Fitness Seller

Rug oefeningen,

• Topic starter Walid
  • Startdatum
  • Reacties 48
  • Weergaven 3K
  • Volgers 9

Bezoekers in dit topic

Ps

Nu ga ik trainen want ik krijg er een kick van dat ik als ouwe natty er beter uitzie dan anavar en of winstrol misbruikers :D

Nope, jij moet rust nemen.
pics

Ps

Nu ga ik trainen want ik krijg er een kick van dat ik als ouwe natty er beter uitzie dan anavar en of winstrol misbruikers :D

Nope, jij moet rust nemen.
En wat heeft winstrol hiermee te maken?

3 weken geleden toen ik me 7 weken winstol kuur had trainde ik 10x harder, minder blessure, en veel sneller herstel als een natty, dus ik snap niet wat je loopt te ouwe hoeren haha…

Helemaal prima ron zo te lezen kick jij wel vaker op rare dingen doe je beetje rustig aan… denk aan je hart he haha

Laatst bewerkt:
En wat heeft winstrol hiermee te maken?

3 weken geleden toen ik me 7 weken winstol kuur had trainde ik 10x harder, minder blessure, en veel sneller herstel als een natty, dus ik snap niet wat je loopt te ouwe hoeren haha…

Helemaal prima ron zo te lezen kick jij wel vaker op rare dingen doe je beetje rustig aan… denk aan je hart he haha
En precies wat ik bedoel, naturel kun je niet trainen.
Vandaar 10x harder met winny en nu kapot.
Leer eerst trainen en eten en herstellen voor dat je die extra versnellingen pakt :thumb:

Leer eerst trainen en eten en herstellen voor dat je die extra versnellingen pakt :thumb:
Opzich is dit wel een kanshebber.

haha inplaats van janken en van de zij lijn roepen zoals jij dat doet noemen wij dit soort blessures Risco van het vak maat,
Je bent op een bodybuilding forum aan het opscheppen over hoe naturel beter is en op je eigen naturel lichaam aan het kicken bent?

Jij gaat wss naar de kroeg om een spa blauw te bestellen?? Hahahah

Ik weet niet of dit al voorbij is gekomen, maar minder knijpen en als dat je grip negatief beïnvloed straps gebruiken.

Ik weet niet of dit al voorbij is gekomen, maar minder knijpen en als dat je grip negatief beïnvloed straps gebruiken.
gewoon fatgripz

Back
Naar boven