MuscleMeat

RTL 7 sterkste man

Beetje respect voor Louwsma aub, hij heeft zich gewoon gekwalificeerd net als de rest..

---------- Toegevoegd om 20:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:22 ----------

Dat dan weer wel.. Louwsma draait ook al heel wat jaartjes mee, zit nu in z'n herfstdagen denk ik..

herfstdagen?? wat een bullshit..hij is volgens mij 27/28..opvulling is natuurlijk bullshit wat die ene dude zegt zowieos iedereen die daar staat is loeisterk en verdiend het om daar te staan,,en arno staat er al een paar jaar op rij..dus kdenk dat dat genoeg zegt.

het is een discussie topic. ik deel alleen mijn mening. Hoef je niet meteen zo opfokt te reageren hoor o.O Dat hele gedoe van "respect" en iedereen maar dom na moeten lullen schiet je ook niks mee op. Gewoon ieder zijn mening en klaar.

• Topic Starter Topic Starter
het is een discussie topic. ik deel alleen mijn mening. Hoef je niet meteen zo opfokt te reageren hoor o.O Dat hele gedoe van "respect" en iedereen maar dom na moeten lullen schiet je ook niks mee op. Gewoon ieder zijn mening en klaar.

Met zulke uitspraken kom je er wel, niks verandert zo te zien

het is gewoon van de zotte dat je iedereen naar de mond moet praten omdat je er anders niet bij hoort. Sorry dat ik een eigen mening heb stelletje schapen.

Sinds ik hem een jaar of 2 geleden zag kloten op de wedstrijd en niet eens een 100kg viking press voor 1 rep voor elkaar kreeg heb ik dat gevoel gewoon. Ziet er sloom uit en alleen op een grip-event zoals Hercules Hold doet hij echt mee. De rest eindigt hij meestal onderin als hij het gewicht uberhaupt in beweging krijgt.

De meeste nieuwkomers zoals die langhorst en broer van jarno hebben een betere uitstraling en lijken gewoon sterker. Daarom heb ik het gevoel, mening, dat louwsma niks meer dan opvulling is van het deelnemersveld.

ahhhh I get it, sorry dude my bad...ook jij bent welkom hier

Zouden ze het nu wel op RTL gemist zetten dan?

Gvd

het is gewoon van de zotte dat je iedereen naar de mond moet praten omdat je er anders niet bij hoort. Sorry dat ik een eigen mening heb stelletje schapen.

Denk dat het grootste verschil is dat jij dit soort meningen hier verkondigt, wat anderen niet doen.

ahhhh I get it, sorry dude my bad...ook jij bent welkom hier

Dank U. ik heb geen slechte gevoelens naar anderen. wens allen het beste toe zoals elk ander hier. En vind het ook een positieve ontwikkeling dat het competitieveld van hogere kwaliteit wordt met elke editie. Even om misverstanden voor te zijn.

Denk dat het grootste verschil is dat jij dit soort meningen hier verkondigt, wat anderen niet doen.
Tja alleen maar eentonige berichten en elkaar constant een veer in de reet proppen schiet je ook niks mee op als je vooruit wilt.

steeds als ik die louwsma zie heb ik het gevoel dat hij alleen maar als opvulling van het deelnemersveld mee doet.

Vanaf de zijlijn is het makkelijk een ander persoon wat af te kraken maar hij staat er toch maar even bij en dat kan ik van jou niet zeggen,en als het op kracht aan komt lacht die om jou.
Ga jij nou maar onder die scan misschien valt er nog wat van te maken bij je whaha.....

vind ieder jaar de deelnemers sterker worden.
gun jarno zijn titel zeker maar ben benieuwd wie van de mannen hem eens voorbij gaat

weetje wat het is ziyed,,,hij staat er...je staat er niet per ongeluk al helemaal niet een paar jaar..dusja dit is een sport van realiteit( zoals alle sporten) en wat van je iemand vindt heeft er geen reet mee te maken..scores count.

wie praat moet beter presteren en dus daar ook staan ,maar ook dan vind ik je kneus..want daar draait niet om..maja misgunners blijf je houden..en als arno je persoonlijk wat heeft aangedaan kank je haat ergens begrijpen ,maar dat lijkt mij heeel erg sterk.

