AndroidHealthClinic

rusland heeft reeds 150 000 chechenen vermoord sinds het begin van het conflict

ja, maar er helemaal niet over spreken zou de zaken alleen maar erger kunnen maken.
onerschiligheid is mss wel de grootste fout die de huidige mens het vaakst maakt!

idd en met kerst zingen we allemaal weer vrede op aarde om de volgende dag met hetzelfde klotegedrag door te gaan :sad:

Ze reageren gewoon op elkaar en doen wat ze kunnen,acties van beide kanten zijn begrijpenlijk. Alleen het feit is dat rusland veel machtiger is.

Verder is het denk ik ook een feit dat tjeschenen precies hetzelfde zouden doen als ze in de schoenen van rusland stonden.Power makes corrupt!

Het zal ook niet eindigen tenzij russen heel het gebied platbombarderen, voorzover ze dat nu nog niet doen.
Maar echt oplossing is er niet en zal er ook niet komen!

• Topic Starter Topic Starter
Ze reageren gewoon op elkaar en doen wat ze kunnen,acties van beide kanten zijn begrijpenlijk. Alleen het feit is dat rusland veel machtiger is.

Verder is het denk ik ook een feit dat tjeschenen precies hetzelfde zouden doen als ze in de schoenen van rusland stonden.Power makes corrupt!

Het zal ook niet eindigen tenzij russen heel het gebied platbombarderen, voorzover ze dat nu nog niet doen.
Maar echt oplossing is er niet en zal er ook niet komen!

Geef de tsjetsjenen de zaken die ze vroegen alvorens ze onafhankelijkheid eisten. Dan zal de eis tot onafhankelijkheid verdwijnen. Ik weet eigenlijk niet goed waarom rusland zo hard zijn best doet om tsjetsjenie te behouden. Mss als vb voor andere delen van rusland te overtuigen niet hetzelfde te proberen.
Stop de doodseskarders, de folteringe en de martelingen, de kidnappings en het vragen naar losgeld want de grootste slachtoffers zijn niet de Russische soldaten, niet de Russische burger maar de tsjetsjeense burger.

Poetin helpt gewoon een handje mee aan de oorlog tegen de islam,waarom zien wij nooit 1 ding over de gruweldaden die de russen daar plegen???Krijg de schijt,al die mensen wat hun mening baseren op alleen westerse "propaganda"nieuws,schaf je eens een satteliet aan!!!Voor mij zijn chetchenen vrijheidsstrijders net als de palestijnen,vechtend voor hun land,vaders,zonen etc....

Rusland heeft meer dan 150 000 chechenen vermoord. En daarom haten we hun.
Jozef Stalin heeft op 23 februari 1944 alle burgers van Chechenië en Ingushetië naar Sibirië gestuurd.
Door hem zijn er echter veel chechenen gestorven vanwege de ziektes, van het koude en natuurlijk ook van het honger.
Hij heeft hun allemaal in een soort trein voor koeien gebracht en zo zijn ze daar 11 jaar gebleven, n.l. ze kwamen terug in 1953. En al de huizen van teruggekeerde mensen waren al bezet door andere burgers..
http://www.youtube.com/watch?v=HkCmT8CMsko

Soms vragen christenen waarom dat we hun of russen haten.. A wel, we haten ze omdat ze al zo veel slechts gedaan hebben met onze volk , onze mensen!

De meeste vragen zich ook af waarom dat er meeste ruzie's in de moslimse landen zijn.
Het is ook wel door het geloof, maar het is ook omdat er daar veel grondstoffen zijn..

Laatst bewerkt:
Jozef Stalin heeft op 23 februari 1944 alle burgers van Chechenië en Ingushetië naar Sibirië gestuurd.
Door hem zijn er echter veel chechenen gestorven vanwege de ziektes, van het koude en natuurlijk ook van het honger.
Hij heeft hun allemaal in een soort trein voor koeien gebracht en zo zijn ze daar 11 jaar gebleven, n.l. ze kwamen terug in 1953. En al de huizen van teruggekeerde mensen waren al bezet door andere burgers..

