laantje
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 10
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
why? heeft het best aardig gedaan toch? sterke kerel hoorsteeds als ik die louwsma zie heb ik het gevoel dat hij alleen maar als opvulling van het deelnemersveld mee doet.
Even een Tip vanaf de zijlijn: De rol stof altijd op je schouders leggen, voor je lichaam haalt je alle lucht weg.
wat een geweldige uitzending weer.
alleen waarom is t altijd gijsje boeijen en de rest wordt normaal genoemd
(incl. hijzelf trouwens)wat een geweldige uitzending weer.
alleen waarom is t altijd gijsje boeijen en de rest wordt normaal genoemd
rick is ook ricky volgens de voice over...kweetnie wie die gast is..maar hij is echt een nerd.

jonge tis echt een boeler,,,ze moeten gewoon een oud ex strongman die shit laten inspreken ,die beetje normaal kan praten en articuleren uiteraard.

jonge tis echt een boeler,,,ze moeten gewoon een oud ex strongman die shit laten inspreken ,die beetje normaal kan praten en articuleren uiteraard.
why? heeft het best aardig gedaan toch? sterke kerel hoor
Sinds ik hem een jaar of 2 geleden zag kloten op de wedstrijd en niet eens een 100kg viking press voor 1 rep voor elkaar kreeg heb ik dat gevoel gewoon. Ziet er sloom uit en alleen op een grip-event zoals Hercules Hold doet hij echt mee. De rest eindigt hij meestal onderin als hij het gewicht uberhaupt in beweging krijgt.
De meeste nieuwkomers zoals die langhorst hebben een betere uitstraling en lijken gewoon sterker. Daarom heb ik het gevoel, mening, dat louwsma niks meer dan opvulling is van het deelnemersveld.
dat wel natuurlijk. maar met het aankomend "talent" zal dat ook niet lang meer zo zijn vermoed ik. Genoeg aankomende lieden die hem in een paar jaar tijd voorbij gaan.
ehehe...ik denk dat ik het wel beter kan ja..TUUUUUURLIJKK JONGEEE < PROBEER HET GEWOON <WAAROM NIEEHIEEEEEET JONGEEE JAAAAAAAA