Fitness Seller

Ruw testosteron poedervorm

Dus in het kort niet gemakkelijk, maar wel mogelijk? Er zullen wel manieren zijn (die je thuis kan gebruiken) om het product weg te halen zodat de reactie aan de gang kan blijven.

Moet je wel de goede apparatuur hebben veronderstel ik. De pannen in huis gaan niet volstaan :p

Al wat info.
http://www.chemguide.co.uk/organicprops/alcohols/esterification.html

Lol, timing is ook van belang zo te zien. Voor je het weet zit je aan een enanthaat ester ipv propionaat.

Laatst bewerkt:
Dus in het kort niet gemakkelijk, maar wel mogelijk? Er zullen wel manieren zijn (die je thuis kan gebruiken) om het product weg te halen zodat de reactie aan de gang kan blijven.

Moet je wel de goede apparatuur hebben veronderstel ik. De pannen in huis gaan niet volstaan :p

Al wat info.
http://www.chemguide.co.uk/organicprops/alcohols/esterification.html

Lol, timing is ook van belang zo te zien. Voor je het weet zit je aan een enanthaat ester ipv propionaat.

Haha en jij maar EOD 2ML erin knallen :roflol:

Lol inderdaad.

Larger esters tend to form more slowly. In these cases, it may be necessary to heat the reaction mixture under reflux for some time to produce an equilibrium mixture. The ester can be separated from the carboxylic acid, alcohol, water and sulphuric acid in the mixture by fractional distillation.

Dus via verdamping is dit te doen :p Heb je niet zoveel voor nodig.

http://en.wikipedia.org/wiki/Fractional_distillation

Voor een grotere ester doe je hetzelfde en via verdamping vang je de condens terug op in de fles die je verhit.
http://en.wikipedia.org/wiki/Reflux

Lijkt me toch allemaal makkelijk gewoon het aan te kopen in ester vorm ;)

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Lol inderdaad.

Larger esters tend to form more slowly. In these cases, it may be necessary to heat the reaction mixture under reflux for some time to produce an equilibrium mixture. The ester can be separated from the carboxylic acid, alcohol, water and sulphuric acid in the mixture by fractional distillation.

Dus via verdamping is dit te doen :p Heb je niet zoveel voor nodig.

http://en.wikipedia.org/wiki/Fractional_distillation

Klopt in principe ja.

Vertel tegen je vriend dat hij meteen in de juiste ester aankoopt in vervolg ;) Iets makkelijker te doen.

Lol, maar als ze een labo ter beschikking heeft en de kennis kan ze dit wel makkelijk doen.

Veresteren is wel nodig gezien je met een suspensie niet veel bent. Behalve als je het in een gel ofzo doet en om de zoveel uur opsmeren (makkelijkste oplossing).

Pfff.... lol, je moet voor de grap eens googelen op steroid destilation... Nu snap ik wel dat die oost duitsers en de russen zo aan het experimenteren waren in het verleden... Op zich is het niet eens moeilijk om dikke roids te maken. Zie bijlage

Bijlagen

Er was ook dus test die gelijk in je lichaam kwam en geen esters had, is dat test suspension?
Had een keer op mtv true life gezien van een bber die roids gebruikt en na 1 injectie kreeg die na 2 uur al krachtgains ???

Er was ook dus test die gelijk in je lichaam kwam en geen esters had, is dat test suspension?
Had een keer op mtv true life gezien van een bber die roids gebruikt en na 1 injectie kreeg die na 2 uur al krachtgains ???
Jup, dat is die shit die ik hier heb ;)
Schijnbaar de puurste test die er is, maar ook niet de meest ongevaarlijke wat betreft bijwerkingen. Ik vond ergens een stukje van een gebruiker die in een dag gyno ontwikkeling had :D
Leuke kickstart ipv dianabol misschien? ;)

Laatst bewerkt:
Schijnbaar de puurste test die er is, maar ook niet de meest ongevaarlijke wat betreft bijwerkingen. Ik vond ergens een stukje van een gebruiker die in een dag gyno ontwikkeling had :D
Tuurlijk krijg je makkelijk gyno ermee all dat test dat tegelijkertijd in je lichaam vrijkomt en een deel word omgezet in oestrogeen

Is zelfde test als alle andere test. Alleen heeft het geen ester waardoor het gewicht volledig uit test bestaat.

