MuscleMeat

RYU 2e op YBF Junioren & BEST POSING MAN 2006!!!

Gefeliciteerd!!

helemaal super ouwe pinda!!!! jij ook bedankt voor de leuke dag en welverdiend en mooie plek en best posingprijs voor jou!!

Respect Ryu, Musclebuilder en alle andere participanten. En nu weer de sportschool induiken om 10KG zwaarder te verschijnen volgend jaar!

Wat en hoe deden jullie trouwens aan voorbereiding de laatste paar dagen? Carb loaden etc. ?

Nou pindatje,nogmaals van harte en je stond er super bij!
Mooi geschoten foto's ook DBC!

zozo! 2e netjes

en wie is de eeste geworden die in dat rode zeker?

Toch wel relax om goede begeleiding te hebben :) Maar ziet er goed uit succes verder :D

Ryu, van harte met je mooie behaalde plekje!!!! Super gedaan!

En dan ook nog de BEST POSING PRIJS!!! :thumbs:

Twee jaar geleden schreef je nog een verslag over mijn eerste YBF wedstrijd waar je toen als bezoekers was. Nu heb je het zelf kunnen ervaren. Ik hoop dat je de smaak te pakken hebt, want ik weet zeker dat je veel verder kunt komen in de toekomst.

Ik vind het jammer dat ik er niet bij kon zijn gisteren, maar de foto's zijn erg leuk om te zien.

Keep up the good work Pindaatje!!! ;)

Miste je al ! :D

Proficiat Ryu!
Weer een mooie prestatie hoor! Best posing prijjs is ook niet niks, op welk nummer heb je geposeerd?
Volgende keer iets scherper en de punten zijn voor jou!:thumb:

Andrea Bocelli - Time to say goodbye

Ja ik ben op 5% beland , en ik ga volgende keer echt gruwelijk hard komen :D Damm heb er nu alweer zin in! :D

met je lange haar was je zeker 1ste geworden .

vet klasse fotos

Idd, met langer haar was je 1e geworden.

Netjes mijn zoon, volgende keer word je 1e!
Is dit echt 5% ja? Lijkt namelijk meer op een procent of 7-8. Zeker een goede ervaring voor je dit. En zo'n posing standbeeld is altijd mooi :P

Gefeliciteerd Ryu!

Hey super prestatie man!

Idd, met langer haar was je 1e geworden.

Netjes mijn zoon, volgende keer word je 1e!
Is dit echt 5% ja? Lijkt namelijk meer op een procent of 7-8. Zeker een goede ervaring voor je dit. En zo'n posing standbeeld is altijd mooi :P

Misschien moet je maar eens komen kijken , inplaats van alleen via internet dingen te zeggen ;)

congratz kerel:D

Gefeliciteerd man, echt gaaf hoor!

goed gedaan kerel! ben trots op je.. dat weet je!

Terug
Naar boven