- Waardering
- 43
Ik vond het ook wel weer leuk om te zien.
Altijd fijn als je in de herhaling weer wint

Zat ff later op hyves en had gelijk weer zo'n 30 vrienden uitnodigingen..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

haha, top dat ze dat uitzenden !! Zou leuk zijn als ze ook nog oudere afleveringen zouden laten zien.. of een soort van "beste momenten van de afgelopen 10 jaar"
Heb je geen connecties bij RTL om zoiets voor te stellen jarno?![]()

Ik denk zelf dat dit juist niet zo goed is. Laat ze van de laatste twee jaar maar zo vaak als mogelijk herhalen. Goed voor de sport en de huidige deelnemers....naamsbekendheid!
Je ziet overigens dat het nivo steeds hoger wordt. Dat is een mooie ontwikkeling.![]()
We zitten bijna op 25 edities van de Sterkste Man v NL
Misschien dat het mogelijk is om er een mooie veramel dvd van te laten maken. Probleem is dat je dan de Avro en Rtl samen moet brengen..
Jan Haaring heeft bijna alle edities. Misschien dat hij zelf wel een verzamelaar gaat maken.
Ik ben het trouwens niet helemaal met je eens mike dat het niveau zo omhoog gaat.
In de tijd met Peter, Sjaak en mij was het bovenin wel spannender.
In de breedte is het niveau wel omhoog gegaan. Op stones en farmers.
Maar op Boom, Wheelflip of deadlift niet...

We zitten bijna op 25 edities van de Sterkste Man v NL
Misschien dat het mogelijk is om er een mooie veramel dvd van te laten maken. Probleem is dat je dan de Avro en Rtl samen moet brengen..
Jan Haaring heeft bijna alle edities. Misschien dat hij zelf wel een verzamelaar gaat maken.
lijkt me een zeer mooi plan om die edities op een dvd te zetten
In de breedte is het niveau wel omhoog gegaan. Op stones en farmers.
Maar op Boom, Wheelflip of deadlift niet...
Heeft natuurlijk ook te maken met het feit dat de oude garde meer thuis was op powerlifting-gebied, de nieuwe jongens trainen wat specifieker op de events (die ze op tv zien en er spectaculair uitzien) of heb ik het nu erg fout?
Vroeger waren er ook veel minder sporten om te beoefenen tegenwoordig word je ondergezaaid met alle mogelijkheden kwa sport. En de techniek maakt het ons makkelijker meer toestellen om bepaalde spieren te trainen maar na mijn mening komt dat de kracht niet ten goede. Iedereen was vroeger beresterk aangezien ze alles met de handen moesten doen mijne opa was 130kg pure massa dat is iets wat je tegenwoordig maar weinig ziet zonder enige sport maar gewoon telkens de vracht laden en lossen zonder enige hulpmiddelen maar dan praat je echt over een gigantische tijd terug
Ja, GP 2006 Terborg
En ook 2 look-a-likes:
Tomi Lotta als Ivo
Dennis Udovich als Gijs

+1