Vanaf de zijlijn is het makkelijk een ander persoon wat af te kraken maar hij staat er toch maar even bij en dat kan ik van jou niet zeggen,en als het op kracht aan komt lacht die om jou.
Ga jij nou maar onder die scan misschien valt er nog wat van te maken bij je whaha.....

Niet zo hypocriet doen. Er zijn genoeg lieden op dit forum die ook commentaar hebben in topics over world strongest man en powerlift competities. Daar gaat het om in een discussie topic. Iedereen deelt zijn meningen. Geen reden voor persoonlijke aanvallen. Dat zegt meer over de ander dan over mij. Net zoals drogredenering en dooddoener opmerkingen die nergens op slaan.

..maja misgunners blijf je houden..
tja...
ik heb geen slechte gevoelens naar anderen. wens allen het beste toe zoals elk ander hier. En vind het ook een positieve ontwikkeling dat het competitieveld van hogere kwaliteit wordt met elke editie. Even om misverstanden voor te zijn

Laatst bewerkt:
sorry dude had ik nie gelezen..in dat gevoel eehh geval:P moet je het niet op jezelf betrekken:D

Niet zo hypocriet doen. Er zijn genoeg lieden op dit forum die ook commentaar hebben in topics over world strongest man en powerlift competities. Daar gaat het om in een discussie topic. Iedereen deelt zijn meningen. Geen reden voor persoonlijke aanvallen. Dat zegt meer over de ander dan over mij. Net zoals drogredenering en dooddoener opmerkingen die nergens op slaan.

Niet zo hypocriet doen laat me toch niet lachen joh,je mag gerust commentaar hebben maar je brengt het wat respectloos naar deze persoon toe.
Als opvulling,zo van met zijn dik vet lichaam kan hij beter thuis blijven want hij kan toch niks,en dan val jij zeker voor hem in...
Kom eens bij wout langs te trainen daar is die wel misschien kan je wat van hem leren...

Tis ook altijd weer dezelfde pannekoek met zulk commentaar.
Arno Louwsma goeie highland gamer, strongman, met nationale titel vrachtwagentrekken op zijn naam.

Dus stop met wasmachines ontkoppelen om er vervolgens mee rond te rollen in je appartement.

En zorg dat je heel blijft na een c wedstrijd en 120kg deadlift.

tis ook altijd weer dezelfde pannekoek met zulk commentaar.
Arno louwsma goeie highland gamer, strongman, met nationale titel vrachtwagentrekken op zijn naam.

Dus stop met wasmachines ontkoppelen om er vervolgens mee rond te rollen in je appartement.

+1

herfstdagen?? wat een bullshit..hij is volgens mij 27/28..opvulling is natuurlijk bullshit wat die ene dude zegt zowieos iedereen die daar staat is loeisterk en verdiend het om daar te staan,,en arno staat er al een paar jaar op rij..dus kdenk dat dat genoeg zegt.

Ghehe, serieus ik dacht dat hij veel ouder was, blijkt hij 29 te zijn! Hoe lang draait hij al mee dan? Op RDP gaat zijn wedstrijdhistorie tot 2006 terug.. Maar goed nog volop in z'n zomer dus.:D
Dikke respect voor hem, ook voor wat hij op Highlandgames gebied presteert, gewoon een toppert!

Laatst bewerkt:
Is er ook een stream van deze uitzendingen?

Tis ook altijd weer dezelfde pannekoek met zulk commentaar.
Arno Louwsma goeie highland gamer, strongman, met nationale titel vrachtwagentrekken op zijn naam.

Altijd leuk om te zien hoe "pannenkoeken" met persoonlijke aanvallen en onzin moeten komen als ze verder niks te melden hebben. Vermakelijke figuren zijn jullie :D

Terug
Naar boven