Soms vragen christenen waarom dat we hun of russen haten.. A wel, we haten ze omdat ze al zo veel slechts gedaan hebben met onze volk , onze mensen!

De meeste vragen zich ook af waarom dat er meeste ruzie's in de moslimse landen zijn.
Het is ook wel door het geloof, maar het is ook omdat er daar veel grondstoffen zijn..

Pics?

eerste post en een epic bumb. good job :thumb:

:orly:

Laten we het over iets anders hebben. Je bent een 16-jarige jongedame... pics?

:orly:

Laten we het over iets anders hebben. Je bent een 16-jarige jongedame... pics?

Een zestienjarige, jah sow?
Is dat zo erg?
Ik ben zelf checheens , dus ik weet er veel meer over dan jullie..
Je moet niet denken als ik een 16-jarige ben dat ik geen hersens heb of zo..
Ik heb in mijn kop veel zitten dan belgische meisjes..

Jullie zijn ook geen lieverdjes! Remember Beslan?

Jullie zijn ook geen lieverdjes! Remember Beslan?

Ik zeg ook niet dat we lieverdjes zijn.
Jullie ook niet!
Jullie zitten ons meestal te pesten en weet ik wat allemaal te doen.
De meeste van jullie zeggen 'vuile moslim/chechenen' tegen ons.
Denken jullie dat we dat leuk vinden??
Wie is vuil? We wassen onze gezicht, handen, voeten, 5 keer per dag [= wodoo voor het gebed]. En wie is dan vuil , wij of jullie?

Ik kan er gewoon niet tegen dat er meeste mensen denken dat alle moslims terroristen zijn en zo..
Bv: mijn leerkracht van Nederlands zegt dat mudjahideens, onschuldige mensen vermoorden en zo.. DAT IS NIET ZO!
Denken jullie dat ze met hun wil in bossen gaan wonen en meedoen aan oorlog?? Nee! Ze gaan onze religie beschermen, ook al is het zo moeilijk!!

Ik zeg niet dat alleen jullie zo zijn , maar ook checheense jongens denken dat ze alles mogen!
Dat vind ik ook niet best.
Ze maken gwn gebruik vanwaar dat ze komen..

Je mag alles zeggen, wat je maar wil over mij, maar over mijn religie nooit!!
Ik kan daar gewoon niet tegen.

Er is geen god dan ALLAH (s.w.t.) geef dat toe!
Meeste wetenschappers zijn zelfs gestorven na dat ze tot de islam toe behoord zijn.
Al die miracles van ALLAH, geloof je daar niet in?
Ik vind dat vreselijk..

Hier een voorbeeld, achter het tsunamie in Indonesië bleef alleen het moskee over en alles wat er in de buurt was is allemaal weg..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bv: mijn leerkracht van Nederlands zegt dat mudjahideens, onschuldige mensen vermoorden en zo.. DAT IS NIET ZO!

Nee het opblazen van burgers is collateral damage?

Lijkt wel een "vrouwelijke" variant van spiertje.

---------- Toegevoegd om 14:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:37 ----------

Een zestienjarige, jah sow?
Is dat zo erg?
Ik ben zelf checheens , dus ik weet er veel meer over dan jullie..
Je moet niet denken als ik een 16-jarige ben dat ik geen hersens heb of zo..
Ik heb in mijn kop veel zitten dan belgische meisjes..

Knap dat je zo'n conclusie kan trekken terwijl ik alleen over pics begin. Laat maar eens zien hoe een Tjetjeens meisje eruit ziet

Nee het opblazen van burgers is collateral damage?

Lijkt wel een "vrouwelijke" variant van spiertje.

---------- Toegevoegd om 14:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:37 ----------

Knap dat je zo'n conclusie kan trekken terwijl ik alleen over pics begin. Laat maar eens zien hoe een Tjetjeens meisje eruit ziet

Hier, voilà.
Wa is er mis me ik??

[gone~]

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven