XXL Nutrition

RTL 7 sterkste man

ik snap niet dat ze gijs zijn stones eruit ge-edit hebben... mogen ze geen bloed tonen? wat is er mis met de echte warrior look?

beetje gaar..

Pff is er een reden waarom de strongman cup en sterkste man van NL 2010 nergens op de RTL site staat ? !:mad:

hoe denk je dat jan zo gloreert sinds mijn entree:P...nee joke...ik denk dat de editor de opdracht heeft gekregen om het zo muli culti mogelijk te plakken...zelfs dat beest wat de hele dag macaroni eet was in beeld

dat beest is Harvey Wehl van sportschool FPA in Amersfoort !

jaah da was echt vriendelijke gast..hele dag vreten,lachen en ruften..is hij bodybuildere ofwa??..hij zag er wel vies groot uit

jammer dat we dat hier in belgie niet kunnen pakken:(
maarja wij hebben bijna dagelijks wielrennen!:rolleyes:

Straks weer

Over 45 minuten op RTL7

zit ook al helemaal klaar

bedankt voor het melden was helemaal vergeten

let the games begin

lol @ die 3040 reclame... alsof er iemand blij word door het winnen van die auto :roflol:

steeds als ik die louwsma zie heb ik het gevoel dat hij alleen maar als opvulling van het deelnemersveld mee doet.

Mooie prestatie van Gijs die Herc. Hold. :thumb:

Even een Tip vanaf de zijlijn: De rol stof altijd op je schouders leggen, voor je lichaam haalt je alle lucht weg.

Laatst bewerkt:
jarno did it!

wanneer is het nog eens op eurosport?

Mooie prestatie van Gijs die Herc. Hold. :thumb:

Even een Tip vanaf de zijlijn: De rol stof altijd op je schouders leggen, voor je lichaam haalt je alle lucht weg.

in dit geval hoefde hij niet op een platform. dus kan het sneller zijn als je hem niet schoudert..

rick van der torre was echt weer de tireflip koning... 19 secs... de rest zat allemaal 20+

Terug
Naar boven