Fitness Seller

RTL 7 sterkste man

Jammer jarno van je blessure :o Tog netjes dat 1e onderdeel :D

heb het net ook gezien.. best heftig dat van jarno... maar wat is die koklyaev toch een super en vooral sympathieke vent... alle respect voor die showman !

Wat was die jimmy nou allemaal aan het doen met dat hoog gooien, die techniek die hij gebruikte door op zijn rug te gaan liggen heeft niet echt gewerkt.

Heb je nog telefoon en smsjes gehad van misha jarno? :P

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
ik heb het gekeken op uitzending gemist ik vond het echt jammer dat jarno ze niet kon pwnen :O. En sterkste man zal ie ook wel niet aan meedoen

Net uitzending gekeken, echt klote van die blessure, maar nu weer aardig ervan aan het herstellen toch.

En die Misha Koklyaev is ook grappige gast, alleen maar zien lachen.

ik heb het gekeken op uitzending gemist ik vond het echt jammer dat jarno ze niet kon pwnen :O. En sterkste man zal ie ook wel niet aan meedoen

Aangezien die NL wedstrijd al maanden terug is gedaan weten we dat Jarno niet mee gedaan heeft inderdaad.

Zag er wel ernstig uit. Je zag zijn onderbeen als een stukje elastiek doorbuigen voor hij er door heen ging en neer viel. :S

Hoe is het herstel? Mag het al zonder het verband? Al weer benen trainen met 20kg squats? ;)

Dit had hij geantwoord in een ander topic:

Gaat goed.
Kan momenteel weer legpresses met zo'n 50/60kg op herhaling.
Met m'n geblesseerde been dan he.. En ga nog niet superdiep in buiging
Fietsen wil nog niet echt lekker wat wel een kleine tegenvaller is.
Kan m'n knie nog net niet ver genoeg buigen.
Over 2 weken is het 3 maand geleden en dat ik geblesseerd ben geraakt en kan ik het zwaarder gaan belasten omdat de pees dan weer krachtig genoeg is.
En dan kan ik begin 2010 weer beginnen met echt zwaar trainen en voorzichtig met onderdelen hoop ik..

Link naar topic: Sterkste man in sept op rtl 7

Straks op RTL7

Als ik de TV-gids en teletekst mag geloven..... straks weer Sterkste Man op RTL7 (om 19:00/19:05)

NK 2007 Deel 1

Was dus NK 2007 Hoekse Waard, deel 1; Jarno 3 onderdelen gewonnen.
Volgende week (19:30 uur) deel 2.
Toch vreemd om te zien dat er in 2 jaar tijd 1/3e van de deelnemers nu al niet meer meedoen in de SM-top van NL.

super dat er de laatste tijd meer aandacht word besteed aan sm.... gister op eurosport ook al fortisimus... geweldig

Linkje iemand?

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind het super om te zien en het lijkt me nog leuker om het te doen maar ik vind mezelf daar nog lang niet sterk genoeg voor

Terug
Naar boven