Fitness Seller

Rug-bicep

BeastMode0N

Freaky Bodybuilder
Waardering
2.182
Lengte
1m83
Vetpercentage
Hallo,

Vandaag een training Rug-biceps erop zitten, alle rug oefeningen gingen perfect maar toen kwamen de biceps oefeningen.. Dikke bagger want er zat totaal geen kracht meer in mijn biceps. Hoe kan ik dit oplossen? Door misschien borst-biceps te doen en rug-triceps ? Of borst-triceps rug-schouders en benen-biceps ?

Alvast bedankt !

Je geeft zelf al antwoord op je vraag!(y)

• Topic Starter Topic Starter
Haha ja maar welke van de 2 is goed?

Dat is voor iedereen verschillend. Ik doe borst/biceps en rug/triceps, en het bevalt me prima.:)

Ik deed eerst altijd borst tricep - rug bicep - benen schouders. Nu train ik 6x per week elke dag een spiergroep dus heb er geen last meer van dat de ene spiergroep al uitgeput is terwijl ik hem nog moet trainen :)

of eerst biceps doen, dan pas rug?

Haha ja ik ga maar 3 dagen per week.

Het schema is nu zo, zoals velen hem doen..
Borst-triceps
Rug-biceps
Benen-schouders

Denk dat ik triceps en biceps dan eens omdraai..

---------- Post toegevoegd 17 October 2013 om 14:38 ----------

of eerst biceps doen, dan pas rug?

Eerst grote spiergroepen en dan pas kleine spiergroepen toch?

Haha ja ik ga maar 3 dagen per week.

Het schema is nu zo, zoals velen hem doen..
Borst-triceps
Rug-biceps
Benen-schouders

Denk dat ik triceps en biceps dan eens omdraai..

---------- Post toegevoegd 17 October 2013 om 14:38 ----------

Eerst grote spiergroepen en dan pas kleine spiergroepen toch?

ik doe vaak eerst mijn biceps om dan pas de rug onder handen te nemen, andersom merk ik dat ik teveel mijn biceps zou gebruiken bij bepaalde rugoefeningen...

Hmm had ergens gelezen dat je eerst grote spiergroepen moet trainen want die geven dan meer bepaalde stoffen af wat beter is voor de groei..

Btw, hoeveel topics ga je nog maken?
Dit zijn allemaal dingen die je op google, of op de zoekfunctie bij dit forum kan opzoeken.
Met logisch nadenken kom je waarschijnlijk ook al een heel eind.;)

Btw, hoeveel topics ga je nog maken?
Dit zijn allemaal dingen die je op google, of op de zoekfunctie bij dit forum kan opzoeken.
Met logisch nadenken kom je waarschijnlijk ook al een heel eind.;)

Ik wou een bevestiging.. Want soms zegt men je moet geen borst-biceps doen en de andere zegt wat anders dus ik wou alleen bevestiging...

---------- Post toegevoegd 17 October 2013 om 15:52 ----------

Wil trouwens ook niet veel zeggen maar je hebt zelf ook 63 topics ;)

Er bestaat geen "beste" split. Je kunt tal van variaties maken die allemaal voor- en nadelen hebben. Hoeveel oefeningen/setjes/reps doe je voor je rug?

Ik wou een bevestiging.. Want soms zegt men je moet geen borst-biceps doen en de andere zegt wat anders dus ik wou alleen bevestiging...

---------- Post toegevoegd 17 October 2013 om 15:52 ----------

Wil trouwens ook niet veel zeggen maar je hebt zelf ook 63 topics ;)

Ik ben 3 jaar lid heh.;)

Ik weet het..

---------- Post toegevoegd 17 October 2013 om 16:36 ----------

Naarmate ik dit langer doe worden mijn geopende topics minder omdat ik leer..

Minder volume voor rug (kun je bv 2x trainen per week) of minder tot failure gaan bij je rug oefeningen.(of bijna tot failure gaan)

Ik weet het..

---------- Post toegevoegd 17 October 2013 om 16:36 ----------

Naarmate ik dit langer doe worden mijn geopende topics minder omdat ik leer..

Ik lees net even mijn topics van 3 jaar geleden terug, die waren ook vrij dom.:P( het is je vergeven, haha)

Hallo,

Vandaag een training Rug-biceps erop zitten, alle rug oefeningen gingen perfect maar toen kwamen de biceps oefeningen.. Dikke bagger want er zat totaal geen kracht meer in mijn biceps. Hoe kan ik dit oplossen? Door misschien borst-biceps te doen en rug-triceps ? Of borst-triceps rug-schouders en benen-biceps ?

Alvast bedankt !

Train je armen op en aparte dag

Train je armen op en aparte dag

Geen tijd voor.. voetbal ook nog hiernaast, werk 15 uur per week en ga nog naar school..

---------- Post toegevoegd 17 October 2013 om 18:19 ----------

Er bestaat geen "beste" split. Je kunt tal van variaties maken die allemaal voor- en nadelen hebben. Hoeveel oefeningen/setjes/reps doe je voor je rug?

Deadlift 5 5 5 5 5
BOR 8 6 6 8
Lat pulldown 10 8 8 10
T bar row 8 6 6 8
Straight arm pulldown 10 8 8 10

Terug
Naar boven