Fitness Seller

S1+ Wat zijn de eerste resultaten?

BigMaus

Huge Freak
Elite Member
Waardering
121
Lengte
1m83
Massa
110kg
Wie is er op dit moment aan het kuren met S1+, of is hier al klaar mee?
Ben erg benieuwd naar de resultaten hiervan, ben zelf nm vandaag begonnen hiermee.

daan 1976 heeft dit ooit een keer gedaan en heeft toen en log hier gepost moet je even zoeken

Vandaag is mijn 7e dag ( vorige week zaterdag begonnen ) en heb het idee dat ik wel al voorruit aan het gaan ben.

Maar dat kan ook aan veranderingen in mijn eetschema liggen waardat ik een paar weken geleden mee begonnen ben.
Heb wel veel last van prikkende ogen, dit komt mede omdat ik waarschijnlijk hooikoorts heb en daardoor in mijn ogen ga wrijven.
TIP: niet in je ogen wrijven, is een beetje traangas/pepperspray effect.

Wat ik wel merk is dat ik echt veel meer honger heb gekregen en daar geef ik ook lekker aan toe :)

Ik zit nu trouwens op 85/86 kilo

Denk dat het na een dag of tien echt in zal kicken. En dat je vanaf de 3e week echt als een trein zal gaan!

• Topic Starter Topic Starter
Ok dan!!
Blijf posten jongens!!
Hoe lang zijn jullie van plan te ''kuren''?
Want als het in de 2e week pas begint te werken.........
Ik zal ook mijn vooruitgang blijven posten...zoals ik al schreef is dit de 1e dag,
dus zal er de eerste 2 weken weinig melden zijn.

Ik ben donderdag begonnen (2x 5 sprays p/d). Heb het idee dat ik ook meer honger heb, maar dat zal wel tussen mijn oren zitten.

Zodra ik iets begin te merken in de vorm van een gewicht en/ of kracht toename zal ik dat hier posten :)

BigMaus zei:
Ok dan!!
Blijf posten jongens!!
Hoe lang zijn jullie van plan te ''kuren''?
Want als het in de 2e week pas begint te werken.........
Ik zal ook mijn vooruitgang blijven posten...zoals ik al schreef is dit de 1e dag,
dus zal er de eerste 2 weken weinig melden zijn.

begint idd. in de 2e week pas te werken, maar het werkt ook nog een paar weken door nadat je gestopt bent :)

ehv_brambo zei:
begint idd. in de 2e week pas te werken, maar het werkt ook nog een paar weken door nadat je gestopt bent :)

Aha! Daar had ik nog niet van gehoord, maar ok.
Misschien is het sowieso geen slecht idee om er 5 of 6 weken van te maken.
Hoe lang zijn jullie van plan?

BigMaus zei:
Aha! Daar had ik nog niet van gehoord, maar ok.
Misschien is het sowieso geen slecht idee om er 5 of 6 weken van te maken.
Hoe lang zijn jullie van plan?

In principe 30 dagen en dan 2x 5 sprays per dag met 2 flesjes dus.
Maar schijnt dat je wel meer als 30 dagen uit 2 flesjes kan halen.

Vaak kickt de 1-test pas de 3e week in maar het kan voor iedereen anders zijn. Gister las ik op een Amerikaans forum van een gast die de 1e 2 weken veel won maar daarna niets meer en van een ander die na 2 weken 12 lbs gegained had en dat wel mooi vond en stopte. Ik ga zelf ook 2x5 30 dagen doen en als het dan nog lekker gaat misschien ook maar de 3e er nog achteraan.

Succes!

JFS zei:
Vaak kickt de 1-test pas de 3e week in maar het kan voor iedereen anders zijn. Gister las ik op een Amerikaans forum van een gast die de 1e 2 weken veel won maar daarna niets meer en van een ander die na 2 weken 12 lbs gegained had en dat wel mooi vond en stopte. Ik ga zelf ook 2x5 30 dagen doen en als het dan nog lekker gaat misschien ook maar de 3e er nog achteraan.

Succes!

Jij ook succes JFS :thumb:

hou ons op de hoogte als je gaat beginnen.

JFS zei:

Succes!

Dus een kwestie van afwachten!
Zelf doe ik nu al 2 keer 6 op een dag...voor de zekerheid ???
I.i.g. zodra het begint te werken zal ik dat melden!
Mijn huidige stats staan al vermeld, deze zijn gisteren nog nagemeten.
Veel succes jongens :thumbup:

Pumpin' zei:
Jij ook succes JFS :thumb:

hou ons op de hoogte als je gaat beginnen.

Tsja, eigenlijk kan ik het wat moeilijk inplannen voorlopig en zal het op z'n vroegst volgende winter worden :(
aan de andere kant kan ik nauwelijks wachten en moet ik maar 's kijken of er niet ergens een mouw aan te passen is ;)

net een kind met nieuw speelgoed :D

Op dit moment komt het mij ook slecht uit door een knie-blessure maar kan niet wachten tot begin mei. Ik hoop dat dan alles in orde is....

