RobbieH
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
RobbieH zei:Ik begin nu ook best wel iets van de "verhoogde geslachtsdrift" te merken
?BigMaus zei:Je kan niet van je vriendin afblijven?
Hoe lang gebruik jij ook alweer?

RobbieH zei:Neej kan er idd moelijk vanaf blijven
Dit is dag 8.

BigMaus zei:Mooi zo! Nu dag 3 voor mij...
Dat beloofd nog wat![]()
Heb jij misschien ook last van hoofdpijn?
Ik nm wel....zeurderige...![]()
BigMaus zei:Mooi zo! Nu dag 3 voor mij...
Dat beloofd nog wat![]()
Heb jij misschien ook last van hoofdpijn?
Ik nm wel....zeurderige...![]()

RobbieH zei:Nee nog niet echt last van gehad, maar weet je zeker dat het door de s1+ komt?
Want na 3 dagen is dat wel al snel?
Waar ik trouwens wel last van heb is een vriendin die geen verhoogde geslachtsdrift heeft![]()

BigMaus zei:

RobbieH zei:

eeej dudes....misschien weten julie dit al.....maar er zijn bloeddrukmeters op de markt die volautomatisch werken...JFS zei:Dat heb ik vaker gelezen op Amerikaanse forums. Toen zeiden er een paar dat het misschien door een hoge bloeddruk komt want dat had 'ie ook. Nou dacht ik altijd dat je hoge bloeddruk niet kon voelen maar als je het op een of andere manier kan meten zou ik het ff doen. Niet om je ongerust te maken ofzo hoor. Het kan ook geen kwaad als 'ie iets verhoogd is, dat gaat wel weer weg als je stopt maar sommigen kunnen er gevoelig voor zijn/al hoge BD hebben gehad en dan kan het link zijn als het TE hoog wordt.
ehv_brambo zei:Ik zit nu op mijn 13e dag en ben bijna door mijn 1e flesje heen. Ben kwa gewicht wel wat aangekomen, maar ik ben ook meer gaan eten.
Ik weeg nu (met sport kleding aan) zo'n 88 kilo terwijl dit eerst zo'n 86 kilo was. Kwa kracht ben ik niet echt vooruit gegaan.
Ik hoop dat het nu toch snel echt gaat werken.
)Pumpin' zei:hmmzzz geduld bram.....komt goed. (hoop ik voor je en voor mezelf)
ik neem aan dat je het op onbehaarde plekken smeert, na het douchen. En na het smeren niet binnen 2 uur gaat douchen of sporten?
Ik neem aan dat je het hebt over de S1+ met originele verpakking die je al eerder had?