MuscleMeat

RTL 7 sterkste man

wat zijn de stats van fouad? lengte gewicht?

hijs een tank

ong zelfde lengte als gijs en ook -105kg volgens mij

1.80~

1.77

oke dus gijs en fouad zijn even lang en wegen even zwaar maar waarom oogt foud dan zo veel groter?

• Topic Starter Topic Starter
Het leek me dat fouad iets kleiner is, maargoed we hebben de stones van gijs niet op tv gezien

shit wat waren sommige lui close met die log..alex,patrick etc.....zonde

Je was wel vaak in beeld Mo

Mo is sinds de opkomst van Jan Wagenaar NL's bekendste coach in het strongmangebeuren :D

CrazyMo wordt gwn beroemd!

gijs zijn '4curloefeningenineentraining'-trainingen waren goed te zijn bij truckpull
go gijsje:cheer:

haha maar nog geen patrick, gvd die heeft ech mega armen!

oke dus gijs en fouad zijn even lang en wegen even zwaar maar waarom oogt foud dan zo veel groter?

Of Fouad wel in de 105 viel weet ik niet. Ik vond hem er ook wel veel zwaarder ogen. Maar goed wat maakt het ook uit, mijn kuiten wegen alleen al 5kg meer:D

Fouad is een beest vooral in de schouders dat zag je wel met bv de log! Daar kan ik nog echt niet bij hem in de buurt komen. Als het op spiermassa aankomt wil ik wel even naast Fouad een lat spread doen. Maar niks dan respect voor Fouad we waren wel mooi samen duidelijk de lichtste van het stel!

Ik ben trouwens 179 cm en volgens mij is Fouad 1of 2 cm kleiner.

---------- Toegevoegd om 00:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:32 ----------

Ik vond Jan leuk met zijn zonnebril!

Mo is sinds de opkomst van Jan Wagenaar NL's bekendste coach in het strongmangebeuren :D

hoe denk je dat jan zo gloreert sinds mijn entree:P...nee joke...ik denk dat de editor de opdracht heeft gekregen om het zo muli culti mogelijk te plakken...zelfs dat beest wat de hele dag macaroni eet was in beeld

hoe denk je dat jan zo gloreert sinds mijn entree:P...nee joke...ik denk dat de editor de opdracht heeft gekregen om het zo muli culti mogelijk te plakken...zelfs dat beest wat de hele dag macaroni eet was in beeld

:roflol: who knows man... volgende keer zit ik met een broodje shoarma op de tribune!

Haha, dat potje appelmoes, idd goed voer voor tijdens een wedstrijd.

zeer leuke uitzending om naar te kijken en nu balen dat ik er in Hoofddorp zelf niet bij was.
damn wat zijn alex en rick sterk geworden ten opzichte van verleden jaar

haha maar nog geen patrick, gvd die heeft ech mega armen!

Of Fouad wel in de 105 viel weet ik niet. Ik vond hem er ook wel veel zwaarder ogen. Maar goed wat maakt het ook uit, mijn kuiten wegen alleen al 5kg meer:D

Fouad is een beest vooral in de schouders dat zag je wel met bv de log! Daar kan ik nog echt niet bij hem in de buurt komen. Als het op spiermassa aankomt wil ik wel even naast Fouad een lat spread doen. Maar niks dan respect voor Fouad we waren wel mooi samen duidelijk de lichtste van het stel!

Ik ben trouwens 179 cm en volgens mij is Fouad 1of 2 cm kleiner.

---------- Toegevoegd om 00:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:32 ----------

Ik vond Jan leuk met zijn zonnebril!
je was goed bezig gmen jammer van die 140 log was net iets te next time better

je komt heel cool over hoe je praat enzo :D

De week erop in België heeft ie de 140 log gepakt :)

Terug
Naar boven