XXL Nutrition

rtl4, dinsdag 20.30

Vanavond maar eens terug kijken! Die Jim geluld is zo'n pannenkoek met zijn oneliners...

iemand pics van jacomijne?

Via uitzending gemist is het niet terug te zien.
Heb weer een slow day op werk dus kan wel ff rukken in de wc zo.

jacomijne blijft wel het onderwerp hier he...

staat nog niet op rtl xl gemist, uit ongemak maar bobbi teruggekeken

Potver zal 'm thuis eerst eens gaan terugkijken dan.

Hoor ze op het werk ook al over 'die ballon' praten heel de tijd.

Is gewoon een goed programma. Ze pakken alle soorten verslaving aan en zijn helemaal niet bezig met stemmingmakerij of een bepaalde drugs in een slecht daglicht te brengen. Ze richten zich juist op de verslaafde en familie die vaak ten einde raad zijn.

Dit

Nogsteeds nergens terug te kijken? Zie het nog niet staan op rtlxl of uitzendinggemist..

god***domme nog steeds niet idd, alles kun je terug zien, wil ik een x iets terug zien kan het natuurlijk weer niet.

Nog steeds niks men...

Uitzending komt niet online!!!!

Bericht van RTL: wegens privacy van personen in aflevering word de uitzending niet online gezet

Uitzending komt niet online!!!!

Bericht van RTL: wegens privacy van personen in aflevering word de uitzending niet online gezet

Nooooit serieus, god***domme. Heb bewust niet gekeken omdat ik liever dingen op rtlgemist terug kijk wanneer het mij uit komt, zonder reclames.

Er is nog wel een gewone herhaling toch? Zondagavond ofzo? Of skippen ze die ook?

Nooooit serieus, potverdomme. Heb bewust niet gekeken omdat ik liever dingen op rtlgemist terug kijk wanneer het mij uit komt, zonder reclames.

Er is nog wel een gewone herhaling toch? Zondagavond ofzo? Of skippen ze die ook?

Herhaling was volgens mij vanmiddag om 15uur :( Die heb ik dus ook gemist....

Lmao m'n moeder heeft het toevallig opgenomen. Omdat ze een film wou opnemen en dit er achteraan kwam. u maaaad

Terug
Naar boven