Bij een enanthaat ester is 25% ester en rest test, maar dan injecteer je gewoon meer.

Test suspensie (gewoon puur test in oplosmiddel) werkt na paar uren al uit. Dus dan zou je om de paar uur een injectie moeten zetten.

Je zou het met een waterige vloeistof kunnen mengen ipv olie, dan kan het via insulinenaald onderhuids in principe.

Laatst bewerkt:
Is zelfde test als alle andere test. Alleen heeft het geen ester waardoor het gewicht volledig uit test bestaat.

Bij een enanthaat ester is 25% ester en rest test, maar dan injecteer je gewoon meer.

Test suspensie (gewoon puur test in oplosmiddel) werkt na paar uren al uit. Dus dan zou je om de paar uur een injectie moeten zetten.
De afgifte is anders, dus de manier waarop het in je lichaam komt en hoe je erop reageert is heel anders, bovendien is de moleculaire structuur ook niet hetzelfde wanneer het een ester is.
Een ester is niet als kickstart te gebruiken, suspensie wel.
Nee, de werking is niet anders, echter wel dezelfde effecten over veel minder tijd.
Een van de redenen van het succes dat gebruikers hebben ervaren met testosteron suspensie is zonder twijfel de hoge dosis die vaak wordt gebruikt. Terwijl men gemiddeld 50 mg winstrol elke dag of elke twee dagen neemt, wordt suspensie in de meeste gevallen dagelijks geïnjecteerd aan 100 mg. Als ook rekening word gehouden met het feit dat suspensie per mg meer testosteron bevat dan de veresterde vormen, kan men veilig concluderen dat er bij suspensie-kuren vaak bijna tweemaal zoveel testosteron in het bloed komt dan bij de andere vormen van testosteron. De resultaten zijn dan ook aanzienlijk forser. Omdat steeds de optimale piek-dosis bereikt wordt, kan er veel gewicht gewonnen worden en de steroïde accumuleert sneller dan met esters, zodat de winsten ook sneller merkbaar worden
-Testosteron suspensie werkt veel sneller dan veresterde testosteron-vormen, meestal als gevolg van de hoge pieken en onmiddellijke accumulatie.

Laatst bewerkt:
De afgifte is anders, dus de manier waarop het in je lichaam komt en hoe je erop reageert is heel anders, bovendien is de moleculaire structuur ook niet hetzelfde wanneer het een ester is.
Nee, de werking is niet anders, echter wel dezelfde effecten over veel minder tijd.

Bij een suspensie moet er geen ester afgebroken worden vooraleer het aan receptoren kan hechten. Voor de rest is het testosteron.

Bij een enanthaat ester breekt je lichaam deze af en voila testosteron. Er komt dagelijks vrij uit de ester en dit hangt af van de hoeveelheid dat je spuit.

---------- Post toegevoegd 5 October 2013 om 03:06 ----------

Pfff.... lol, je moet voor de grap eens googelen op steroid destilation... Nu snap ik wel dat die oost duitsers en de russen zo aan het experimenteren waren in het verleden... Op zich is het niet eens moeilijk om dikke roids te maken. Zie bijlage

Ik denk dat je het begrip steroiden verkeerd begrijpt. Dit gaat niet alleen om androgene anabole steroiden. Cholesterol bv is ook een steroide en cortisol etc.. Het gaat om de structuur van een molecuul wat het een steroide maakt.

Je bijlage gaat dus over steroiden uit planten ;)

Steroids form a group of structurally related compounds, which are widely distributed in animals
and plants included in the steroids are the sterols (from which the name steroid is derived e.g.
Vitamin D, the bile acids number of coïtus hormones, the adrenal cortex hormone, some
carcinogenic hydrocarbons, certain sapogenins. The structures of steroids are based on the 1, 2-
cyclopentenophenanthrene skeleton (1).

Laatst bewerkt:
Bij een suspensie moet er geen ester afgebroken worden vooraleer het aan receptoren kan hechten. Voor de rest is het testosteron.

