MuscleMeat

Review RPM - Applied Nutriceuticals

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Testosteron-booster
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent?

RPM™ – A Breakthrough Pre-Workout formula in a class by itself: the world’s first Anabolic-Cognitive Energy System Enhancer (A-CESE): (Anabolic + Cognitive Psy-Stimulant)

RPM delivers:

- Explosive energy without the jitters
    - Intense mental focus
    - Measurable strength increases
    - Unparalleled pumps
    - Suppressed estrogen
    - Increased testosteron
    - Thermogenic fat metabolization

• Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulken
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Ong 30 dagen, ben nog altijd bezig met mijn 1ste potje.
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt
  • Welke dosis heb je gebruikt? 3 caps 45min. voor de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? suprememuscle.com
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel?
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? $29.99
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Ja, ik heb zelfs nog een potje staan. Dit product geeft je lekker energie, maar geen nerveus gevoel zoals bij Venom Hyperdrive 3.0 of Hydroxycut Hardcore.

Mijn review:

Doseringstabel

Directions:
BodyWeight Capsules per day
>140 lbs 1

140 lbs - 160 lbs 2

160 lbs - 180 lbs 3

180 lbs - 200 lbs 4

200+ lbs 5

Goed supplement, 1 van de weinige die werken bij mij.
Geeft energie voor de training, focus en agressie.
Je zweet ook meer...
Het is ook eens iets anders dan al die pre-workout cocktails die op men maag liggen voor het trainen, nu neem ik gewoon 3 caps pre-workout en gaan met die banaan!

Grtz

product_rpm_big.jpg

Voor de mensen die het een k*t product vinden en daardoor nog hebben staan zonder het te gaan gebruiken, wil ik het gerust overnemen.
Stuur maar een PM als iemand z'n RPM (of Drive) kwijt moet.

Vanmiddag met trainen ook eens 3 caps nemen. :D Ben benieuwd. Normaal reageer ik moeilijk op zulke zaken

Dit produkt werkt 't beste in combinatie met DRIVE. Gisteren wat samples binnen gekregen en vandaag gecombineerd met DRIVE wat ik al een maand gebruik. met DRIVE waren de trainingen al intensiever maar in combinatie met RPM is 't echt geweldig! Had echt een dikke focus, super veel kracht, mega uithoudingsvermogen (ik werd gewoon NIET moe) kon wel uren doorgaan! De komende traininen de rest van de samples even opmaken, ben benieuwd of de volgende trainingen net zo gaan.

Troep, werkt niet! Doe maar zo'n pre-workout cocktail(poeder), werkt tenminste..

Troep, werkt niet! Doe maar zo'n pre-workout cocktail(poeder), werkt tenminste..

Kan je dit ook onderbouwen? Ik ben dan wel nieuw hier maar ik weet wel dat zomaar iets roepen niet echt veel duidelijkheid geeft.

Ik heb de stelling en vele met mij dat voor sommige mensen bepaalde suplementen gewoon niet goed werken. Als een supplement bij jou wel goed werkt blijf daar dan bij.

Het is altijd zo dat 't ene supplement wel bij jou werkt maar bij een ander weer niet. Dat zal met dit supplement ook 't geval zijn. Zoals je kan lezen werkt 't bij mij wel en ik ga hier niet zitten liegen. Ieder mens heeft een uniek lichaam en een unieke bouw dat nou eenmaal wel op bepaalde supplementen reageert en op bepaalde supplementen weer niet. Conclusie, dat 't bij jou niet werkt wilt niet meteen zeggen dat 't troep is! En ik raad je altijd aan proteine shakes te drinken want dat is erg belangrijk!

Het is altijd zo dat 't ene supplement wel bij jou werkt maar bij een ander weer niet. Dat zal met dit supplement ook 't geval zijn. Zoals je kan lezen werkt 't bij mij wel en ik ga hier niet zitten liegen. Ieder mens heeft een uniek lichaam en een unieke bouw dat nou eenmaal wel op bepaalde supplementen reageert en op bepaalde supplementen weer niet. Conclusie, dat 't bij jou niet werkt wilt niet meteen zeggen dat 't troep is! En ik raad je altijd aan proteine shakes te drinken want dat is erg belangrijk!

Valt wel mee hoor.

Een stukje over prohormonen op eigenkracht.nl
[Link niet meer beschikbaar]

rpm en drive zijn toch geen prohormonen?

Ik heb ook al vele testers gehad totdat ik deze kreeg, en was de enige die echt werkte, zo van overtuigd dat ik meteen een potje heb gekocht. Een nadeel was wel dat ik me rot voelde en k niet kon slapen 's nachts als ik ze rond 7 uur pakte. Maar dat was met 5 pillen. ben naar 3 gegaan en dan heb ik toch de pomp en focus maar niet het nerveuse gevoel. Via bodybuilding.com kost zo'n potje 24 euro, en is binnen 2 weken binnen ipv 50 in nederland. Erg aan te raden.

5 dagen samples gebruikt, deed niets bij mij...

Heb inmiddels ipv 3 een paar keer 4 pillen geprobeerd. Het effect is dan dat ik me nog veeeel meer te pletter zweet (echt extreem). Het lijkt erop dat ik na de training meer energie over heb dan normaal (geen crash). Tijdens de training merk ik er niet veel van.

Laatste keer dat ik deze spullen koop. Volgende keer weer noexplode of supercharge...

hoveel van die pillen nam je per keer?
RPM is best wel een goede preworkout-supp vind ik

Zou RPM een link kunnen hebben met koffie, dat sommige mensen er wel en sommige mensen er niets van merken?

Ik drink bijvoorbeeld zo'n 3, soms 4 koffie in de ochtend. Af en toe een redbull in de middag. Ik merk van RPM zo goed als niets.

Hoe is jullie koffiegebruik?

ik nam er 4...het label gevolg (tabletten/lichaamsgewicht)

de link met koffie: kan best... ben een koffiejunk en zodoende redelijk immuun voor de effecten van caffeine...

eerlijkheidshalve moet ik wel zeggen dat ik nog geen een pre workout supplement heb gevonden dat echt aanslaat bij mij, heb ook verschillende geprobeerd die echt geen fl**ker deden(rpm, crack,no-xplode,superpump).

JP8 deed iets, maar pas na 3scoops (wel erg duur dan) en de smaak is verschrikkelijk!!!

Terug
Naar boven