Fitness Seller

RTL 7 sterkste man

Was weer ff geleden dat ik die log van Gijs had gezien, maar ik kreeg nu bijna weer de rillingen. Dat ging echt nèt goed.

Ja, dat had heel anders af kunnen lopen.

---------- Post toegevoegd Sat 26 Nov 2011 om 23:16 ----------

't Was ook nog de wedstrijd met 1 gewicht op de grond (voor Alexander Moonen). Wat als......

Haha Doetze, en wanneer ik bij de truckpull de streep niet deed aantikken maar gewoon doortrok. Zijn wel dingen die nog wel eens door mijn hoofd spoken. Zo vaak krijg je niet de kans om kampioen te worden. Dat getuigd het feit dat ik in de twee edities daarna 'maar' tot een bronzen plaats kwam

Michael kon z'n arm niet volledig strekken en voor wat extra steun mocht hij de sleeve gebruiken. Niet andersom..
Volgens mij was er weing mis met jureren.. En wedstrijd was van 2009.. Regels zijn dus ook niet soepeler geworden...

Had het beter moeten omschrijven, maar het is toch ook zo als je dit voor de wedstrijd meldt er niets aan de hand is.

Dat niet totaal strekken is wel vaker een issue. Je ziet het wel vaker bij strongman wedstrijden dat er lui zijn die hun armen niet helemaal kunnen strekken op de een of andere manier.
In zijn geval was het duidelijk geen gebrek aan kracht, dat kon je zien. Daarom denk ik dat het voor de scheids reden genoeg is om hem toch goed te keuren.

Was weer ff geleden dat ik die log van Gijs had gezien, maar ik kreeg nu bijna weer de rillingen. Dat ging echt nèt goed.

Had hetzelfde gevoel

De wedstrijd van 2 uitersten voor mij. 3 topnoteringen en 3 laatste plaatsen. Weinig ervaring, grote fout met log. Mooi om te zien hoeveel iedereen ondertussen ook gegroeid is weer, vooral Alex.

ik was als toeschouwer aanwezig bij deze wedstrijd en natuurlijk als Limburgse daar aanwezig om Alex aan te moedigen. Erg balen dat alex weer dat onderdeel overnieuw moest doen en nu ook weer bij het terugkijken erg aan het balen. vraag me nog steeds af wat als hij dat in een keer goed had gedaan wat zou dan de uitslag zijn geweest.

Het was voor mij ook de eerste keer dat ik Rick en Gijs zag. Was toen wel al onder de indruk van ze. Ze zijn in die tijd dan ook weer flink gegroeid. Beloofd volgend jaar weer een spannende sterkste man van Nederland te worden.

Vanavond om 18:00 uur weer.
Aflevering 1 Seizoen 13.
2008?
CL?

• Topic Starter Topic Starter
Denk het wel

Was dus CL 2011

zo, die Kantona liet even zien hoe het moest

Vanavond weer!

hoe laat vanavond? ben van plan eens te kijken (als het op een redelijk uur valt)

vandaag sm 2011 volgens rtl7 tv gids

Zo, eindelijk een keer op tijd achter gekomen.

was weer mooie wedstrijd, jarno beetje pech anders dik nr.1

Zo weer?

Als het goed is zo weer een aflevering van SM op RTL7!

Terug
Naar boven