ben op het moment ook met s1+ bezig ben er tot nu toe erg te vreden over
leeftijd 19 jaar (land herkomst brazillie) geen zorgen over groei omdat de gemiddelde al op 18 is uitgegroeid ben aardig grote braziliaan dus daar hoef ik geen zorgen meer over te maken.
BF 25%
lengte 176
ben ik al met swolev2+vendetta nitrous en ice
veel water erbij door de creatine al 4 weken mee bezig veel kracht erbij maar valt nog tegen
eerste week s1+
start gewicht 100.3
einde week1 gewicht 102.1 becips 2.5cm gegroeid schouders 2 cm kon je goed zien kreeg ineens veel vorm tussen schouder en bicep BF 1% gezakt
einde week2 gewicht 105.9 bf 0.7% gezakt ontzettend veel kracht erbij het werken ging ook stuk relaxer op zaterdag weinig zichtbare alleen buik lijkt zo opgezet volgens sommige maar dat is geen vet
week 3 ben ik nu zit op 107.1 moet nog 2 dag schouders groeien als de t*ring
Ben begonnen de eerst 2 weken met 2x6 per dag.
week 3+4 2x9 ga door tot 6-8 weken max daarna pct 4-6 6-oxo om alles weer normaal weer normaal te krijgen
Eerst week kon het goed merken. tweede dag kon ik al 10 kilo meer doen en biceps ook met 2 kilo per arm (losse dumbels) normaal doe ik er 2 maanden over ook train ik super zwaar het gaat niet sneller.
Dus dat was super vet. Eind van de dag werdt ik erg moe dat schijnt dus een bij effect te zijn kon wel goed slapen heel goed.
Week 2 werdt beetje depri van duurde 2 uurtjes toen was het weer normaal.
Eind 2 en begin week3 kreeg vaak buikpuin erge geen kramp heel apart beetje opvreten gevoel. Toen ik effe paar sneedjes met brood had gegeten was het weg.
alles gekocht op
www.1fast400.com prijzen zijn echt aso in nl vooral met vendetta-ice-swole alles voor de helft en dan nog dollar prijzen verzend kosten was totaal 2 x bestelt 40 euro maar ben er zeker met 100-150 euro winst