Ik las dit trouwens op ergogenics.nl ( ja ik weet dat je dat met korreltje zout moet nemen maar verveel mij ff op mijn werk dus ben daar ff rond aan het neuzen

)
-------------------------------------------------------------------------------
Peuter van twee komt in puberteit door anabolen van papa
Omdat hij puistjes en schaamhaar begon te krijgen en zijn penis was gaan groeien, bracht een Amerikaans echtpaar hun tweejarige zoon naar de dokter. Die ontdekte dat de testosteronspiegel van de peuter twee keer hoger was dan normaal. De mat waarop het kind speelde was de oorzaak.
De vader van de jongen gebruikte testosteroncremes om zijn spiergroei te versnellen. Hij trainde met gewichten - op dezelfde mat waarop zijn zoon speelde. Via die mat waren de mannelijke geslachtshormonen door de huid van de peuter naar binnen gedrongen.
Vier maanden later was de situatie genormaliseerd. Het kind had in die tijd geen contact meer met de creme gehad. De acne en het schaamhaar waren verdwenen maar de vergrote penis was gebleven.
'Een kleuter die anabolen krijgt wordt het grootste kind uit zijn klas', zegt dr. Joseph D'Ercole. Ercole was een van de vier kinderartsen die een artikel in Pediatrics over het geval schreven. 'Maar omdat de hormonen de groeischijven van zijn botten vroegtijdig sluiten, is zo'n kind gedoemd een erg kleine volwassenen te worden.'
De artsen sluiten overigens uit dat de vader willens en wetens zijn zoon hormonen heeft toegediend. 'Dit was een ongeluk', aldus Ercole. Ercole en zijn mede-auteurs willen met hun artikel duidelijk maken dat er ongelukken gebeuren als kinderen hormonen binnenkrijgen. De kans daarop groeit omdat er steeds meer huishoudens zijn waarin spierversterkende middelen rondslingeren.
--------------------------------------------------------------------------------
Dit zou dus betekenen dat mijn vriendin het ook binnen krijgt?
Want ik smeer het dus op mijn borst en binnenkant biceps en bovenkant voet en rest wat er dan nog op het zakje zit in mijn lies.
De eventuele verhoogde geslachtsdrift vind ik geen enkel probleem

maar dat ze dadelijk een snor krijgt of agressiever word zie ik dus niet zitten.