Fitness Seller

rug oefeningen

hutspot

Novice
Waardering
1
Lengte
1m79
Massa
72kg
he mensen

ik ga volgend jaar 3 maanden op vakantie, waar ik niet kan trainen, voor bijna alles zijn oefeningen, maar ik kan echt niks bedenken waar ik mijn lats en ja heel men rug eigenlijk mee bij kan houden... iemand tips? (ik ga er niet van uit dat ik ergens pull ups ofzo kan doen)

bent over row lekker met een zwaar voorwerp :D!

Verder weet ik het ook niet, bij rug wel weights nodig of een stang..

Pullups is nou juist iets wat je wél overal kan doen. Een boom, een trap, deur. Als je een speeltuintje vind heb je de jackpot.

• Topic Starter Topic Starter
een deur? dan zit die deur zelf toch enorm in de weg?
ik hoop dat ik een geschikte boom zal kunnen vinden haha, thanks man

grote keien deadliften =)
optrekken aan vanalles =)
inverse rows kunnen ook bijna overal =)

Maar het makkelijkst; zoek daar een gym! Heb ik in San Tropez ook gedaan, gewoon een abbo voor een week, was heerlijk. Koste me 40 euro als ik me niet vergis en dat vond ik het wel waard.

een deur? dan zit die deur zelf toch enorm in de weg?
ik hoop dat ik een geschikte boom zal kunnen vinden haha, thanks man

Gewoon bovenkant van de deur vastpakken en pullups doen, deur zit wel een beetje in de weg maar t is best goed te doen. Heb ik toen ik aan het reizen was ook gedaan als er geen andere mogelijkheden waren.
Zorg wel dat je een beetje degelijke deur uitkiest:p

grote keien deadliften =)
optrekken aan vanalles =)
inverse rows kunnen ook bijna overal =)

Maar het makkelijkst; zoek daar een gym! Heb ik in San Tropez ook gedaan, gewoon een abbo voor een week, was heerlijk. Koste me 40 euro als ik me niet vergis en dat vond ik het wel waard.

Hahaah ik zie het al helemaal voor me.
Beter zoek je inderdaad naar een gym. Tenzij je naar de middle of nowhere gaat zal er heus wel een gym in de buurt te vinden zijn. En anders pullups. Aan een deur is niet handig, maar er zal heus wel een boom oid te vinden zijn waar je pullups aan kan doen.

Dippen tussen 2 stoelen.
Push ups (zijn heel veel varianten, zoek bijvoorbeeld eens op ''planche pushup'')
Voor rug optrekken aan boomtakken, trapleuningen enzovoort!
Als core/buik oefeningen kan je L-sits en dragon flags doen.

Wie zegt dat je een gym nodig hebt om een beest te worden moet zich maar eens verdiepen in bodyweight training ;)

Hahaah ik zie het al helemaal voor me.
Beter zoek je inderdaad naar een gym. Tenzij je naar de middle of nowhere gaat zal er heus wel een gym in de buurt te vinden zijn. En anders pullups. Aan een deur is niet handig, maar er zal heus wel een boom oid te vinden zijn waar je pullups aan kan doen.

deur open en je hebt geen last meer van de deur :cool:
zo doe ik het zelf ook altijd thuis

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven