Fitness Seller

RTL 7 sterkste man

SCL 2008 Varsseveld is dit..

Dacht een wereldrecord van Zydrunas toen op Boom..

• Topic Starter Topic Starter
idd 207,5kg

Die ging echt soepel zeg. beter dan zn poging met 170kg toen moest die nog ff inkomen.
Hij had meteen 210kg gekund makkelijk.

Wat een oerpower

SCL 2008 Varsseveld is dit..

Dacht een wereldrecord van Zydrunas toen op Boom..

2008? ik dacht al.. de laatste keer dat ik een sterkste man wedstrijd gezien heb, ging jij als een speer over dat veld... de mensen waren nu niet echt in topvorm denk ik.

Over een half uurtje weer op RTL7

Deel 2 van de champions league 2008. Voor de mensen die het niet wisten

Ook gewoon alle onderdelen winnen die Hams, geweldig.

Hij heeft de genen van zijn moeder :D

Snap niet waarom iedereen raw deadlift en Jarno met een suit. Als het mag waarom gebruikt de rest het dan niet?

Vanavond 17.55 uur Sterkste Man. Waarschijnlijk Grand Prix 2007 in Ulft..
Als ze verder terug gaan met de herhalingen...

Snap niet waarom iedereen raw deadlift en Jarno met een suit. Als het mag waarom gebruikt de rest het dan niet?

In een suit conventional deadliften is niet zo makkelijk en dan is ook nog maar de vraag of je er wat uit haalt. Oh het is een bakdeadlift, dan heb ik niks gezegd.

Ik zit die link te kijken die hierboven staat. Maar Nederlands record deadlift 380 was dat op een wedstrijd?

Laatst bewerkt:
Mooi dat het vanavond weer op de tv is. Vorige week dat redbull schaatsen, best geinig, maar ik zie liever wat beren op tv. :p

Kijk zeker zo, heb dit jaar nog niks gezien van SM wedstrijden.

Men vader zeurt al, dit hebben we al wel 4x gezien haha xD. Ondanks dat kijkt hij trouw mee :)

Volgens mij waren er toch wel wat meer die een suit aanhadden..
Die hadden deze alleen verstopt onder hun shirt..
Bak deadlift is 35cm hoog. Niet te diep en niet te hoog. Zo blijft het een deadlift en als je wat vaker met een pak oefent kan je er toch zo'n 5 tot max 10% meer mee pakken.
Moet deze wel goed zitten..
Ik had in het verleden een inzerpak en deze vond ik fijner tijdens herhalingen als max. Al heb ik in dat pak tijdens een training wel de 380 gepakt.
M'n metal squatsuit vind ik eerlijk gezegd weer prettiger om reps inte deadliften. En m'n metal kingpro deadlifter geeft weer superveel steun onderin met squatten.. Dus zeg het maar hoe het werkt.

De aflevering waar Jarno uit zijn harnas scheurt strax.

Terug
Naar boven