MuscleMeat

Ruw testosteron poedervorm

• Topic Starter Topic Starter
Een update.
Een vriendin studeert fysicochemie en loopt op dit moment stage bij het NFI, haar had ik gevraagd of ze wist hoe het te omesteren.
Ik heb er even op moeten wachten, maar ze kwam afgelopen maandag dus met onderstaande conclusie. Het omesteren van dit spul is dus echt niet eens nodig, omdat het dus wel degelijk om sustanon grondstof gaat.
Lost op in steriele injectable oil of in water op lichaamstemperatuur, en bevat per 1000mg werkzame stof Testosteron propionate (120 mg), testosteron phenylpropionate (240 mg), testosteron isocaproate (240mg), and testosteron decanoate (400 mg).

Sustanon has the chemical name of 17*-hydroxyandrost-4-en-3-one and can be detected over a period of 2-3 months. This steroid has an active life of nearly 2-3 weeks and the molecular formula of Sustanon is C19H28O2.

Sustanon is niet c19h28o2 (hoe kun je tenslotte een chemische formule koppelen aan een paraplu benaming?), dat is gewoon de chemische formule voor testosteron ansich, zonder ester eraan. Sustanon bevat bestaat uit testosteron met vier verschillende esters, bij een massa spectrometrie ga je de vier kunnen onderscheiden. Hoe heb je vastgesteld dat het sustanon is?

Laatst bewerkt:
Sustanon is niet c19h28o2 (hoe kun je tenslotte een chemische formule koppelen aan een paraplu benaming?), dat is gewoon de chemische formule voor testosteron ansich, zonder ester eraan. Sustanon bevat bestaat uit testosteron met vier verschillende esters, bij een massa spectrometrie ga je de vier kunnen onderscheiden. Hoe heb je vastgesteld dat het sustanon is?

Dat heeft dezelfde studente gedaan, ze heeft toegang tot lab en heeft door haar studie de benodigde kennis lijkt me..
Ze heeft een gram van het spul gebruikt tijdens haar 'onderzoek'. Niet zelf natuurlijk ;)

Laatst bewerkt:
Hoe heeft ze dit dan gecheckt?

Laatst bewerkt:

Heb ik in het begin van deze topic ook al geschreven maar hij blijft maar doorlullen over sustenon.

Pff ik zou niet weten hoe, ze had het over verdampen in vacuum en molecuulgrootte, maar de details zou ik echt niet weten.
Gas chromatografie-massa spectrometrie is hetgeen wat jij beschrijft. Heeft ze een uitdraai voor je? Welke uni studeert ze? Ken nog geen enkele student/AiO die toegang heeft tot die apparaten die ze ook zondermeer mogen gebruiken voor dit soort dingen. En ik heb er heel wat gevraagd.

Heb ik in het begin van deze topic ook al geschreven maar hij blijft maar doorlullen over sustenon.
Inderdaad, vind het ook maar vaag.

Pff ik zou niet weten hoe, ze had het over verdampen in vacuum en molecuulgrootte, maar de details zou ik echt niet weten.

Je schrijft in het begin van je topic dat het spul getest is en dat het wel degelijk over de chemische formule c19h28o2 gaat, en c19h28o2 is de chemische formule van testosteron base powder. Ofwel ben je in het begin van je topic iets uit je duim aan het lullen ofwel zit die vriendin maar wat te lullen over sustenon. Met c19h28o2 maak je normaalgezien test suspension, of testosterongel. Of desnoods een orale vorm om onder de tong te laten smelten. Niets anders. Alleszins geen sustenon. Of je zou uit dit poeder 4 verschillende esters moeten kunnen maken, maar daar moet je volgens mij toch al wat chemicus moeten voor zijn. Ik zou niet weten hoe.

Inderdaad. Bij sustanon zijn het 4 verschillende poeders normaal gezien, dus 4 esters. En die meng je dan om het product sustanon te bekomen.

Dit gaan ze zeker niet al mengen als 10gram poeder. Dan kan je het nooit gelijk mengen over verschillende vials.

En 1000mg actieve stof? Dus dan heb je 1 gram ipv 10?

Laatst bewerkt:
Nee, ik heb 1 gram aan haar gegeven. Ze studeert in België, en het is fijn kristalpoeder en jullie hebben gelijk wat betreft dat het de basisformule is, het is echter wel chemisch gemodificeerd waardoor het basepowder met de volgende eigenschappen:
4-Androsten-17β-ol-3-one-isocapronate
4-Androsten-17β-ol-3-one-decanoate
4-Androsten-17β-ol-3-one-propionate
4-Androsten-17β-ol-3-one-Phenylpropionate
Wat betreft de verhoudingen is het wel riskant, en een afwijking van 5 a 10% is best mogelijk.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven