MuscleMeat

rtl4, dinsdag 20.30

11jrhif.jpg

Voor meer foto's https://vidcaps.wordpress.com/2014/11/26/jacomijne-verslaafd/

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Eentje samen met die vriendin van 'm

shot004668.jpg

Niet om een gigantische shitstorm te creëren, maar zo bijzonder is ze toch niet?

Moet Jan niet dood omdat hij sterioden gebruikte en zich lichterlijk aggressief gedroeg af en toe in de video dan volgens jouw?

steroiden zijn voor vieze luie valsspelende honden die het niet zo graag willen als de rest en iedereen die ze gebruikt moet DEAUDT:mad:

steroiden zijn voor vieze luie valsspelende honden die het niet zo graag willen als de rest en iedereen die ze gebruikt moet DEAUDT:mad:

Deze meneer is een persoonlijke hetze tegenover mij begonnen omdat ik me hier en daar wat radicaal en ongenuanceerd uitlaat, grotendeels voor eigen vermaak en het opwekken van discussie. Daarnaast heb ik ook een antisociale stoornis en ben ik een gevaar voor de samenleving. Dit alles gebaseerd op 2 topics waarin ik mij anders heb uitgelaten dan de rest. Accurate steekproef indeed.

nou boeiend hoor, valt zij ff vies tegen!

In het echt ziet ze er beter uit

Deze meneer is een persoonlijke hetze tegenover mij begonnen omdat ik me hier en daar wat radicaal en ongenuanceerd uitlaat, grotendeels voor eigen vermaak en het opwekken van discussie. Daarnaast heb ik ook een antisociale stoornis en ben ik een gevaar voor de samenleving. Dit alles gebaseerd op 2 topics waarin ik mij anders heb uitgelaten dan de rest. Accurate steekproef indeed.

Als je speed gebruikt en je agressief opstelt mag je doodgeslagen worden door de politie in een cel.

jouw woorden, niet de mijne.
Als je dat zegt in een topic waar een dbb'er noemt dat de overleden jongen een bekende van hem was en aan een psychose leed en een erg lieve jongen was, dan heb ik je liever vandaag opgerot dan morgen.

jouw woorden, niet de mijne.
Als je dat zegt in een topic waar een dbb'er noemt dat de overleden jongen een bekende van hem was en aan een psychose leed en een erg lieve jongen was, dan heb ik je liever vandaag opgerot dan morgen.

U bent bekend met de definitie van de term 'citaat'? Verder zijn dit niet mijn woorden. De enige reden waarom ik reageerde zoals ik reageerde was omdat ik het nogal stompzinnig vond om het zo uit zijn verband te trekken dus heb ik het maar zo afgedaan. Laat het rusten man, ga lekker de 8 anderen die in het topic woorden uitte als: "opgeruimd staat netjes, vieze junk" etc op hun "stuitende gedrag" aanspreken i.p.v. keer op keer terug te komen op mijn overduidelijk cynische reactie. Manmanman.. Jij baalde zeker nogal dat de nick Moraalridder al bezet was.

U bent bekend met de definitie van de term 'citaat'? Verder zijn dit niet mijn woorden. De enige reden waarom ik reageerde zoals ik reageerde was omdat ik het nogal stompzinnig vond om het zo uit zijn verband te trekken dus heb ik het maar zo afgedaan. Laat het rusten man, ga lekker de 8 anderen die in het topic woorden uitte als: "opgeruimd staat netjes, vieze junk" etc op hun "stuitende gedrag" aanspreken i.p.v. keer op keer terug te komen op mijn overduidelijk cynische reactie. Manmanman.. Jij baalde zeker nogal dat de nick Moraalridder al bezet was.

Hij heeft me ooit nog eens 50e geboden, ik heb echter een taak te vervullen en heb moeten weigeren.

Zit ie serieus in 020 dan?

Karma voor wie de facebook van t zusje post!

Yes bro! Wel zijn facebook, dan lijkt het zusje me niet zo moeilijk te vinden ;)
Karma+training?

Karma en ik sponsor een euro!! Ben nu aan kijken, maar wat is die Jim een kneus zeg.

Ik doneer ook karma aan degene die me haar Facebook geeft :D

Heb het niet zo op donatie acties via dbb :roflol:

potverdomme dat meen je niet.

Yes, dat kreeg ik terug van RTL gisteren. Vriendin van goeie vriend van me zag dat ik dat gepost had en appte me ja ik heb het opgenomen. Dus vanavond even kijken bij hun onder genot van een bakkie koffie ;)

Iemand die aflevering kan uploade of link heeft voor karma?

Wat een smaak hebben jullie zeg ...
Woeewie wat een lekker wijf..NOT

Op de test en tren is alles lekker

Terug
Naar boven