XXL Nutrition

S1+ Wat zijn de eerste resultaten?

Zag 2 beren, Ph's smeren oh het was een wonder! Het was een wonder boven wonder dat wij daar van groeien konden. hi hi hi, ha ha ha, ik stond er bij ik deed ze na!

:D

• Topic Starter Topic Starter
Placebo of niet...maar gisteren (dag 11) was er een behoorlijke toename in kracht!
Vandaag even uitvinden of dit nog steeds zo is, of dat ik gewoon ''mijn dag'' had.

nasty^PhysIc zei:
Zag 2 beren, Ph's smeren oh het was een wonder! Het was een wonder boven wonder dat wij daar van groeien konden. hi hi hi, ha ha ha, ik stond er bij ik deed ze na!

sorry dude,

You must spread some Reputation around before giving it to nasty^PhysIc again.

Maar wel grappig :D

Worden jullie ook zo GEIL van die S1+??
Heb eigenlijk altijd wel "last" van bijna constant geile buien, maar word nu wel extreem!
Echt niet normaal meer............
Gelukkig trainen er praktisch geen meisjes bij mij op de sportschool, anders zou ik meer met andere dingen bezig zijn.
Alhoewel dat natuurlijk ook weer testoseron verhogend werkt :p

Kan ook best leip zijn, reed net naar mijn werk langs zo`n sloggi "BIL"board.........
Jezus heej...........

Laatst bewerkt:
He jongens, hoe zit het nu met julliekuur? :) Qua resultaten tot nu toe e.d.

Ik woog gisteren avond (met sport kleding aan) 90.2kg

Ben nu dus zo'n 4kg aangekomen in [eidit]20[/edit] dagen. Ben alleen ook wel wat dikker geworden. De kracht toename valt me alleen een beetje tegen, ik ben kwa kracht wel iets vooruit gegaan ... maar niet echt enorm veel ofzo. Ik heb vorig jaar een kuurtje test-100 met equimax gedaan (PH in capsule vorm) en toen had ik dat wel.

Laatst bewerkt:
ehv_brambo zei:
Ik woog gisteren avond (met sport kleding aan) 90.2kg

Ben nu dus zo'n 4kg aangekomen in 13dagen. Ben alleen ook wel wat dikker geworden. De kracht toename valt me alleen een beetje tegen, ik ben kwa kracht wel iets vooruit gegaan ... maar niet echt enorm veel ofzo.

same here!!
Ben superhard gaan trainen, vandaar dat ik enigzins mooie resultaten
behaal.
Maar zeker geen verbazingwekende dingen.
Ben teleurgesteld.
Maar de 3e fles breek ik bijna aan...dus we zijn nog niet klaar!

Misschien dat jij wat meer spuitjes moet nemen, Bigmaus. De aanbevelingen op de verpakking zijn vaak erg conservatief en je bent natuurlijk niet de kleinste...

@Bram: 4 kilo in 13 dagen is netjes daar komt nog wel wat bij.

Ow **** ik lieg :D Ben inmiddels alweer 20 dagen bezig :S

Een week langer dus. En ik heb nog ongeveer 3/4e flesje over.
(van de 2)

JFS zei:
Misschien dat jij wat meer spuitjes moet nemen, Bigmaus. De aanbevelingen op de verpakking zijn vaak erg conservatief en je bent natuurlijk niet de kleinste...

@Bram: 4 kilo in 13 dagen is netjes daar komt nog wel wat bij.

Wat stel je voor dan?
De laatste week zat ik al op 2 keer 8 per dag.
Dan maar naar 2 keer 10 per dag?

