MuscleMeat

S1+ Wat zijn de eerste resultaten?

Pumpin' zei:
Zou het kunnen dat het gewoon wat krampverschuinseltjes zijn van het zware trainen...???

Zijn geen krampverschijntseltjes nee, als ik dan wakker word dan "slaapt" een deel of mijn hele arm.
Kan misschien wel zijn door het trainen dat het daardoor nu gevoeliger is?
Heb het echter nog nooit zo gehad en is steeds erger aan het worden lijkt wel.
Maar heb donderdag ook armen getraind misschien dat het daardoor ff erger is.
Als ik op mijn rug slaap heb ik er geen last van.

Laatst bewerkt:
dan sluit je gewoon een bloedvat af als je op je zij ligt.
Ik wordt ook regelmatig wakker met een lamme arm.

maar ben je wel tevreden met de resultaten (tot nu toe)? Heb je nog wat gemerkt qua krachttoename e.d.?

Muis zei:
dan sluit je gewoon een bloedvat af als je op je zij ligt.
Ik wordt ook regelmatig wakker met een lamme arm.

Dit is veel heftiger net alsof ik heel mijn arm platdruk en ik voel het dan ook in min schouders.
Heb laatste tijd wel zwaar getraind maar dit heb ik nog nooit zo gehad.

falcon zei:
maar ben je wel tevreden met de resultaten (tot nu toe)? Heb je nog wat gemerkt qua krachttoename e.d.?

Ik ben zeker wel tevreden want ben toch wel flink wat kilos voorruit gegaan.
Maar ging op het laatst wel minder snel voorruit qua gewicht maar dat komt denk ik ook omdat ik in het begin vooral ook veel vet aankwam door meer eten.
heb het idee dat de laatste week/2 weken zowat geen vet bijgekomen is maar wel spiermassa.
Heb mij iedere avond en ochtend gewogen en zat echt een stijgende lijn in.

dus als ik het goed begrijp is het z'n geld wel waard? ;)

falcon zei:
dus als ik het goed begrijp is het z'n geld wel waard? ;)

Tot nu toe vind ik van wel ja :)
Flesje gaat vanavond denk ik leeg en dan met de nolva beginnen.
Het groeien gaat ook altijd nog ff door ( merkte ik tenminste met capsules ) dus ben benieuwd waardat ik uiteindelijk op uit kom en wat ik over houd na die nolva.
En dan over tijdje natuurlijk cutten en kijken wat voor moois er onder dat laagje vet vandaan komt :)

Mooi om te horen robbie. Hopelijk win je nog een kilotje.

Ik heb begrepen dat S1+ binnenkort weer te verkrijgen is in Nederland.

Laatst bewerkt:
laat ook ff horen wat het (voorlopige) eindresultaat is! Dus na de nolva! :)

Vandaag erg lekker gesport, was vandaag toch wel een stuk sterker dan bij mijn vorige borst training precies een week geleden.

En ik ben ook weer wat zwaarder geworden. Weet alleen niet precies hoeveel omdat die weegschaal op de sportschool niet helemaal 100% goed werkt. Morgen bij een vriend even fatsoenlijk wegen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben nu met mijn 3e flesje bezig (4e week), maar geweldig vind ik het zeker niet.
Nu ben ik wel iets zwaarder geworden, maar weet nog niet precies wat het is.
Wat wel duidelijk is, is dat ik erg veel vocht vast houd.
Dus......eerst de nolva, en dan horen jullie het nog wel.
Gelukkig zijn er ook mensen die er wel goeie resultaten mee hebben behaald!!

Ik ben ook niet echt laaiend enthousiast.

Nog een paar dagen en dan ben ik door mijn 2e (en tevens laatste) flesje heen en ik ben zo'n 4 kilo aangekomen. Ik ben alleen bang dat daar ook zeker vet en of vocht bij zit. Ik vind zelf dat ik er momenteel namelijk nogal "plofferig" uitzie. Er vanuitgaande dat ik dus ook zeker nog wat kwijt zal raken vind ik die 4kilo zeker niet spectaculair.

Ook ben ik wel wat sterker geworden, maar niet echt dat je zegd van WOW. Zo kon ik met benchpress eerst ongeveer 6 herhalingen maken maken met 90 kilogram, terwijl ik gisteren 7 a 8 herhalingen kon maken met 100 kg ..... wederom dus niet echt spectaculair.

nou ja, een vooruitgang van 10kg met bankdrukken in pakweg 4 weken is toch best aardig. Doe je normaalgesproken toch wel wat langer over :)

tja, valt idd beetje tegen allemaal. Maar die krachttoename zou ik wel tevreden over zijn. En tja 4 kilo....als je tegen een plateau zat is het netjes maar als je nog goed groeide steeds is het idd ronduit matig met in het achterhoofd vocht/vet. :(
Nou ja, ik ga in december, maar zien wat het wordt....

ehv_brambo zei:
Ik ben ook niet echt laaiend enthousiast.

