XXL Nutrition

RTL 7 sterkste man

wat een geweldige uitzending weer.
alleen waarom is t altijd gijsje boeijen en de rest wordt normaal genoemd

steeds als ik die louwsma zie heb ik het gevoel dat hij alleen maar als opvulling van het deelnemersveld mee doet.
why? heeft het best aardig gedaan toch? sterke kerel hoor

Even een Tip vanaf de zijlijn: De rol stof altijd op je schouders leggen, voor je lichaam haalt je alle lucht weg.

true maar het is wel een techniek om hem in 1x goed op je schouder te leggen en de meesten kunnen niet vaak met de rollen oefenen

bovenstaande schijnt meerderen personen op te vallen. m'n zoontje van 5 vindt het geweldig en had het de hele tijd over 'gijsje boeien' :)

• Topic Starter Topic Starter
Jammer genoeg moeten we weer een jaar wachten voor nieuwe afleveringen :(

wat een geweldige uitzending weer.
alleen waarom is t altijd gijsje boeijen en de rest wordt normaal genoemd

volgens mij is wout zijlstra daar een keer mee begonnen als koosnaampje omdat ie niet zo groot is als de rest, en iedereen heeft dat nu overgenomen :D (incl. hijzelf trouwens)

ja vond rickie van der torre ook wel leuk

jonge tis echt een boeler,,,ze moeten gewoon een oud ex strongman die shit laten inspreken ,die beetje normaal kan praten en articuleren uiteraard.

jonge tis echt een boeler,,,ze moeten gewoon een oud ex strongman die shit laten inspreken ,die beetje normaal kan praten en articuleren uiteraard.

@RTL7

Dit is een open solliciatie van Mohammed, neem deze kerel aan en je krijgt 3x zoveel kijkers :D

• Topic Starter Topic Starter
heb ook geen idee wie die voice over is

why? heeft het best aardig gedaan toch? sterke kerel hoor

Sinds ik hem een jaar of 2 geleden zag kloten op de wedstrijd en niet eens een 100kg viking press voor 1 rep voor elkaar kreeg heb ik dat gevoel gewoon. Ziet er sloom uit en alleen op een grip-event zoals Hercules Hold doet hij echt mee. De rest eindigt hij meestal onderin als hij het gewicht uberhaupt in beweging krijgt.

De meeste nieuwkomers zoals die langhorst en broer van jarno hebben een betere uitstraling en lijken gewoon sterker. Daarom heb ik het gevoel, mening, dat louwsma niks meer dan opvulling is van het deelnemersveld.

Laatst bewerkt:
Sinds ik hem een jaar of 2 geleden zag kloten op de wedstrijd en niet eens een 100kg viking press voor 1 rep voor elkaar kreeg heb ik dat gevoel gewoon. Ziet er sloom uit en alleen op een grip-event zoals Hercules Hold doet hij echt mee. De rest eindigt hij meestal onderin als hij het gewicht uberhaupt in beweging krijgt.

De meeste nieuwkomers zoals die langhorst hebben een betere uitstraling en lijken gewoon sterker. Daarom heb ik het gevoel, mening, dat louwsma niks meer dan opvulling is van het deelnemersveld.

Maar hij staat er toch wel!

dat wel natuurlijk. maar met het aankomend "talent" zal dat ook niet lang meer zo zijn vermoed ik. Genoeg aankomende lieden die hem in een paar jaar tijd voorbij gaan.

Beetje respect voor Louwsma aub, hij heeft zich gewoon gekwalificeerd net als de rest..

---------- Toegevoegd om 20:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:22 ----------

dat wel natuurlijk. maar met het aankomend "talent" zal dat ook niet lang meer zo zijn vermoed ik. Genoeg aankomende lieden die hem in een paar jaar tijd voorbij gaan.

Dat dan weer wel.. Louwsma draait ook al heel wat jaartjes mee, zit nu in z'n herfstdagen denk ik..

louwsma is ook een goede kerel

ehehe...ik denk dat ik het wel beter kan ja..TUUUUUURLIJKK JONGEEE < PROBEER HET GEWOON <WAAROM NIEEHIEEEEEET JONGEEE JAAAAAAAA

wie niet waagt die niet wint crazy mo

ehehe...ik denk dat ik het wel beter kan ja..TUUUUUURLIJKK JONGEEE < PROBEER HET GEWOON <WAAROM NIEEHIEEEEEET JONGEEE JAAAAAAAA

ze kunnen beter jou naast die grietjes die er elk jaar zo lamlendig naast staan te klappen zetten om hen een beetje aan te sporen :D

Terug
Naar boven