MuscleMeat

RTL 7 sterkste man

haha, top dat ze dat uitzenden !! Zou leuk zijn als ze ook nog oudere afleveringen zouden laten zien.. of een soort van "beste momenten van de afgelopen 10 jaar" :)

Heb je geen connecties bij RTL om zoiets voor te stellen jarno? ;)

haha, top dat ze dat uitzenden !! Zou leuk zijn als ze ook nog oudere afleveringen zouden laten zien.. of een soort van "beste momenten van de afgelopen 10 jaar" :)

Heb je geen connecties bij RTL om zoiets voor te stellen jarno? ;)

Ik denk zelf dat dit juist niet zo goed is. Laat ze van de laatste twee jaar maar zo vaak als mogelijk herhalen. Goed voor de sport en de huidige deelnemers....naamsbekendheid!

Je ziet overigens dat het nivo steeds hoger wordt. Dat is een mooie ontwikkeling. ;)

Ik denk zelf dat dit juist niet zo goed is. Laat ze van de laatste twee jaar maar zo vaak als mogelijk herhalen. Goed voor de sport en de huidige deelnemers....naamsbekendheid!

Je ziet overigens dat het nivo steeds hoger wordt. Dat is een mooie ontwikkeling. ;)

We zitten bijna op 25 edities van de Sterkste Man v NL
Misschien dat het mogelijk is om er een mooie veramel dvd van te laten maken. Probleem is dat je dan de Avro en Rtl samen moet brengen..
Jan Haaring heeft bijna alle edities. Misschien dat hij zelf wel een verzamelaar gaat maken.

Ik ben het trouwens niet helemaal met je eens mike dat het niveau zo omhoog gaat.
In de tijd met Peter, Sjaak en mij was het bovenin wel spannender.
In de breedte is het niveau wel omhoog gegaan. Op stones en farmers.
Maar op Boom, Wheelflip of deadlift niet...

Misschien dat het mogelijk is om er een mooie veramel dvd van te laten maken. Probleem is dat je dan de Avro en Rtl samen moet brengen..
Jan Haaring heeft bijna alle edities. Misschien dat hij zelf wel een verzamelaar gaat maken.

Ja, als men er voor kiest om een verzamel item te maken, hartstikke mooi. Natuurlijk gaaf. Maar om de sport te promoten denk ik dat het juist goed is om vooral de laatste jaren veel in beeld te brengen.

Ik ben het trouwens niet helemaal met je eens mike dat het niveau zo omhoog gaat.
In de tijd met Peter, Sjaak en mij was het bovenin wel spannender.

Ik doelde idd op het nivo in de breedte. Alle athleten zijn elk jaar een stukje sterker. Dat dat stukje nog steeds niet genoeg is om het jou echt moeilijk te maken....tjah...:o

Jarno,
Jouw niveau is zeer gestegen. denk dat er in Nederland niemand directe concurrentie voor jou is.

Dat betekend dat de jongens vlak onder jouw er harder aan moeten trekken, jouw niveau is goed te zien in internationale wedstrijden waar dan ook meer Nederlanders aan mee doen.

Veel sterkte in je revalidatie periode, hoop je volgendjaar weer terug te zien ook al zou dat waarschijnlijk eerst nationaal zijn.

lijkt me een zeer mooi plan om die edities op een dvd te zetten

Heeft natuurlijk ook te maken met het feit dat de oude garde meer thuis was op powerlifting-gebied, de nieuwe jongens trainen wat specifieker op de events (die ze op tv zien en er spectaculair uitzien) of heb ik het nu erg fout?

Heeft natuurlijk ook te maken met het feit dat de oude garde meer thuis was op powerlifting-gebied, de nieuwe jongens trainen wat specifieker op de events (die ze op tv zien en er spectaculair uitzien) of heb ik het nu erg fout?

Ik denk voor een deel waar. Maar ook in het PL lag het nivo vroeger hoger.
Het heeft enerzijds met de manier van trainen te maken en anderzijds met het hebben van talent.
Ik ben er heilig van overtuigd dat er in Nederland voldoende potentieel rondloopt, maar veel van die jongens toch andere keuze's maken.

• Topic Starter Topic Starter
Vroeger waren er ook veel minder sporten om te beoefenen tegenwoordig word je ondergezaaid met alle mogelijkheden kwa sport. En de techniek maakt het ons makkelijker meer toestellen om bepaalde spieren te trainen maar na mijn mening komt dat de kracht niet ten goede. Iedereen was vroeger beresterk aangezien ze alles met de handen moesten doen mijne opa was 130kg pure massa dat is iets wat je tegenwoordig maar weinig ziet zonder enige sport maar gewoon telkens de vracht laden en lossen zonder enige hulpmiddelen maar dan praat je echt over een gigantische tijd terug

Morgen weer?

Als ik de tv-gids en de site van RTL7 mag geloven;

Morgenavond (07-11-2009) om 19:10 uur weer Sterkste Man op RTL7!

Shit, dat wordt kiezen: dit of de herhaling van Fortissimus op Eurosport ... nou ja, we hebben altijd nog een videorecorder :D

• Topic Starter Topic Starter
Ja ik zag het best balen dan ben ik nog aan het werk :S

Vroeger waren er ook veel minder sporten om te beoefenen tegenwoordig word je ondergezaaid met alle mogelijkheden kwa sport. En de techniek maakt het ons makkelijker meer toestellen om bepaalde spieren te trainen maar na mijn mening komt dat de kracht niet ten goede. Iedereen was vroeger beresterk aangezien ze alles met de handen moesten doen mijne opa was 130kg pure massa dat is iets wat je tegenwoordig maar weinig ziet zonder enige sport maar gewoon telkens de vracht laden en lossen zonder enige hulpmiddelen maar dan praat je echt over een gigantische tijd terug

Dan te bedenken dat het gros van de mannen tegenwoordig al zeurt als ze 20kg moeten tillen om in de auto te zetten. Soms zijn zelfs boodschappen tassen al te zwaar voor ze :S

Maar sommige sporten zoals Bowling en hippische troep voegt niks toe aan de sportwereld.

straks om 19:10 uur

Over 3 kwartier op RTL7!

Mooie om Hakvoort weer eens te zien.

Ja, GP 2006 Terborg

En ook 2 look-a-likes:
Tomi Lotta als Ivo
Dennis Udovich als Gijs

jimmy met zijn duim.... auw!

Terug
Naar boven