AndroidHealthClinic

Ruggetje van M@rl1

bulker zei:
je bent goed gevormd maar het is allemaal nog mini mini...... nog een jaartje of 2 doorgaan dat er wat massa bij kan komen. laat die benen ook maar eens zien want dat zijn de zwakke punten bij vrouwen. voor mij mag er nog 10 kg bij. doe zo verder en veel succes nog

10 KG massa voor een vrouw erbij vindt ik persoonlijk heel veel

Waarom zou een vrouw massa moeten hebben, mooi figuur is genoeg toch.

Is dat allemaal niet aan de vrouw zelf? Voor een man is genoeg ook genoeg, alleen er zijn wat extremeren onder ons. Feels good to be extreme:D

veel te weinig spiermassa om nu al een foto te plaatsen vind ik

eduardjanssen zei:
Is dat allemaal niet aan de vrouw zelf? Voor een man is genoeg ook genoeg, alleen er zijn wat extremeren onder ons. Feels good to be extreme:D

Een vrouw moet gewoon vrouw blijven.

Voordat de hele meute over Vanny heen valt, er is al een strafpunt uitgedeeld. Kritiek mag, onzinnige opmerkingen niet.

nou ik vind het er heel goed uitzien zo. Maarja ik hou niet van veel massa op een vrouw.

Iedereen is vrij foto's te plaatsen, of je nu een beginner bent of al 25 jaar fanatiek traint.

Daarvoor is deze sectie. Er zijn geen ondergrenzen bepaald wat wel en niet mag. En dat is maar goed ook.

Anyway, leuk begin. Je hebt een redelijk laag vet % waardoor alle spiermassa die je gaat winnen er meteen visueel goed op zit.

Suc6! :)

• Topic Starter Topic Starter
MrJ zei:
Iedereen is vrij foto's te plaatsen, of je nu een beginner bent of al 25 jaar fanatiek traint.

Daarvoor is deze sectie. Er zijn geen ondergrenzen bepaald wat wel en niet mag. En dat is maar goed ook.

En daar ben ik het nou helemaal me eens. Ik wil wel opbouwende kritiek krijgen. Maar afwijzingen vind ik iets teveel van het goede :D

bulker zei:
je bent goed gevormd maar het is allemaal nog mini mini...... nog een jaartje of 2 doorgaan dat er wat massa bij kan komen. laat die benen ook maar eens zien want dat zijn de zwakke punten bij vrouwen. voor mij mag er nog 10 kg bij. doe zo verder en veel succes nog

Ik denk dat die 10kg je inderdaad helemaal niet verkeerd staat!! Ik ben nu ook sinds mijn laatste wedstrijd richting de 10kg meer spiermassa aan het toewerken. Heb er al zo 5kg bij!! :D

Wat ze ook zeggen, blijf toch staren :P

Aimee zei:
Ik denk dat die 10kg je inderdaad helemaal niet verkeerd staat!! Ik ben nu ook sinds mijn laatste wedstrijd richting de 10kg meer spiermassa aan het toewerken. Heb er al zo 5kg bij!! :D

goed bezig aimee, mar 10 kg spiermassa voor een vrouw die al 2 jaar traint dat krijg je er in mijn ogen niet meer zo super makkelijk bij

Makkelijk zou het niet gaan nee, maar alles is mogelijk...

Ik vind de V-vorm mooi naar voren komen. Voor mijn smaak helemaal perfect bij een vrouw. Schouders passen er ook goed bij.

Terug
Naar boven