MuscleMeat

Ruggetje van M@rl1

Ziet er allemaal mooi en strak uit meid, ga zo door :thumb: in de schouders zie je ook al een mooie vorm tevoorschijn komen.

Net als op msn...blijf naar de foto staren :D

• Topic Starter Topic Starter
BB-girl zei:
Moet zeggen dat ik het daar helemaal mee eens ben, kan nog heel wat massa bij, en je doel is ook niet echt duidelijk. Ben je misschien meer bezig met droog blijven dan dat je massa probeert aan te komen. Maar ja dat is ook weer afhankelijk van je doel.

Niet verkeerd opvatten hoor, leuk dat je zo fanatiek bezig bent met bb.

Inderdaad, er moet nog flink wat massa bij. Aangezien ik nog niet zo lang bezig ben is dat niet zo vreemd natuurlijk. Mijn doel is nu voor de zomer nog mijn vet% wat lager te houden. Na de zomer ga ik voor meer massa.

Ziet er goed uit meid, het begin is er. Erg goede lats al, maar kan nog wel meer massa op. Heb je ook foto's van de beentjes? :)

mooi mooi,ook mooie verbetering met die ouwe foto die je hier ergens op t forum hebt staan geloof ik:D very nice!keep it up!wil je nog veel/beetje groter worden, of heb je je doelen al bereikt?

damn it...ik moet leren lezen voor ik weer iets onbenulligs lul..hahaha ok dan...neffamind..:D

signed,

thinking about it comes after doing it I guess...

smokey juul zei:
Ziet er goed uit meid, het begin is er. Erg goede lats al, maar kan nog wel meer massa op. Heb je ook foto's van de beentjes? :)

Nee ik heb nog geen foto's van mn benen gemaakt. De spieren zitten er wel, alleen zijn ze niet zo droog. Foto's komen pas als ik er een beetje tevreden over ben :)

Je hoeft toch ook niet droog te zijn nu, je bent toch aan het bouwen?? Kom maar op met die beentjes foto. Ik heb een tijdje geleden ook een foto van m'n beentjes gepost (was alleen op een ander forum) en die waren ook niet droog hoor. Maar kreeg wel hele goeie reacties! :D

Nou ik zal kijken of ik een keer een mooi fototje kan maken :D
ben benieuwd

Goede schouders, en er is ook al wat definitie op je rug tevoorschijn gekomen:thumbup:. Van welke stats kom je, en wat zijn je huidige stats?

Gaat de juiste kant op meis,Maar de cardio sessie's moeten wat vaker ;)

-x-

Adema zei:
Goede schouders, en er is ook al wat definitie op je rug tevoorschijn gekomen:thumbup:. Van welke stats kom je, en wat zijn je huidige stats?

Ik weet niet precies van welke stats ik kom. Hield me er niet echt mee bezig.
Mijn huidige stats zijn 1.78 en 68 kg maar ja mijn BF% weet ik niet :D

ik wil het wel voor je opmeten hoor :P

ziet er goed uit, lekker nog wat massa op trainen. je v-shape gaat lekker

je bent goed gevormd maar het is allemaal nog mini mini...... nog een jaartje of 2 doorgaan dat er wat massa bij kan komen. laat die benen ook maar eens zien want dat zijn de zwakke punten bij vrouwen. voor mij mag er nog 10 kg bij. doe zo verder en veel succes nog

Terug
Naar boven