XXL Nutrition

Ryu's Car Pulling en Pushing Log

• Topic Starter Topic Starter
Op zich wel vet Ryu. Wat voor touw gebruik je en maak je die dan aan de bumper of aan de trekhaak vast als je gaat pullen? Ik wil het namelijk zelf eens proberen met m'n ma d'r auto:p

Dit was gewoon nog pushing. Ik moet nog zelf zo harnas in elkaar zetten komende tijd.

Update 2
Vandaag een korte been training gedaan in verband met tijdgebrek. Ik begon Korte pauze gedaan en de broer van spiertje16 kwam nog langs met de vraag of hij ons kon helpen in gebrekkig Nederlands. Hij moest lachen toen we hem bedankte voor zijn vriendelijkheid en wenste ons succes. Helaas was de bewaker van het terrein niet zo vrolijk en reed meerdere keren langs ons in zijn josti busje en keek ons heel stoer aan.

Maar voor de rest ging t prima he!

:hedbang::thumbs:

nice weer man! :D

misschien als je het aardig aan musclebeer vraagt mag je zn ufo wel duwen of trekken ;)
als je HEEL aardig aan kemmy vraagt mag je zn gravity roon vast ook wel gebruiken ;)

• Topic Starter Topic Starter
Kemmy en gravity room? Wat heb ik gemist ? :D

Komen er nog filmpjes van je pushing and pulling? (de wagens dan):D

ben ook benieuwd naar video

Laatst bewerkt:
Ben zelf ook benieuwd naar zo'n training man, misschien ook maar een keer gaan regelen met wat vrienden :)

Ryu? Leeft dit log nog?:p

volgens mij trok hij de auto in een gekke bui bergaf, je kan wel denken wat er dan gebeurd is ;)

Terug
Naar boven