Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

GVD daarom denk ik telkens dat ik gek ben, (2 lopende threads)
nou dan kijk ik de aflevering vanavond wel...
vroeg in anderen thread of het de aflevering waard was om te bekijken...
---------- Toegevoegd om 21:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:39 ----------
Die zus was echt lekka![]()
![]()
OO en hij gebruikt nog steeds![]()
Wat een kut programma inderdaad![]()
Ik had het 'opgenomen" maat
(sorry)..Volgende keer als ik Jan in de gym zie ga ik hem de hele tijd ecto noemen. Kijken hoe snel hij weer AAS gaat zetten![]()
Zit ie serieus in 020 dan?
Karma voor wie de facebook van t zusje post!
OO lol die vond ik juist de enige die nog een klein beetje normaal deedKarma en ik sponsor een euro!! Ben nu aan kijken, maar wat is die Jim een kneus zeg.

Ik doneer ook karma aan degene die me haar Facebook geeft![]()

Please Ray upload deze aflevering

Karma en ik sponsor een euro!! Ben nu aan kijken, maar wat is die Jim een kneus zeg.
god***domme dat meen je niet.Uitzending komt niet online!!!! Bericht van RTL: wegens privacy van personen in aflevering word de uitzending niet online gezet
Het staat op het media kastje binnen, die heb ik niet online staan ..
morgen wel ja ,maar daar heeft nu niemand wat aan
excuus voor het ongemak..
Zou je hem evt online kunnen zetten en uploaden ofzo? Jij als pc freak mag daar geen probleem mee hebben tochNee is absoluut GEEN probleem,Hoef hem ook niet per se vandaag te zien....Zou je hem evt online kunnen zetten en uploaden ofzo? Jij als pc freak mag daar geen probleem mee hebben toch
Nee is absoluut GEEN probleem,
maar ik wil natuurlijk Jan zijn privacy niet scanden.
Buahahaha![]()
![]()
![]()
Jan kan naar de klote lopen ik wil je wel beschermen met m'n bicepsenZit ie serieus in 020 dan?
Karma voor wie de facebook van t zusje post!

Nee is absoluut GEEN probleem,
maar ik wil natuurlijk Jan zijn privacy niet scanden.
Zou je zo vriendelijk willen zijn om mij even een PM te sturen als hij online staat, mie karma joe long taim.
Buahahaha![]()
![]()
![]()
Zou je zo vriendelijk willen zijn om mij even een PM te sturen als hij online staat, mie karma joe long taim.
Moet Jan niet dood omdat hij sterioden gebruikte en zich lichterlijk aggressief gedroeg af en toe in de video dan volgens jouw?