over RPM. Top product, de pomps vond ik een beetje eigenaardig.Ik heb het 3 x gebruikt en dan per keer 5 capsules. Ik voelde een soort rust maar tegelijkertijd een enorme focus om te liften. Had een goede pomp en ik had minder moeite met gewichten en kon dus ook meer tillen.

Ik moet altijd alles proeven, aanraken enz :D

maar wat vond je van het product? wat voelde je tijdens de training en na de training?

Ik heb ze net ingenomen. Voel me nu een beetje zenuwachtig en ga zo trainen. Laat ik daarna weten

Ik heb trouwens niet echt iets gemerkt van de RPM. Dit is het dus niet voor mij

zojuist voor het eerst gebruikt, 3 pillen. Helemaal top, niet nerveus, geen hartkloppingen, maar wel ontzettende pomp en focus. Aanrader!

Vandaag voor het eerst RPM gebruikt, 3 caps genomen met 200 ml water maar voelde geen effect.

Kan eigenlijk ook nergens terugvinden of je het met veel water moet innemen of gewoon rauw naar binnen smijten, hoe doen jullie dat?

PS. Ben nieuw hier is er nog ergens een topic oid waar je je kan introduceren of is dat niet nodig:D

Ik zag op de site van bodyenfitshop dat rpm bij een alpha x zit.
Nou vroeg ik me af of dit goed op elkaar inwerkt omdat iedereen over Drive begint om Rpm mee te stacken.
Iemand toevallig ervaring met alpha x/rpm combinatie ?

Rpm

Ik lees veel over kapotte capsules RPM. Bestel ze eens via www.bodylab.nl
Zeer goede ervaringen mee! Ik krijg alles binnen 24 uur en altijd onbeschadigd. Accountje aanmaken is simpel, de prijzen zijn uitstekend.

Overigens werkt RPM bij mij prima. Ik ben 49 jaar en train nog 4x per week. GEEN bodybuilding want dat red ik niet meer. Wel goede krachttraining.
ma/di trainen en woensdag rust. Opnieuw kracht op do/vrij. Zaterdag lopen.
RPM geeft me echt meer energie en ik boet niet aan kracht in.....

Terug
Naar boven