gokhann
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 91
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 85kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens je richtlijn zou mijn 1RM rond de 150kg moeten liggen.

thanks
thanks
heb ook geen zin om een uitgebreid schema te maken met allerlei oefeningen. Ik wil zwaar squaten, dus ik squat. Zolang het zo lukt, doe ik het.
die 5x120 viel wel nog mee. Kan zeker 130, misschien zelf 140. Mijn squat ligt hoger dan mijn deadlift, dus mijn deadlift kan wel nog wat hoger.Ben je niet helemaaal kapot na zo'n training?
Die gewichten zijn niet mis.
5x120kg DL en ik Maxen tijdje terug had ik 2x1x120kg met kniekende knie-en die 2eGa zo door
![]()
die 5x120 viel wel nog mee. Kan zeker 130, misschien zelf 140. Mijn squat ligt hoger dan mijn deadlift, dus mijn deadlift kan wel nog wat hoger.
Ben eerder kapot na zo een squat. Ben blij dat hij toch gelukt is, was wel kletsnat van het zweet. Dat hoort erbij zeker.
thx
hoe bedoel je? Of het plafond hoog genoeg is?Indrukwekkend weer. Jij kan dus thuis gewoon staand pressen?
thanks, zal ik doendam man ziet er goed uit. Blijven gaan met die compounds ^^
ja het loopt vlot. Squat gaat moeilijker worden, maar als de rest een beetje verhoogt schakel ik over naar madcows, maar eerst hier nog alles uithalen!man zieke progressie hier :O vooral als je de beginstats ziet!! ga zo door!!

bench kan veel sterker. Heb nooit last met het gewicht, heb het gevoel dat 5x5x90 er misschien wel inzit. Bench was mijn sterkste punt voor ik met SL 5x5 begon, dus dat moet nog omhoogshit man elke keer een dikke training, bench is ook al echt sterk aan het worden.