MuscleMeat

S1+ Wat zijn de eerste resultaten?

Begin aan week 4 nu en ben tot nu toe 8 kg aangekomen, vooral aan de benen,biceps,borst. Kracht gaat nog omhoog en die honger is niet te geloven die blijft
maar erger worden :)
Nog een tip S1+ en een hoogzwangere vrouw, geen goede combinatie, jullie begrijpen me wel hoop ik :(

Wow, goede resultaten hoor!
Ik heb net 1-AD/4-AD kuur afgerond, had ook zo'n hongergevoel, kon wel blijven eten (zolang het maar gezond is)... Ik ga binnenkort m'n log hier op DBB zetten (schema, resultaten, bijwerkingen enz...)
En over dat laatste, ach, dan ga je toch ff langs de Bosberg! :-)

goed om te horen lucky.....spreek je snel weer :thumb:

Lucky73 zei:
Begin aan week 4 nu en ben tot nu toe 8 kg aangekomen, vooral aan de benen,biceps,borst. Kracht gaat nog omhoog en die honger is niet te geloven die blijft
maar erger worden :)
Nog een tip S1+ en een hoogzwangere vrouw, geen goede combinatie, jullie begrijpen me wel hoop ik :(
Kun je er in het kort ook even bij vertellen wat je voorgeschiedenis was? Dus #trainingsjaren, stats, wel of niet serieus bezig, evt veranderingen in voedingsschemabij het begin van de kuur enz. Dan kunnen we beter zien wat het effect is van de S1. Alleen dat aantal kilo's is mooi natuurlijk, maar zo kunnen we een beter beeld vormen.

Ben al een drietal jaar aan't trainen maar sinds januari echt intensief,ook verandering van voeding & eerst enkel maanden creatine, maar dit had absoluut geen effect. Ben dan met S1 begonnen zelfde eiwitrijke voeding maar in combinatie met Whey proteine (aardbei smaak is wel oké) + grow pack van xxl nutrion en resultaat is zeer goed. Genoeg voor jullie of nog meer ?

Dan is de kracht/massa toename niet volledig toe te schrijven aan de S1 dus.

maar zeker 80% wel , lijkt me gezien zijn gains in zo'n korte tijd.

Terug
Naar boven