Ik zit nu op mijn 26e dag en weeg nu iets van 90 kilo.
Ben dus 5 a 6 kilo aangekomen maar daar zit zeer zeker ook best wel wat vet bij!
Ben nl best veel gaan eten en ben echt zichtbaar dikker geworden.
Maar ben ook zichtbaar groter geworden qua spiermassa :D

Ik heb nog 1/4 flesje over en wil daar nog tot het weekend mee doen.
Dan dus aan de nolva en nog ff doorbulken en dan lekker cutten voor de zomer :)

Hoe lang raden jullie aan qua nakuren??
Ik heb dus nolva maar wanneer hoeveel en hoe lang pakken???
(aangezien er niemand in mijn nakuur topic reageert :( http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=17941)

BigMaus zei:
Wat stel je voor dan?
De laatste week zat ik al op 2 keer 8 per dag.
Dan maar naar 2 keer 10 per dag?

Ik dacht dat je misschien nog op 2x5 of 2x6 zat, dan had je het omhoog kunnen gooien. 2x8 lijkt me wel goed. Kan wel hoger maar of dat verstandig is...

JFS zei:
Ik dacht dat je misschien nog op 2x5 of 2x6 zat, dan had je het omhoog kunnen gooien. 2x8 lijkt me wel goed. Kan wel hoger maar of dat verstandig is...

Verstandig?
Tja wat zou er kunnen gebeuren?
Heb nolva bij de hand....dus.

BigMaus zei:
Verstandig?
Tja wat zou er kunnen gebeuren?
Heb nolva bij de hand....dus.

hallo Bigmaus,

zou het niet kunnen dat je vanaf het begin een te hoge dosis hebt gebruikt en dat de S1+ een bepaalde inwerktijd heeft ongeacht de dosis?

Als dat zo is, lijkt het me dat een hogere dosis in de eerst 2 weken nutteloos is. Is wel zonde van je flesjes. Misschien dat je daar ook aan moet denken. Ik zou de dosis niet NOG verder verhogen.

Frank123 zei:
hallo Bigmaus,

zou het niet kunnen dat je vanaf het begin een te hoge dosis hebt gebruikt en dat de S1+ een bepaalde inwerktijd heeft ongeacht de dosis?

Als dat zo is, lijkt het me dat een hogere dosis in de eerst 2 weken nutteloos is. Is wel zonde van je flesjes. Misschien dat je daar ook aan moet denken. Ik zou de dosis niet NOG verder verhogen.

Nou nee, ik heb de 1e 10 dagen 2 keer 6 gedaan en daarna naar 2 keer 8.
Daar zit ik dus nog steeds op...
Verhogen heeft iedereen me al afgeraden.
Terwijl ik genoeg gelezen heb over mensen (yanks) die er wel voor 200%
overheen gingen.
Dus jij stelt voor om de 2 keer 8 aan te houden??

Tja, als je nergens last van hebt nu en je hebt genoeg kun je het best verhogen dan. Zeker met jouw gewicht en ik heb idd mensen die veel lichter waren dergelijke doses zien gebruiken. Dus probeer het zou ik zeggen...

Ik zit nu op de 90/91 kilo dus ben 6/7 kilo aangekomen.
Laatste flesje is nu bijna leeg en twijfel eraan om nog een flesje erbij te halen en die helemaal zelf leeg te sprayen of evt te delen.

Begin wel last van iets raars te krijgen tijdens het slapen...
Als ik op mijn zij lig dan word ik af en toe wakker van de pijn in mijn armen, alles is dan bekneld of zo ???
Is dat omdat ik nu snel gegroeid ben en dat mijn lichaam eraan moet wennen of is dat normaal dat als je groter word je niet meer goed op je zij kan slapen???

RobbieH zei:
Ik zit nu op de 90/91 kilo dus ben 6/7 kilo aangekomen.
Laatste flesje is nu bijna leeg en twijfel eraan om nog een flesje erbij te halen en die helemaal zelf leeg te sprayen of evt te delen.

Begin wel last van iets raars te krijgen tijdens het slapen...
Als ik op mijn zij lig dan word ik af en toe wakker van de pijn in mijn armen, alles is dan bekneld of zo ???
Is dat omdat ik nu snel gegroeid ben en dat mijn lichaam eraan moet wennen of is dat normaal dat als je groter word je niet meer goed op je zij kan slapen???

Zou het kunnen dat het gewoon wat krampverschuinseltjes zijn van het zware trainen...???

Terug
Naar boven