AndroidHealthClinic

RTL 7 sterkste man

ze hebben met komende zaterdag dan 12x Sterkste Man uitgezonden.
SCL 2008 2u
Sterkste man NL 2008 2u
SCL 2009 2u
Sterkste man NL 2009 2u
Grand Prix 2007 2u
Sterkste man NL 2007 2u

Er is een nieuwe algemeen programma directeur.
Galjaard is weg en Mathias Scholten is de nieuwe man
Hij heeft lang geleden al bij sbs Sterskte Man gepresenteerd.
Weet niet zeker of dit door hem komt maar hij was toen erg onder de indruk en vond het prachtig om te zien.
Dit zou heel goed de reden kunnen zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Prima toch :) ik vind het wel intressant hopelijk komen er ook nog hele oude op tv

Ik zou het leuk vinden als er een soort logisch verloop in de uitzendingen zat. Wat aandacht aan de kwalificatie wedstrijden, een uitgebreidere introductie van de deelnemers met een leuk verhaaltje/filmpje hoe zij zich voorbereiden, dan afleveringen van het daadwerkelijke NK. Dan krijgt de gemiddelde kijker ook wat meer inzicht in wat er allemaal bij komt kijken. Zodoende betrek je iedereen er wat meer bij en wat korte trainingesfilmpjes/compilaties zijn altijd wel interessant. En het voegt wat toe lijkt mij.

Ik zou het leuk vinden als er een soort logisch verloop in de uitzendingen zat. Wat aandacht aan de kwalificatie wedstrijden, een uitgebreidere introductie van de deelnemers met een leuk verhaaltje/filmpje hoe zij zich voorbereiden, dan afleveringen van het daadwerkelijke NK. Dan krijgt de gemiddelde kijker ook wat meer inzicht in wat er allemaal bij komt kijken. Zodoende betrek je iedereen er wat meer bij en wat korte trainingesfilmpjes/compilaties zijn altijd wel interessant. En het voegt wat toe lijkt mij.

Ik denk dat dat alleen interessant is voor mensen die ook onderdelen trainen.
De rest en dat zijn er vééééééél meer willen gewoon een wedstrijd zien.
Kwalificaties filmen kost ook weer veel geld en je kan niet met met kwalitatief mindere beelden aankomen en die uitzenden. Dat maakt het amateuristisch

---------- Toegevoegd om 17:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:12 ----------

Ik zit er wel aan te denken om een mail naar eurosport te sturen om daarin te zeggen dat het commentaar van Wustenberg ver onder de maat is.
Dat hij per aflevering de ene na de andere fout maakt.
En dat ik graag al co-commentator een aantal dingen wil verbeteren.
Ik heb veel inside info en kan de onderdelen goed duidelijk uitleggen.
Waardoor het voor veel mensen plezieriger kijken wordt.

Wat denk je in duopresentatie met een Belg :-))))

Goed idee Big J, maar de meeste opnames zijn al gemaakt toch,

En jij bent nu toch weer in revalidatie?

Goed idee Big J, maar de meeste opnames zijn al gemaakt toch,

En jij bent nu toch weer in revalidatie?

Ik ben zeker in revalidatie. vorige week op 5 dagen 7 keer getraind. M'n lichaam wist niet wat hem overkwam. Hahaha.
Maar kon vanmiddag alweer zwaarder trainen bij de fysio. En die was zeer tevreden.
En ik dus ook. :D
Kan elke week meer gewicht op de legpress en er komt weer spiervorming op m'n bovenbeen.
Dus voor de concurrentie: I'll be coming back, bigger and better :D

---------- Toegevoegd om 17:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:50 ----------

Zou mooi zijn. Ik zet op Eurosport altijd het Engelse commentaar van Colin Bryce op. Daar luister ik 10x liever naar, dan naar die Worstenberg! ;)

Check je hyve. Of beter, stap straks in de auto en kom naar de loods.

Ik ben zeker in revalidatie. vorige week op 5 dagen 7 keer getraind. M'n lichaam wist niet wat hem overkwam. Hahaha.
Maar kon vanmiddag alweer zwaarder trainen bij de fysio. En die was zeer tevreden.
Kan elke week meer gewicht op de legpress en er komt weer spiervorming op m'n bovenbeen.

;) :thumbs: Ik had ook niet anders verwacht.

Succes Big J. i can't wait to see you in action again.

• Topic Starter Topic Starter

---------- Toegevoegd om 17:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:50 ----------

Check je hyve. Of beter, stap straks in de auto en kom naar de loods.

Maar natuurlijk met trainingsfilmpjes laat je wel steeds meer mensen kennismaken met het sterksteman gebeuren en wat erbij komt kijken en misschien krijg je steeds meer mensen die het heel erg intressant gaan vinden zoals ik :)

Straks weer!

Straks deel 2 van NK 2007 Hoekse Waard!

Wat is straks? hoelaat en welke zender;)

thanxx

Straks weer kijken :popcorn:.

Was weer leuk om te zien

Was weer leuk om te zien! Jarno weer oppermachtig!

Terug
Naar boven