Wat si jullie mening eigenlijk qua hoeveelheid trainen?
Gewoon zelfde aantal behouden ( 4 x per week ) of vaker gaan?
Want je zou nu sneller moeten hesrtellen en wil er het maximale uithalen.

Bijvoorbeeld op 5e dag beginnen waarmee je normaal volgende week zou beginnen en dan in de nieuwe week met normale dag 2 beginnen etc
Zo train je dan iedere week een andere spiergroep 2x maar heb je toch voldoende rust.

Ik las dit trouwens op ergogenics.nl ( ja ik weet dat je dat met korreltje zout moet nemen maar verveel mij ff op mijn werk dus ben daar ff rond aan het neuzen :))

-------------------------------------------------------------------------------

Peuter van twee komt in puberteit door anabolen van papa

Omdat hij puistjes en schaamhaar begon te krijgen en zijn penis was gaan groeien, bracht een Amerikaans echtpaar hun tweejarige zoon naar de dokter. Die ontdekte dat de testosteronspiegel van de peuter twee keer hoger was dan normaal. De mat waarop het kind speelde was de oorzaak.

De vader van de jongen gebruikte testosteroncremes om zijn spiergroei te versnellen. Hij trainde met gewichten - op dezelfde mat waarop zijn zoon speelde. Via die mat waren de mannelijke geslachtshormonen door de huid van de peuter naar binnen gedrongen.

Vier maanden later was de situatie genormaliseerd. Het kind had in die tijd geen contact meer met de creme gehad. De acne en het schaamhaar waren verdwenen maar de vergrote penis was gebleven.

'Een kleuter die anabolen krijgt wordt het grootste kind uit zijn klas', zegt dr. Joseph D'Ercole. Ercole was een van de vier kinderartsen die een artikel in Pediatrics over het geval schreven. 'Maar omdat de hormonen de groeischijven van zijn botten vroegtijdig sluiten, is zo'n kind gedoemd een erg kleine volwassenen te worden.'

De artsen sluiten overigens uit dat de vader willens en wetens zijn zoon hormonen heeft toegediend. 'Dit was een ongeluk', aldus Ercole. Ercole en zijn mede-auteurs willen met hun artikel duidelijk maken dat er ongelukken gebeuren als kinderen hormonen binnenkrijgen. De kans daarop groeit omdat er steeds meer huishoudens zijn waarin spierversterkende middelen rondslingeren.

--------------------------------------------------------------------------------

Dit zou dus betekenen dat mijn vriendin het ook binnen krijgt?
Want ik smeer het dus op mijn borst en binnenkant biceps en bovenkant voet en rest wat er dan nog op het zakje zit in mijn lies.
De eventuele verhoogde geslachtsdrift vind ik geen enkel probleem :P maar dat ze dadelijk een snor krijgt of agressiever word zie ik dus niet zitten.

Laat er de helft van waar zijn, dan is het nog uitkijken!
Echter, door cremes en sprays moet je kennelijk lichamelijke kontakt met je partner
plannen!!!
Wanneer je dit gebruikt is coïtus dus een tijdje (uurtjes) niet aan te raden kennelijk.
Klote is dat, zeker als zo coïtusverslaafd zijn als die van mij......hmm

BigMaus zei:
Laat er de helft van waar zijn, dan is het nog uitkijken!
Echter, door cremes en sprays moet je kennelijk lichamelijke kontakt met je partner
plannen!!!
Wanneer je dit gebruikt is coïtus dus een tijdje (uurtjes) niet aan te raden kennelijk.
Klote is dat, zeker als zo coïtusverslaafd zijn als die van mij......hmm

Lijkt mij idd niet helemaal waar > schaamhaar wat eerst gaat groeien en dan weer verdwijnt.

Maar hoe lang zou er dan risico zijn?? Het blijft gewoon prikken ook als het al lang geldeden op egbracht is.
Ik heb zelfs als ik met douchen mij eerst uitgebreid was en dan als laatste mijn gezicht was dat mijn gezicht nog gaat branden.

RobbieH zei:
Lijkt mij idd niet helemaal waar > schaamhaar wat eerst gaat groeien en dan weer verdwijnt.

Maar hoe lang zou er dan risico zijn?? Het blijft gewoon prikken ook als het al lang geldeden op egbracht is.
Ik heb zelfs als ik met douchen mij eerst uitgebreid was en dan als laatste mijn gezicht was dat mijn gezicht nog gaat branden.

Gevoelig huidje ?? ;) Misshcien heb je geluk en is je S1+ overgedoseerd....lijkt me weinig kans maar verder zou ik het ook niet weten.

Terug
Naar boven