MuscleMeat

S1+ Wat zijn de eerste resultaten?

RobbieH zei:
Ik heb afgelopen maandag voor het laatst gesprayed en heb er dus in 31 dagen 2 flesjes doorheen gesprayed.
Ik weeg nu 90/91 en ben dus 6/7 kilo zwaarder.( ben wel ruim 1 week geleden gestopt met creatine dus kan zijn dat daardoor wat kilos eraf gegaan zijn.)
Qua krachttoename heb ik wel iets gemerkt maar dat was niet echt superveel.
Ben nu sinds dinsdag met nolva begonnen en ga dat 4 weken doen en dan eerste week 30 2e week 20 en 3e en 4e week 10mg per dag.
Ik ben benieuwd hoeveel ik over houd maar vooral hoe alles eruit ziet als ik klaar ben met cutten :) ( wat ik dus over 4 weken ga doen)

Oke robbie, mooie planning. Laat ons weten hoe het vergaat.

hey mensen weten jullie een nederlandse site waar je s1+ kan kopen want ik kan geen site vinden. alvast bedankt

S1+ is een illegaal middel in NL en dat zal je dus niet in een NL-se shop vinden..... Helaas...

• Topic Starter Topic Starter
Ik geloof dat iedereen wel zo'n beetje uitgekuurd is nu?!
Hopelijk heeft iedereen er wat mee gewonnen, i.i.g. een paar kilo's.
Zelf heb ik er dus weinig tot niets van gemerkt.
Zo zie je maar dat het niet voor iedereen geschikt is.
Ik ga nu een maand of 14 er flink tegen aan met mijn wondermiddel
nm. creatine.
Daar ga ik erg goed op!
En dan mijn eerste echte kuur met as.
Wat weet ik nog niet precies, maar daar kan ik nog even over nadenken.

ben op het moment ook met s1+ bezig ben er tot nu toe erg te vreden over

leeftijd 19 jaar (land herkomst brazillie) geen zorgen over groei omdat de gemiddelde al op 18 is uitgegroeid ben aardig grote braziliaan dus daar hoef ik geen zorgen meer over te maken.
BF 25%
lengte 176

ben ik al met swolev2+vendetta nitrous en ice
veel water erbij door de creatine al 4 weken mee bezig veel kracht erbij maar valt nog tegen

eerste week s1+
start gewicht 100.3

einde week1 gewicht 102.1 becips 2.5cm gegroeid schouders 2 cm kon je goed zien kreeg ineens veel vorm tussen schouder en bicep BF 1% gezakt

einde week2 gewicht 105.9 bf 0.7% gezakt ontzettend veel kracht erbij het werken ging ook stuk relaxer op zaterdag weinig zichtbare alleen buik lijkt zo opgezet volgens sommige maar dat is geen vet

week 3 ben ik nu zit op 107.1 moet nog 2 dag schouders groeien als de t*ring

Ben begonnen de eerst 2 weken met 2x6 per dag.
week 3+4 2x9 ga door tot 6-8 weken max daarna pct 4-6 6-oxo om alles weer normaal weer normaal te krijgen

Eerst week kon het goed merken. tweede dag kon ik al 10 kilo meer doen en biceps ook met 2 kilo per arm (losse dumbels) normaal doe ik er 2 maanden over ook train ik super zwaar het gaat niet sneller.
Dus dat was super vet. Eind van de dag werdt ik erg moe dat schijnt dus een bij effect te zijn kon wel goed slapen heel goed.
Week 2 werdt beetje depri van duurde 2 uurtjes toen was het weer normaal.
Eind 2 en begin week3 kreeg vaak buikpuin erge geen kramp heel apart beetje opvreten gevoel. Toen ik effe paar sneedjes met brood had gegeten was het weg.

alles gekocht op www.1fast400.com prijzen zijn echt aso in nl vooral met vendetta-ice-swole alles voor de helft en dan nog dollar prijzen verzend kosten was totaal 2 x bestelt 40 euro maar ben er zeker met 100-150 euro winst

de prijzen in NL aso?? .......ligt er aan waar je de S1+ haalt in NL ;)

hoe lang doe je met 1 flesje wanneer je 2x5 sprays aanhoudt per dag en is deze dosering echt nodig want op 1Fast400.com wordt 1x 5sprays aanbevolen.

correct me if I am wrong ;)

eduardjanssen zei:
hoe lang doe je met 1 flesje wanneer je 2x5 sprays aanhoudt per dag en is deze dosering echt nodig want op 1Fast400.com wordt 1x 5sprays aanbevolen.

correct me if I am wrong ;)

15 dagen. En dan kickt het vaak pas net is. En ik zou zeker wel 2X5 aanhouden want dat is al een beetje conservatief. Dus daar mee of 2x4 beginnen, kijken naar je respons en dan eventueel opvoeren...

met een dosering van 2x5 kun je zeker 17 dagen doen. Je moet uitgaan van 15 dagen, dan valt het altijd mee mocht je er meer dagen mee doen.

Als ik zo van meerdere mensen hoor, gebint s1+ na een dag of 9 te werken en dan met name door meer eetlust.

Wou je zeggen dat je s1+ hier ook kon krijgen en goedkoop.

Geef de link of adress maar... ik wach wel af :o . wel rond de 30-35 euro per potje. (precies dezelfde spul)

Pumpin' zei:
met een dosering van 2x5 kun je zeker 17 dagen doen. Je moet uitgaan van 15 dagen, dan valt het altijd mee mocht je er meer dagen mee doen.

Als ik zo van meerdere mensen hoor, gebint s1+ na een dag of 9 te werken en dan met name door meer eetlust.

op 1fast400 is aangegeven dosering van 4-6 sprays 2x per dag bijde dosering 12 uur uit elkaar
zelf heb ik 16 dagen over gedaan 2x6 per dag

Heb net mijn eerste week achter de rug en ben 3.5 kg aangekomen,ben merkbaar sterker geworden ik train met 10kg extra op bench en 2 kg extra voor de arm met dumbels, biceps zijn zichtbaar 'vergroot', reeds van dag 1 heb ik ongelooflijk honger, eerst 2 dagen had ik een licht branderig gevoel op de plekken waar ik sprayde, maar nu niet meer. Wegens omstandigheden 3 dagen niet kunnen trainen, ik hoop dat het snel morgen 18h is ben dus een tevreden man

ff non-topic...
Heb net m'n 1-AD/4-AD kuur van 4 weken afgerond, 6 kilo erbij...
ben nu aan Nolva begonnen (ben erg gevoelig voor gyno) en Swole V2.
Ben benieuwd wat ik over hou... Complete log volgt nog.

goed bezig ron :thumb:

spreek je snel weer ;)

FF terug mijn ervaring posten, ben net week 3 begonnen en ben terug 2 kilo bijgekomen vorige week, meer massa maar niet echt aan kracht gewonnen,afwachten wat week 3 brengt :)

dus totaal 5 kg als ik het goed begrepen heb??

Eigenlijk 5.5 kg en had meer kunnen zijn, heb vorig weekend niet deftig kunnen dieeten en ik vrees dat week 3 ook slecht begon, door het 'klote' weer (ik haat de zon) 2 dagen ziek geweest met een zonneslag (hopelijk beteknt dit hetzelfde in NL als in BE),i will keep you all informed

In nederland is dat een "zonnesteek", maar we snappen je wel :)

goed bezig vent :thumb: hou ons op de hogte. Gaat goed komen :)

Terug
Naar boven