Fitness Seller

Ruggetje van M@rl1

• Topic Starter Topic Starter
Frenkpie zei:
ziet er goed en strak uit die rug ! Hoe lang train je ?

Ik "train" ongeveer 2 jaar. Maar dat was eigelijk maar 1 x per week of 2x.
Ben sinds december beetje serieus gaan trainen :)

Heel mooi, goed vet% ook. Ik denk dat je heupen ook ongeveer net zo breed zijn als je schouders, niet??

Wat is je doel precies? Je ziet er gewoon goed en strak uit, maar als ik op 'spiergebied' naar deze foto kijk zie ik eigenlijk weinig bijzonders. Ik vind het zelf erg mooi als een vrouw een goede v shape heeft en ronde schouders. Zou veel gaan chinnen, daar krijg je goeie vleugels van. Denk dat er nog heel wat massa bij kan.

Succes met trainen!

Vind het een mooi resultaat en volgens mij is je doel ook een strak lichaam maar niet te veel massa. Het strakke is goed op weg, gewoon op deze weg doorgaan kan alleen maar verbeteren.

Gaat zeker de goede kant op! Ben je nog steeds aan het cutten eigenlijk?

Heey Marleen, wat een super vooruitgang! Kan echt merken dat je meer massa hebt dan op de vorige foto's!

Ga zo door :) !

doe es een most muscular, altijd benieuwd daarnaar, ziet er goed uit :cool:

Ziet er goed uit M@rl1.

Goede V-shape en nou zorgen dat die spiertjes meer tot uitdrukking komen. En dat ze niet tot uitdrukking komen komt niet door een te hoog vetpercentage, integendeel. Ik denk juist dat deze zeer naar behoren is. Maar door het gebrek aan massa komen ze minder tot uitdrukking.
Maargoed dit is natuurlijk ook afhankelijk van je doel. Als je gewoon slank en een strakke lijn wilt hebben ben je er al. Maar als je doel is om mee te doen aan figure's of fitness competities (alà Mascha Tieken) dan is er nog genoeg werk aan de winkel.

Succes,
The_Oak

Netjes hoor dame :)

wat denk je van n foto zonder bh?
waarom? mss omdat bepaalde vormen door die bh worden tegen gehouden?
en ik zou idd ook nog aan die V werken
dr zal wel flauwe zever komen op mn vraag zonder bh, mr the **** I care.

ziet er goed uit meid!! ga zo door :thumb:

ziet er goed uit! :thumbs:

@ TS: mischien een rare vraag maar ben je wel eens in cuba geweest?

ziet er zekers goed uit!
Vindt dat bij vrouwen het niet te droog moet zijn (al dat perkament.. rrrr bah)....
Tenzij ze naar een wedstrijd gaan.. ;)

• Topic Starter Topic Starter
Dank je wel allemaal.
En er is zeker werk aan de winkel :D ben ook nog lang niet klaar. Pas begonnen zelfs!!
Ik kon niet eerder reageren (internet deed het niet :rolleyes: )

ziet er goed, vrouwelijk symmtrisch en droog uit.. Ik zie in je onderrug ook definitie goed werk.

wat is je doel?

Aimee zei:
Wat is je doel precies? Je ziet er gewoon goed en strak uit, maar als ik op 'spiergebied' naar deze foto kijk zie ik eigenlijk weinig bijzonders. Ik vind het zelf erg mooi als een vrouw een goede v shape heeft en ronde schouders. Zou veel gaan chinnen, daar krijg je goeie vleugels van. Denk dat er nog heel wat massa bij kan.

Succes met trainen!

Moet zeggen dat ik het daar helemaal mee eens ben, kan nog heel wat massa bij, en je doel is ook niet echt duidelijk. Ben je misschien meer bezig met droog blijven dan dat je massa probeert aan te komen. Maar ja dat is ook weer afhankelijk van je doel.

Niet verkeerd opvatten hoor, leuk dat je zo fanatiek bezig bent met bb.

m@rl1 zei:
Nou hier weer een fototje van mijn rug.
Graag commentaar alsjeblieft :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het is reeds vele malen gezegd maar ik zeg het nog eens: Dit ziet er idd heel goed uit.

Voor mij hoef je niet meer spieren aan te zetten.

Terug
Naar boven