XXL Nutrition

S1+ Wat zijn de eerste resultaten?

Ik begin nu ook best wel iets van de "verhoogde geslachtsdrift" te merken

• Topic Starter Topic Starter
RobbieH zei:
Neej kan er idd moelijk vanaf blijven :D
Dit is dag 8.

Mooi zo! Nu dag 3 voor mij...
Dat beloofd nog wat :D

Heb jij misschien ook last van hoofdpijn?
Ik nm wel....zeurderige... :suicide:

BigMaus zei:

Dat heb ik vaker gelezen op Amerikaanse forums. Toen zeiden er een paar dat het misschien door een hoge bloeddruk komt want dat had 'ie ook. Nou dacht ik altijd dat je hoge bloeddruk niet kon voelen maar als je het op een of andere manier kan meten zou ik het ff doen. Niet om je ongerust te maken ofzo hoor. Het kan ook geen kwaad als 'ie iets verhoogd is, dat gaat wel weer weg als je stopt maar sommigen kunnen er gevoelig voor zijn/al hoge BD hebben gehad en dan kan het link zijn als het TE hoog wordt.

BigMaus zei:

Nee nog niet echt last van gehad, maar weet je zeker dat het door de s1+ komt?
Want na 3 dagen is dat wel al snel?
Waar ik trouwens wel last van heb is een vriendin die geen verhoogde geslachtsdrift heeft :P

RobbieH zei:
Nee nog niet echt last van gehad, maar weet je zeker dat het door de s1+ komt?
Want na 3 dagen is dat wel al snel?
Waar ik trouwens wel last van heb is een vriendin die geen verhoogde geslachtsdrift heeft :P

Daar heb je ook weer middelen voor hoor :D

tip: bloeddruk meten???

JFS zei:
Dat heb ik vaker gelezen op Amerikaanse forums. Toen zeiden er een paar dat het misschien door een hoge bloeddruk komt want dat had 'ie ook. Nou dacht ik altijd dat je hoge bloeddruk niet kon voelen maar als je het op een of andere manier kan meten zou ik het ff doen. Niet om je ongerust te maken ofzo hoor. Het kan ook geen kwaad als 'ie iets verhoogd is, dat gaat wel weer weg als je stopt maar sommigen kunnen er gevoelig voor zijn/al hoge BD hebben gehad en dan kan het link zijn als het TE hoog wordt.
eeej dudes....misschien weten julie dit al.....maar er zijn bloeddrukmeters op de markt die volautomatisch werken...

volgens mij zelfs te koop bij de kijkshop..deze zijn van het merk Omron (zelfde merk als die digitale vetmeters fabriceren) Deze zijn ook in gebruik bij bijv arbo-diensten (ik werk bij een technische dienst die medische apparatuur onderhoud voor zulke bedrijven)

misschien iets voor jullie? gewoon manchet om je arm wikkelen..op start drukken en ding blaast manchet op.....en terwijl weer leegloopt bepaalt de Omron je boven- en onderdruk (asystolisch en diastolisch) en ook nog een je heart-rate/hartslag....

greetz
gixxer

Ik heb nu trouwens echt meer spierpijn als normaal heb ik het idee.
Zou dat kunnen?
Wel lekker gevoel trouwens :)

Laatst bewerkt:
Daar heb ik (nog) geen last van, maar wel hoofdpijn wanneer ik wakker word.
Bloeddruk laten meten, en deze was goed...
Iemand een idee???

Ik ben vandaag 2 weken geleden begonnen en heb mijn eerste flesje nog niet leeg.
Ben nu maar over gestapt op 2x 7 sprays per dag.
Hoofdpijn heb ik nog niet echt last van gehad, wel van gewichtstoename :p
Ik weeg nu 88/89 ben dus iets van 4 kilo aan gekomen, maar is wel deels vet.
Net terug van armen trainen en ging echt veel beter als normaal :)
Ben dus al zowel in gewicht als ik kracht flink vooruit gegaan en heb nog 2 weken te gaan, ik ben benieuwd hoe alles over 2 weken is.........

Voor mij nu dag 9...en nog geen resultaten.
Maar dit zou normaal zijn.
Over een paar dagen hoort het in te kikken...we zullen zien.

Ben eergisteren begonnen met de kuur.. nog geen resultaten maar dat lijkt me logisch. Wel last van hoofdpijn gehad trouwens! Komt vooral voor nadat ik net heb ingespoten of wanneer ik wakker word.. Heeft denk k te maken met de damp die je inademd. Verder heb ik wel iets anders meegemaakt wat misschien erop duidt dat dit goedje wel es behoorlijk potent is, nl dat ik 's avond's voordat ik naar bed ging nog ff ging posen voor de spiegel (doen we allemaal wel es niet waar) ineens enorme kramp kreeg in mn rechter biceps!! Zag uhm gewoon oprollen uit zichzelf. Zoiets had ik nog nooit meegemaakt.. wel extreem hard biceps getraind die dag, maarja dat doe ik bijna altijd wel.
Hebben meerderen hier last van gehad?

Ik zit nu op mijn 13e dag en ben bijna door mijn 1e flesje heen. Ben kwa gewicht wel wat aangekomen, maar ik ben ook meer gaan eten.

Ik weeg nu (met sport kleding aan) zo'n 88 kilo terwijl dit eerst zo'n 86 kilo was. Kwa kracht ben ik niet echt vooruit gegaan.

Ik hoop dat het nu toch snel echt gaat werken.

Eerst las ik alleen maar positieve reacties maar de laatste tijd hoor je ook wat negatieve. Op het forum van Avant Labs was er een waarbij het niks deed en de kleur van het spul van z'n 2 flesjes verschilde.

Ik hoop niet dat ik heb wat er op het etiket staat ;)

ehv_brambo zei:
Ik zit nu op mijn 13e dag en ben bijna door mijn 1e flesje heen. Ben kwa gewicht wel wat aangekomen, maar ik ben ook meer gaan eten.

Ik weeg nu (met sport kleding aan) zo'n 88 kilo terwijl dit eerst zo'n 86 kilo was. Kwa kracht ben ik niet echt vooruit gegaan.

Ik hoop dat het nu toch snel echt gaat werken.

hmmzzz geduld bram.....komt goed. (hoop ik voor je en voor mezelf ;) )

ik neem aan dat je het op onbehaarde plekken smeert, na het douchen. En na het smeren niet binnen 2 uur gaat douchen of sporten?

Ik neem aan dat je het hebt over de S1+ met originele verpakking die je al eerder had?

Laatst bewerkt:
Pumpin' zei:
hmmzzz geduld bram.....komt goed. (hoop ik voor je en voor mezelf ;) )

ik neem aan dat je het op onbehaarde plekken smeert, na het douchen. En na het smeren niet binnen 2 uur gaat douchen of sporten?

Ik neem aan dat je het hebt over de S1+ met originele verpakking die je al eerder had?

Yep, ik breng het op de juiste momenten en plekken aan. En ben nu bijna door het eerste flesje met originele verpakking heen.

Terug
Naar boven