MuscleMeat

Ryu's Car Pulling en Pushing Log

Je bent nog serieus ook ... dacht dat het een grap was haha, succes dan maar.

Erg leuk als variatie, zit zelf alleen altijd te kloten met hoe ik de boel bevestig.
Tot nu toe zijn er al een paar riemen gesneuveld, dus ik moet even een harnas fixen.

Gebruik na een tijdje de handrem of een lichte helling, echt tof.

• Topic Starter Topic Starter
Erg leuk als variatie, zit zelf alleen altijd te kloten met hoe ik de boel bevestig.
Tot nu toe zijn er al een paar riemen gesneuveld, dus ik moet even een harnas fixen.

Gebruik na een tijdje de handrem of een lichte helling, echt tof.

Ik begin eerst met duwen ,mike. Het trekken komt pas in een later stadium en ik denk dat ik dan een soort riemenstelsel in elkaar moet gaan frutsen of contact opnemen met Jarno. Ik zal bij het trekken de auto achterwaarts trekken, zodat ik mijn spul kan bevestigen aan de trekhaak. Een bumper eraf trekken is iets teveel van het goede. Maar als je nog wat leuks tegen het lijf loopt, moeten we het zeker een keer uittesten bij de loods. :thumbs::D

Ik begin eerst met duwen ,mike. Het trekken komt pas in een later stadium en ik denk dat ik dan een soort riemenstelsel in elkaar moet gaan frutsen of contact opnemen met Jarno. Ik zal bij het trekken de auto achterwaarts trekken, zodat ik mijn spul kan bevestigen aan de trekhaak. Een bumper eraf trekken is iets teveel van het goede. Maar als je nog wat leuks tegen het lijf loopt, moeten we het zeker een keer uittesten bij de loods. :thumbs::D

ooh, ik heb vroeger vaak mijn toen versleten auto moeten duwen :D

Wij gebruiken meestal de sleepogen aan de voorkant, gewoon een sleepkabel erin en dan de boel bevestigen aan jezelf.
Als je een handig riemenstelsel hebt gefixed, laat het maar weten dan. Gaan we het even goed testen. Want hoe we het nu doen is ****ed, ben je vollop aan het lopen en breekt je leren riem doormidden. Priceless!

Heb btw nu ook tractorbanden in de loods, dus als je zin hebt om te flippen :D

Stoer hoor, succes morgen. :)

Je bent nog serieus ook ... dacht dat het een grap was haha, succes dan maar.

Ze hebben mij op de kop laten vallen toen ik klein was...

Wij gebruiken meestal de sleepogen aan de voorkant, gewoon een sleepkabel erin en dan de boel bevestigen aan jezelf.
Als je een handig riemenstelsel hebt gefixed, laat het maar weten dan. Gaan we het even goed testen. Want hoe we het nu doen is ****ed, ben je vollop aan het lopen en breekt je leren riem doormidden. Priceless!

Heb btw nu ook tractorbanden in de loods, dus als je zin hebt om te flippen :D

Haha ik heb nog nooit een band geflipt, dus ben benieuwd.

Ik heb wel een mooie set gevonden op een amerikaanse site , maar :eek: gelijk 120 dollar..

Strongman_Harness_truck_car_Semi_Pulling_3_ezr.jpg

APT Pro Gear - strongman truck car sled pulling harness

valt nog mee, die van ironmind is 199,99 (IronMind onderaan)

Haha.. woon je nog op het oude adres Massbuilder?

Met een straat en tijd wil ik het eerste youtube filmpje wel schieten :D

suc6 bro.. hoop dat het flink wat massa zal opleveren

Succes vandaag!! :kiss:

Ik hoor het wel!
Purple en ik zullen in stilte voor je bidden :D

harnas is niet moeilijk te maken hoor, gewoon een paar van die banden die ze gebruiken om gewichten te hijsen, 8 van maken en om je schouders doen!
veel succes ermee, heb het ook paar keer gedaan maar vond er niet zo veel aan eerlijk gezegd

harnas is niet moeilijk te maken hoor, gewoon een paar van die banden die ze gebruiken om gewichten te hijsen, 8 van maken en om je schouders doen!
veel succes ermee, heb het ook paar keer gedaan maar vond er niet zo veel aan eerlijk gezegd

Snap even niet welke banden je hiermee bedoelt? Wel bedankt voor je tip!

Brought to you by McChicken, by McDonalds ©

[afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

The brand new crackling McChickenlegs!

Snap even niet welke banden je hiermee bedoelt? Wel bedankt voor je tip!

sjorbanden of spanbanden..

alleen even opletten met de metalen sluiting.. die moet niet op je schouder zitten.. dat doet zeer

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dennis, waar kan ik die halen ? Heb er nog nooit van gehoord.

bij de wat grotere tankstations liggen ze in de 5 euro bak per 2.
zo'n beetje elk wat groter tankstation langs de snelweg heeft ze, en alle automateriaalzaken hebben ze ook.

brezan op de hogeweg zal ze ook wel hebben

Hoe bepaal je dan precies wat overeenkomt met je squat stats enzo?

Hoe bepaal je dan precies wat overeenkomt met je squat stats enzo?

Hoe bedoel je? Het is geen vervanging van squats, maar gewoon erbij. Ik ga echt niet alleen maar autoduwen. Ik doe eerst hardcore been training en dan duwen. :D

Puntjes op de i zetten ! :eek:

Terug
Naar boven