Bij een enanthaat ester breekt je lichaam deze af en voila testosteron. Er komt dagelijks vrij uit de ester en dit hangt af van de hoeveelheid dat je spuit.

---------- Post toegevoegd 5 October 2013 om 03:06 ----------

Ik denk dat je het begrip steroiden verkeerd begrijpt. Dit gaat niet alleen om androgene anabole steroiden. Cholesterol bv is ook een steroide en cortisol etc.. Het gaat om de structuur van een molecuul wat het een steroide maakt.

Je bijlage gaat dus over steroiden uit planten ;)

Steroids form a group of structurally related compounds, which are widely distributed in animals
and plants included in the steroids are the sterols (from which the name steroid is derived e.g.
Vitamin D, the bile acids number of coïtus hormones, the adrenal cortex hormone, some
carcinogenic hydrocarbons, certain sapogenins. The structures of steroids are based on the 1, 2-
cyclopentenophenanthrene skeleton (1).

LOL
Waaruit denk je dat testosteron gemaakt word? Precies, soyabonen bijvoorbeeld.

Zoals er staat 100mg per dag aan testosteron suspensie, dat is 700mg per week. Dit komt overeen met 1000mg aan testosteron enanthaat per 10 dagen (ook een 700mg/week ongeveer dus).

Niet moeilijk dan. Als je rekening houd met hoeveel testosteron er per mg is in veresterde vorm kan je makkelijk je dosis daarop aanpassen.

---------- Post toegevoegd 5 October 2013 om 03:17 ----------

LOL
Waaruit denk je dat testosteron gemaakt word? Precies, soyabonen bijvoorbeeld.

Het kan van elke steroid structuur vrijwel gemaakt worden. Cholesterol bv.

Maar idd phytosteronen uit soja bv. gebruiken ze voor het maken van testosteron. Gezien dit makkelijk te doen is en in overvloed verkrijgbaar.

Maar zie niet in wat jou bijlage heeft te maken met het maken van aas. Gaat over natuurlijke steroid verbindingen uit planten en het menselijk lichaam (galzuren enz). Interessant weliswaar.

Laatst bewerkt:
Zoals er staat 100mg per dag aan testosteron suspensie, dat is 700mg per week. Dit komt overeen met 1000mg aan testosteron enanthaat per 10 dagen (ook een 700mg/week ongeveer dus).

Niet moeilijk dan. Als je rekening houd met hoeveel testosteron er per mg is in veresterde vorm kan je makkelijk je dosis daarop aanpassen.

Gast, met alle respect, je hebt het echt mis.
Je hebt toch heel ander soort pieken als je het dagelijks met snelwerkend spul zet.. Je kan het amper vergelijken met een ester. Juist omdat je injectie meer invloed heeft op pieken.
Onderzoeken genoeg die dat allemaal bevestigen.

Maar zie niet in wat jou bijlage heeft te maken met het maken van aas. Gaat over natuurlijke steroid verbindingen uit planten en het menselijk lichaam (galzuren enz). Interessant weliswaar.
Natuurlijk wel, het gaat om de verbindingen, en hoe die te beinvloeden en of te isoleren.

Laatst bewerkt:
Gast, met alle respect, je hebt het echt mis.
Je hebt toch heel ander soort pieken als je het dagelijks met snelwerkend spul zet.. Je kan het amper vergelijken met een ester. Onderzoeken genoeg die dat allemaal bevestigen.

Plaats de onderzoeken dan maar even ;)

En wat voor pieken heb je dan met snelwerkend spul?

Zoals ik zei als je standaard 100mg test suspensie zet dan is het niet moeilijk dat je snel effect hebt. Maar zelfs bij aas gebruik moet je geduld hebben.

Plaats de onderzoeken dan maar even ;)

En wat voor pieken heb je dan met snelwerkend spul?

Zoals ik zei als je standaard 100mg test suspensie zet dan is het niet moeilijk dat je snel effect hebt. Maar zelfs bij aas gebruik moet je geduld hebben.

Om te beginnen: Pas de dutchbodybuilding wiki eerst maar een aan dan, als jij gelijk hebt, klopt de wiki niet.
Anyway, ik kom er op terug, ik ga eerst pitten

Terug
Naar boven