MuscleMeat

RYU 2e op YBF Junioren & BEST POSING MAN 2006!!!

Goede prestatie gozer!

Nette prestatie, zeker in zo'n korte periode voorbereiding wat ik vanuit DBC zijn post begreep!! Props man!

Geweldig man! :thumbs:

DBB is trots op je! :P

Gaat trouwens goed met al die prijzen van je; laatst hier op 't forum, nu dit weer! :bow:

thanks luuc!

Zal ff die mooie foto met je ingevallen bekkie uploaden:p

ja dag!!!!!!!

heel erg netjes ouwe.

Heejj RYU / Niels,
Ik vond het super leuk om naast je te staan op het podium, je was echt een goeie concurrent:)
En die best posing price was echt verdiend:D kvond echt prachtig hoe je poseerde, kan ik nog wel van leren:)
Ik hoop je volgend jaar weer te zien. (dan zullen wij waarschijnlijk wel bij de junioren superbody zitten:D )
Groetjes Denny Dijkstra (1e op YBF Junioren)

Heejj RYU / Niels,
Ik vond het super leuk om naast je te staan op het podium, je was echt een goeie concurrent:)
En die best posing price was echt verdiend:D kvond echt prachtig hoe je poseerde, kan ik nog wel van leren:)
Ik hoop je volgend jaar weer te zien. (dan zullen wij waarschijnlijk wel bij de junioren superbody zitten:D )
Groetjes Denny Dijkstra (1e op YBF Junioren)

he gozer, gefeliciteerd met je 1e plaats! Echt top gedaan! Ik zat in de tribune en ik ga volgend jaar ook een poging wagen op het podium. Ik moet wel flink aan de bak nog :o Btw, ben je ook indo?

he gozer, gefeliciteerd met je 1e plaats! Echt top gedaan! Ik zat in de tribune en ik ga volgend jaar ook een poging wagen op het podium. Ik moet wel flink aan de bak nog Btw, ben je ook indo?

Heejj dankjewel:)
Moet je doen! Dat was eerst ook mijn idee om eerst te gaan kijken. Ik keek een beetje rond na bodybuildingwedstrijden een half jaar terug, toen zag ik deze wedstrijd dus. Ik wilde eerst gaan kijken om ervaring op te doen, maar omdat het zo lang duurde ging ik toch maar meedoen:) het was dus eigenlijk een verkenningswedstrijd om wat ervaring op te doen. Het was dus wel leuk dat ik meteen 1e werd:)
En ja ik ben ook indo;) niels toch ook dacht ik (RYU)?
gr. Denny
p.s. Ik ben nu ook mijn trainingsmaatje (op de wedstrijd mijn coach ook 17 jaar) aan het klaarstomen voor volgend jaar:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hier wel vette foto van mij en RYU:D

Terug
Naar boven