Nog een paar dagen en dan ben ik door mijn 2e (en tevens laatste) flesje heen en ik ben zo'n 4 kilo aangekomen. Ik ben alleen bang dat daar ook zeker vet en of vocht bij zit. Ik vind zelf dat ik er momenteel namelijk nogal "plofferig" uitzie. Er vanuitgaande dat ik dus ook zeker nog wat kwijt zal raken vind ik die 4kilo zeker niet spectaculair.

Ook ben ik wel wat sterker geworden, maar niet echt dat je zegd van WOW. Zo kon ik met benchpress eerst ongeveer 6 herhalingen maken maken met 90 kilogram, terwijl ik gisteren 7 a 8 herhalingen kon maken met 100 kg ..... wederom dus niet echt spectaculair.

Bij de 1 werkt S1+ heel goed, maar bij de ander weer niet. Check de forum van 1fast400 maar eens. Er zijn meer mensen daar met het zelfde probleem dat jij hebt. Niet veel massa, maar wel veel vet bij gekregen!

Vergeet die nakuur niet trouwens..

falcon zei:
nou ja, een vooruitgang van 10kg met bankdrukken in pakweg 4 weken is toch best aardig. Doe je normaalgesproken toch wel wat langer over :)

Klopt helemaal .... en normaal kom ik natuurlijk ook geen 4kilo aan in 1 maand.
(ook al is het niet allemaal droge spiermassa)

Het heeft dus ook ZEKER WEL gewerkt :)

Spectaculair zou ik het alleen niet willen noemen.

Maar goed, we zijn nog niet klaar. Ik heb nog een paar dagen te gaan en het schijnt ook nog even door te werken. Dus wellicht komt er nog een Kilootje bij.

2 nasty^PhysIc: nakuur zal ik zeker niet vergeten en staat al klaar ;)
(nolva)

nasty^PhysIc zei:
Bij de 1 werkt S1+ heel goed, maar bij de ander weer niet. Check de forum van 1fast400 maar eens. Er zijn meer mensen daar met het zelfde probleem dat jij hebt. Niet veel massa, maar wel veel vet bij gekregen!

Tja....als je vet aankomt dan heb je ook niet bister goed op je dieet gelet.

Vocht is natuurlijk altijd mogelijk, dat heb je nu eenmaal met 4-ad.

Ik ben nu op dag 20 (waarvan 16 dagen One+ en 4 dagen S1+) en zit nu op een gewichtstoename van ongeveer 4-5 kilo. Hiervan zal wel wat vocht zijn. Rond de middel hou ik wat vocht vast, maar zie bijv. bij de armen / schouders en borst dat die goed zijn gegroeit.

Heb zeker het idee dat de S1+ stukken beter werkt dan de One+. De 1-test maak toch veel verschil neem ik aan.

Qua kracht ben ik omhoog gevlogen. Bij elke oefening zeker 10-20 kg erbij. Ik heb net ff getest door te kijken of ik mijn vriendin boven mijn hoofd kon tillen. Normaal kom ik niet verder dan tot de bvenborst. Nu kon ik dr bijna tegen het plafond aangooien :D

Kreeg ik de opmerking dat ik te groot werd ??? WTF, TE groot kan NOOIT haha

• Topic Starter Topic Starter
nasty^PhysIc zei:

Sorry hoor, maar ken jij die mensen die op dat forum reageren?
Ik weet het niet zo net.
Als je bij de reviews kijkt, dan worden mensen er wel 20 pond
zwaarder van...lijkt me wat overdreven.

BigMaus zei:
Sorry hoor, maar ken jij die mensen die op dat forum reageren?
Ik weet het niet zo net.
Als je bij de reviews kijkt, dan worden mensen er wel 20 pond
zwaarder van...lijkt me wat overdreven.

Het kan dat er overdreven wordt....In Amerika willen ze altijd groter.....groter....groter.

Ik heb afgelopen maandag voor het laatst gesprayed en heb er dus in 31 dagen 2 flesjes doorheen gesprayed.
Ik weeg nu 90/91 en ben dus 6/7 kilo zwaarder.( ben wel ruim 1 week geleden gestopt met creatine dus kan zijn dat daardoor wat kilos eraf gegaan zijn.)
Qua krachttoename heb ik wel iets gemerkt maar dat was niet echt superveel.
Ben nu sinds dinsdag met nolva begonnen en ga dat 4 weken doen en dan eerste week 30 2e week 20 en 3e en 4e week 10mg per dag.
Ik ben benieuwd hoeveel ik over houd maar vooral hoe alles eruit ziet als ik klaar ben met cutten :) ( wat ik dus over 4 weken ga doen)

Terug
Naar boven