MuscleMeat

(S)Pun(k)

Nog nooit echte rancune van Hans Teeuwen gezien?

• Like
Waarderingen: Vonk
Wuut ik dacht dat jullie in Groningen woonden :roflol:

Groetjes uit Limburg :wave:

Wanneer is in jouw ogen iemand eraan toe om te gaan kuren?

Waar in Noord Limburg, woon daar zelf ook. Omgeving Venlo.

Groetjes uit Broenssem, woon eigenlijk in Gebrook maar kom van Broenssem dus durf Gebrook eigenlijk nooit te zeggen.

• Topic Starter Topic Starter
Wanneer is in jouw ogen iemand eraan toe om te gaan kuren?

Daar is niet echt een eenduidig antwoord op eerlijk gezegd. Dat ligt helemaal aan de motieven voor die persoon om te gaan kuren. Hier roept men al snel dat men zich moet schamen om te gaan kuren met een bepaald fysiek en een bepaald gebrek aan basis(kennis). Maar iemand zijn of haar motief voor het gebruik van hormonen kan ook mentaal zijn, of een combinatie van zowel het mentale als het fysieke aspect.

Je bent eraan toe in mijn ogen als je alle voor- en nadelen hebt afgewogen en de keuze voor zover mogelijk goed overwogen maakt.

Waar in Noord Limburg, woon daar zelf ook. Omgeving Venlo.

Wij dichter bij Nijmegen dan Venlo

Daar is niet echt een eenduidig antwoord op eerlijk gezegd. Dat ligt helemaal aan de motieven voor die persoon om te gaan kuren. Hier roept men al snel dat men zich moet schamen om te gaan kuren met een bepaald fysiek en een bepaald gebrek aan basis(kennis). Maar iemand zijn of haar motief voor het gebruik van hormonen kan ook mentaal zijn, of een combinatie van zowel het mentale als het fysieke aspect.

Je bent eraan toe in mijn ogen als je alle voor- en nadelen hebt afgewogen en de keuze voor zover mogelijk goed overwogen maakt.

Wij dichter bij Nijmegen dan Venlo

Venray?

Nope :D

Als ik het in 1x raad krijg ik dan een koekje?

Ja jij wel :D

Raden graag in PB, een beetje anonimiteit is wel op zijn plaats natuurlijk op een grillig forum als DBB :p

Nee zeker niet, ik gun mijn medemens gewoon graag een koekje :D

Terug
Naar boven